02 Aug 2014, 15:04
$1 scrie:$2$1 scrie:$2$1 scrie:$2u tot respectul pentru tine si masinuta ta, cu riscul de a ma repeta am sa-ti repet ideea noastra.
Ai posibilitatea mai aproape de Iasi, la Bucuresti la sediul nostru sa testezi masina pe un dyno Mustang care masoara foarte corect.
Daca masina dezvolta valorile vehiculate testul este gratuit daca nu trebuie sa il platesti 50 Euro.
In cazul in care valorile sunt cele afisate de tine, eu sunt dator cu scuze, daca e invers o sa te rugam sa ne afisezi graficul corect si ce ai tu de spus in aceasta privinta avand posibilitatea sa ai ultimul cuvant.
Nu este nimic personal, nici nu cred ca te cunosc este doar o problema generata de tunerul tau care afiseaza masina ta cu valori implauzibile si cu grafice incredibile, altfel nu ne-am fi sesizat simtindu-ne jigniti de astfel de abordari. Repet nu ai nici o vina, alegerea a fost libera iar daca esti multumit e foarte bine, insa nici noi nu putem sa fim luati asa peste picior, te rog sa ne intelegi si sa nu te simti lezat de actiunea noastra.
Referitor la ce simte soferul dupa o remapare este totul relativ. Am facut teste si am vazut ca nu e deloc asa cum se spune psihologig fiind miza cea mai mare.
Nu cred ca te-am luat peste picior sau te-am jignit cu ceva personal si Nu e nici o problema generata de tunerul meu,sa zicem,cu voi personal,nu cred ca va cunoasteti sau ati avut divergente strict cu el.mai degraba e problema voastra impotriva tuturor tunerilor care afiseaza corect sau nu graficele de putere.asa va faceti loc?
De unde stii tu ce valori implauzibile si grafice incredibile are masina mea de vreme ce nu am facut un astfel de tester?omul a zis ca as castiga safe 25 cai si 60 nm.ar insemna 161cp si 380nm.ce e asa implauzibil si incredibil?
Masina merge mai bine ca inainte si asta e tot ce conteaza pt mine.am ales tunerul respectiv pt rezultatele avute cu ceilalti colegi si faptul ca nimeni nu a avut vreo problema.nu stiu sa existe cineva din cei resoftati de acelasi tuner ca si mine,aici pe forum, care sa fi facut dyno test si valorile sa nu fie aceleasi cu cele declarate de el.daca sunt multumiti la fel ca mine de rezultat,ce rost mai are mai ales ca nu facem liniute si raliuri?daca aveai si tu un topic aici,in momentul in care am vrut o resoftare,cum ca te ocupi cu asa ceva,poate te alegeam pe tine.bafta!
Nu la tine ma referam nu cunosc situatia ta ci la cea cu 156hp stock si 185 dupa soft.
Nu stiu cine e tunerul tau dar eu am fost in eroare, ma refer la alt subiect.
In mod cert la valorile exprimate de tine nu am ce comenta sunt plauzibile si te rog sa ma scuzi.
Nu ai sa vezi de la mine vreo remarca care sa atace nejustificat pe cineva, munca cuiva decat daca sunt in eroare si imediat recunosc asta sau daca este frizat bunul simt, ca in cazul ridicat si de portocala mecanica.
02 Aug 2014, 20:06
02 Aug 2014, 21:01
02 Aug 2014, 22:26
03 Aug 2014, 20:02
04 Aug 2014, 05:03
04 Aug 2014, 07:35
04 Aug 2014, 07:36
04 Aug 2014, 08:14
04 Aug 2014, 09:00
04 Aug 2014, 11:56
04 Aug 2014, 16:30
04 Aug 2014, 18:10
04 Aug 2014, 19:36
04 Aug 2014, 20:08
04 Aug 2014, 21:26
04 Aug 2014, 21:42
$1 scrie:$2Vorbeam de faptul ca Ford scoate din fabrica motoarele la 150 cp, fapt care este sustinut de multa lume, fapt care este o aberatie.
04 Aug 2014, 23:18
05 Aug 2014, 08:39
$1 scrie:$2[...]Acum, eu din 2007 de cand am detinut primul Ford Focus 1.8 Tdci nou, luat in acelasi timp cu RZF-ul daca nu ma insel [...]
05 Aug 2014, 09:13
05 Aug 2014, 10:44
05 Aug 2014, 12:17
$1 scrie:$2ondoleante. Stiu cum este. Intercoolerul este benefic, AirtechGen3 este perfect. Compromisul suprem intre eficienta, performanta si nu o sa ai nici lag. Vara cand ii dai reprize tari se simte cel mai bine. Eu l-am luat prin mihai (mihaibre). Ambreiajul daca nu are vreo problema, tine 400 nm asa ca poti merge linistit. Cand iti pui un turbo mai mare o sa ai nevoie de unul din kevlar. Eu am vb cu cineva foarte cunoscut din domeniu dar (multumita lui Stefan FST) am dat de Stefan Zorst (ungur) care modifica si mi-a cerut o suma cel putin pe jumate din cat imi cerea acel nume mare de la noi. Si Stefan Zorst este un GURU in ungaria in modificari extreme de drag racing. La iarna fac ambreiajul si eu, ma duce cam 250 E maxim, am vb deja cu el.
05 Aug 2014, 13:09
05 Aug 2014, 14:04
05 Aug 2014, 16:54
05 Aug 2014, 17:12
06 Aug 2014, 12:37
06 Aug 2014, 13:33
06 Aug 2014, 13:58
06 Aug 2014, 16:38