Ford Kuga cu Kagula ;) - 1,6 EB, 4WD/6AT
Ieri am bagat niste "steroizi" Tread-in in Fiesta si am transformat-o in Kuga 1.6 EcoBoost 4WD/A6, Ginger Ale culoare, Titanium splus destul de multe optionale.
Dupa aprox 120 km(

-Motorul este "smooth" si nu regret (inca) absolut nimic pentru alegere (Visez inca la acel 2.0l EcoBoost, care e Super-Super, cu o diferenta minora de consum).
-Cutia de viteze este peste medie, iar in S se misca chiar surprinzator de bine (nu mai aplecati urechea la toti "pareristii" care vorbesc doar din AUZITE! Plus ca, sincer, nu iti iei Kuga si te astepti sa fie Focus ST !!!)
-Am Navi si a venit standard cu harta Europa de Vest



-Pachetul de iluminare LED este senzational noaptea!!!!!! E un MUST !
-Pachetul Xenon e un MUST! Corneringul este iarasi super si de ajutor
-Asistenta la schimbare benzi functioneaza decent si e destul de ciudata (in sensul bun)
-Asistenta la schimbare automata faza lunga functioneaza decent, dar de multe ori schimba tarziu pe faza lunga si inapoi pe faza scurta, dupa ce da flash cel din fata
-Sync -ul este jalnic!!!! Ori ai accent englezesc bun (si agenda in engleza) ori te umpli de spume
-M-am chinuit putin sa fac pairing prin BT cu un Note 2, dar a vrut pna la urma
-Zonga functioneaza inclusiv cu comanda de pe consola (fara sa atingi tel) cu conditia sa fie pornita (sunt abonat Vodafone si traficuul e gratis prin Zonga. Nu pot confirma ca functoneaza cu Dezeer de la Orange. Ford recomanda Pandora, dar la noi, asta inseamna trafic suplimentar)
-Am avut ceva probleme cu semnalul Radio, care nu le aveam cu defuncta Fiesta.
-Alarma esta de tip silentios (initial am crezut ca au omis sa o puna pe masina)
-Haionul handsfree functioneaza bine daca folosesti miscarea piciorului in sensul de a shuta, nu de a pendula pe dedesubt
-Nu este ajustare pt suport lombar pe scaunele standard incluse in pachetul Titanium, iar pentru niste scaune din piele artificiala sa dai +1000Eu, e putin cam mult
-Recomand jantele standard de 17 pentru confort; in schimb cele de 19 arata senzational. Eu am ales confortul
-Portbagajul e decent, dar sunt sanse mari sa ai nevoie de un Thule, cand e plina masina
-NU INTELEG de ce nu este detectorul de semne de circulatie in Romania, cand e standard pt restul Europei, daca iei pachetul drive support. Eu cred ca e ceva din soft. (Daca este vreun priceput in modificare parametri computer de masina pentru a porni acest detector, ma bag)
-Sezutul scaunelor e un pic cam scurt
-Butoanele pt schimbul manual al vitezelor sunt idioate rau. Ori puneau clapete pe volan, ori puneau posibilitatea ca levier sa se miste sus-jos. Sa-l dea afara pe idiot!
-Masina avea 67 Km!!!! Iar pe cine am intrebat, a ridicat din umeri !!!! Profesionalism BDT!

Cam astea sunt primele impresii, voi mai adauga pe parcurs. De consum nu pot spune nimic. Ar fi imatur din partea mea sa zic ca e "setila" sau nu.
Motivele pentru care am ales aceasta masina sunt urmatoarele:
-Am schimbat masina sotiei, deci punct si de la capat
-Am ales aceasta motorizare pentru ca doamna nu face mai mul de 10k Km pe an
-Diferenta de bani pentru achizitie de masina intre motor diesel si benzina, cat si costul service-ului nu se justifica pentru noi. (Sunt expert in Analiza de Business, deci am pretentii ca stiu sa fac o analiza cost/beneficiu - in cazul asta benzina e de departe castigatoare)
-Am vrut cutie automata pentru ca mie mi se pare normal ca 99% din masini sa aiba astfel de cutie, iar restul de 1%(cele sport) sa aiba cutie manuala. Pentru traficul de zi cu zi, nu exista nimic mai comod.
-Dupa 2 ani de garantie voi pune GPL pe ea (Da! Stiu ca multi vor "arunca" cu zarzavatul stricat in mine, dar CE IMPORTANTA are daca bagi benzina sau GPL, atata timp cat se poate ajunge la cost de exploatare mai mic decat pe diesel - Intrebati-va de ce a 4-a economie europeana, Italia, a adoptat pe scara larga GPL -ul?)
-Am ales 4x4 pentru ca nu imi permit sa am cate o masina pentru vara, pentru iarna, pentru mare, pentru mers la parinti/bunici, etc. Intelegeti voi de ce, iar diferenta de consum e minora
-Am ales alarma din fabrica, deoarece montand aftermarket mi se anula keyless -ul.
Ce imi voi mai pune pe masina, din after-market:
-Obligatoriu praguri exterioare, deoarece e dificil pt copil de 4 ani sa urce
-Protectie din cauciuc pentru portbagaj
-Protectie din aluminiu pentru zona de incarcare a portbagajului
-Protectie noroi roti fata si spate, pentru a nu zgaria pragurile degru mat
-BullBar - motivele nu le voi expune ca sunt arhicunoscute
Pret final cu TVA, fara Leasing, cu Fiesta din 2006 1.4TDCI la schimb : 28.700 Euro
Versiune Titanium cu urmatoarele optionale:
-Titanium Plus
-Driver Assistant
-Pachet iarna
-Garantie estinsa 2+3 ani
-Lumina Ambientala LED
-Sistem de alarma
-Faruri Xenon
-Pachet Fumatori
-Vopsea metalizata
-Roata rezerva dimensiune mica
Promit ca voi reveni cu impresii si sfaturi pentru cei care vor sa achizitioneze acest model
-
Andrashi - Incepator
- Mesaje: 31
- Membru din: 22 Mai 2011, 20:35
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Kuga MK2 2014, 1.6Ecoboost, 182CP, 4x4, Titanium+
- VIN: WF0AXXWPMAES87651