Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
21 Mar 2014, 10:59
si cu ele aprinse ?!
21 Mar 2014, 11:13
Multumesc pt aprecieri!
O sa fac niste poze mai profi cu aparatul foto pe inserat. Am montat si xenon, n-am erori in bord doar ca palpaie cateodata pt cateva secunde...
Oricum e murdarica masina...
08 Apr 2014, 13:43
De ieri seara avem un nou membru in garaj, am vandut Renault-ul si am cumparat sotiei un Citroen C3 Picasso - 1.6 hdi.
08 Apr 2014, 16:53
Ar trebui sa fie fasnet C3'ul. O alegere interesanta. La cat mai multi km fara probl!
08 Apr 2014, 17:20
Tot ...frantuzesti ... banuiesc ca design-ul a contat destul de mult ... sper sa mearga bine si sa nu ai probleme cu ea.
Depinde cu ce il compari andrei

... dupa bmw 200cai si focus 150 ... e greu sa fie fasnet

.
Are vreo 1400+ kg si in cel mai bun caz are 11,2 0-100kmh ... noroc ca e diesel si da "senzatia" de viteza .
E drept, nu stiu ce reno si ce motorizare a avut dar probabil nu sunt mari diferente la sprint in oras.
Sa o stapaniti sanatosi !
08 Apr 2014, 19:30
Pai sotia nu cred c'a mers in mod regulat cu BMW'ul sau cu Focus'ul, deci comparatia se face cu Renault'ul.
Ca masina de oras (dar nu numai), un diesel de 90 CP (sau e cel de 110?) mie mi se pare destul de fasnet ... si zic asta conducand un 2.5 de 230CP, care'mi sunt inutili in 95% din timp urban
09 Apr 2014, 06:55
Sa stapaniti sanatosi si fara incidente noua achizitie!
Ne-ai promis mai multe poze cu farurile.
11 Apr 2014, 23:42
Era o vorba: "Au zis ca ne iau ... ne-au luat , au zis ca ne dau ... AU ZIS !!! " ... deci putina rabdare Mihai !

Mai bine mai tarziu decat ...
24 Apr 2014, 10:32
Salut!
Am tot schimbat masinile, sotia a mers destul de mult si cu masinile mele, deci are cu ce sa faca comparatie numai ca nu o intereseaza

. C3-ul este hdi-ul de 92 de cai fara FAP ( asta m-a interesat in special pe mine) Criteriile de baza in alegerea masinii au fost spatiul inerior , deh scaun pt bebe, carucior, etc, versatilitatea interiorului, fiabilitatea motorului si nu in ultimul rand siguranta. Desi nu are decat 4 stele NCAP este foarte solida, pozitia pasagerilor este destul de inalta. Masina a fost depunctata de catre NCAP pt lipsa ESP-ului in echiparea standard si faptul ca daca apare un pieton in fata masinii..deh nasol pt pieton.
Sa dau si cateva detalii, fabricatie 2010, cumparata din repr ATS Buc, unic proprietar, 55000 km.
Optionale:
- A/C;
- Radio CD MP3 + comenzi volan;
- pilot automat + limitator viteza;
- B/C;
- senzori parcare spate;
- 4xgeamuri electrice;
- blocare usi la demaraj;
- oglinzi pliabile electric;
- jante aliaj pe 16, proectoare ceta;
- tot felul de chestii pt siguranta copiilor, alarme pt centuri, oglinzi pt monitorizare;
- banchete spate se pliaza si se regleaza inclusiv spatarul etc;
- servo progresiv / ABS / airbag-uri etc....
Pt un motor de 92 de cai se misca destul de putin si consuma ..ei bine nu prea consuma

O sa revin si cu poze...
09 Mai 2014, 15:51
Salut!
Vreau sa instalez o nuca de schimbator iluminata, e dedicata FF3, m-am uitat pe unde e pozitionata mufa de alimentare si n-am reusit sa-mi dau seama.
Are cineva idee pe unde ar putea fi?
20 Mai 2014, 10:09
Am facut un drum spre Bucuresti , consum mediu la 120-130 pe pilot- 7% , cam mult...
I-am dat "de incercare" 220+ merge....
20 Mai 2014, 11:30
Chiar daca e motor tubo, e totusi un benzinar, caruia, cand sari de 100-110km/h, ii creste consumul simtitor. Tu cat te asteptai sa consume de zici ca e totusi cam mult 7% ?
20 Mai 2014, 11:44
Nu ma asteptam...

) un 6.5 %

))
20 Mai 2014, 11:56
Imposibil

Poate la vale cu vant batand din spate.
20 Mai 2014, 13:14
Oricum fata de 325iA e o diferenta....

))
Spre ex, Valu lui Traian - Agigea - Valu lui Traian pe autostrada cu mers in limitare adica 250 km/h am consumat benzina de 100 ron , asta inseamna maxim 40 de km.

)))))))))))))
20 Mai 2014, 19:00
Eu zic ca la fix 120 pe ceas in tr6 mers constant in linie dreapta(fara frane,demaraj sau urcare) ai sanse de consum 6,5% (pe CB) . Testeaza si sa imi zici daca ai reusit ! Verifica si consumul instant la 120 cu pilot ...eu zic ca sigur e sub 7% !
La 130 e foarte probabil sa ai >=7% si la 140 peste 7,5% .
La viteza mare ai nevoie de cai multi deci conteaza cati cp are masina si ce putere "soliciti" (cat apesi pedala in acel moment). Consumul creste si proportional cu capacitatea si puterea motorului ...e normal ca un diesel cu consum minim de 4% la 120-130 sa consume sub 6% in timp ce un benzinar cu consum de 5% sa consume aprox 7% . Dincolo de eficienta diesel vs benzinar sa nu uitam ca multe dieseluri nu au 150cp iar demarajul de la 130-140 este inferior (lipsa CP si rpm ) motorului 1.6 ecoB 150.
25 Mai 2014, 23:02
Salut! Ai postat cu ceva timp in urma despre o posibilitate de resoftare autorizata Ford , ai intrebat la service ? Daca da , ai vb cu ALex Mara sau cu mecanicii ? Daca poti da-mi si mie ceva detalii , ms !
26 Mai 2014, 10:08
SAlut Iulian,
Desigur!
01 Iun 2014, 22:34
Salut,
Intrebare scurta, ai senzor de monitorizare a unghiului mort? Am in plan un Focus ecoboost-ul de 150 CP cu pachetul Titanium Premium si sunt curios daca include si acest senzor sau trebuie comandat separat.
Apropo, frumoasa masina ai

Merci.
02 Iun 2014, 09:00
Salut Andy!
Multumesc!
Masina e Titanium dar nu are senzor de unghi mort
10 Iun 2014, 09:31
Dupa o mica escapada prin tara pe ruta Constanta - Bucuresti - Brasov - Sovata - Tg. Mures si retur m-am ales cu un consum mediu de 7% cu un condus nici economic nici sportiv, Viteza maxima 180 km/h pe A2 pt o perioada scurta de timp.
Masina se comporta foarte bine pe serpentine, cuplu , putere etc. La drum lung nu te oboseste , este silentioasa si usor de condus.
11 Iun 2014, 23:50
Avand in vedere ca ai trecut si pe autostrada si eventual ai folosit AC si frana destul de des(zona de munte) eu zic ca e un consum bun pentru un stil de condus mediu(nu eco).
Sincer imi pare rau ca dispare 1.6EcoB de pe focus ...si din cate am aflat(daca o fi adevarat) 1.5 are mai putin cuplu dar in practica un consum egal cu cel de 1.6 ... doar pe hartie e mai economic 1.5. Sper sa nu fie asa cum se zvoneste si inginerii ford sa mai regleze cate ceva (soft sau rapoarte) la ff3 face-lift.
16 Iun 2014, 11:33
Masina se afla la service FORD pt rescriere soft = 180cp:D
16 Iun 2014, 13:48
Deci intre cele 2 variante de motorizare nu exista diferente mecanice, ci doar de soft?
Cat costa operatiunea? Banuiesc ca nu afecteaza garantia in vreun fel...
16 Iun 2014, 13:58
I'm back!! rezultatul ....180 cai sub capota!!!! Cu soft original.
Oficial nu are cum sa coste ceva pt ca oficial nu ai voie sa faci asa ceva....din considerente de marketing.
16 Iun 2014, 14:32
Impresii?
16 Iun 2014, 15:23
Se simte cuplu de la turatii mai joase iar dupa 3500 - 4000 rpm te apuca ameteala.
16 Iun 2014, 23:12
Intre un Titanium de 150 CP si alt Titanium de 180 CP (dotari identice) care ar fi diferenta de pret? Ca sa stim cat costa o resoftare de fabrica
17 Iun 2014, 08:35
Versiunea de 180 cp nu se mai poate cumpara in Romania.
17 Iun 2014, 08:59
Update
Consumul in oras a crescut cu 0.5% dar a scazut cel extern.
Ca si idee, la 120 - 130 km/h aveam un instant de 7% , Acum oscileaza intre 5.5 si 6.6.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.