Momentan am uitat de carlig si de facut poze cu interiorul (este in continuare foarte bun, sunt multumit).
M-am "plimbat" dimineata cam o ora prin oras, iar pe final bineinteles am stat bara la bara de la Cotroceni pana la Grozavesti spre regie. Cand am ajuns la pod la penultimul semafor, un pic inainte sesizasem ca se oprise aerul conditionat, si apoi cand stateam pe loc am simtit miros de abur. Apoi am si vazut abur din fata si cand ma uit in bord, acul de temperatura era spre rosu, spre 120 de grade. Hopa zic nu e bine. Am pornit incetisor, am mers, am prins verde si la urmatorul, am intrat pe splai si pana pe la semanatoarea cam scazuse temperatura la normal. Am intrat in parcare si cand m-am uitat la motor, nu se invartea ventilatorul de la radiaotr. Cu motorul lasat pornit, a inceput iar sa creasca temperatura, si ventilatorul tot nimic.
Asa ca am dus-o la Maddog iarasi (ma uitasem eu pe la sigurante dar parea totul ok, plus ca pe aceeasi siguranta este si A/C-ul care parea ca merge). Din diagnoza a iesit ca ori s-a intrerupt firul electric de comanda a ventilatorului, ori e busit calculatorul radiatorului, si a ramas acolo pentru mai multe investigatii... (termocuplul e ok, motorul ventilatorului e ok, sigurantele si releele ok, primeste tensiune, nu primeste comanda de pornire)
Am uitat sa mentionez, am sunat initial la BDT sa-i intreb daca eventuale probleme la radiator / ventilator sunt acoperite de "Garantia 12" care mi-au dat-o, si bineinteles ca NU
