25 Iul 2014, 13:02

) si am observat ca antigelul era sub minim dar inca se vedea in vas. Evident ca aveam la mine si antigel si apa distilata - am completat cam 1.3 L de apa + antigel. Am plecat, si cu gandul sa tin sub observatie nivelul cand am ajuns pe la sebes am oprit sa vad ce si cum. Mentionez ca intre timp nu am mai auzit bolborositul ala. La oprire am constatat iar ca scazuse sub minim nivelul. Bun - am cumparat apa ca nu mai aveam - am completat tot cam asa 1.5l a avut sticla si am pus tot - nivelul a ajuns cativa mm peste max.
25 Iul 2014, 13:19
25 Iul 2014, 13:50
...ma intreb....pt ca in astia 1500km masina a mers si cu 140 pe autostrada timp de 1h, am si trecut munti de 2 ori, a fost folosita in toate regimurile si a mers neintrerupt 4-5h. daca era sa scape pe undeva, la regimul asta de utilizare zic eu ca ar fi trebuit sa scape, nu ? ca ce a fost pe transalpina asa diferit ? altitudinea si mers in jur de..hai sa zic 2h in regim de a 2-a la 2500-3000ture ? ture care le-a avut si pe autostrada timp de aprox 1h de ex..doar ca in a 5-a. si in rest utilizare normala pt restul de 4h....ce sa faca asa mare diferenta ? faptul ca a stat inclinata masina pe transalpina ? pai a mai stat inclinata si acum..poate nu asa mult dar a stat...sa fi fiert apa si sa fi pierdut prin abur ? totusi asa mult ? iar de vazut nu am vazut iesind abur...
25 Iul 2014, 14:17

25 Iul 2014, 14:39
27 Iul 2014, 21:32
27 Iul 2014, 21:53
02 Aug 2014, 18:54
13 Aug 2014, 14:41
fix de la problema capacului.
14 Aug 2014, 15:09