05 Oct 2014, 19:46
identic cu al nostru, pentru a inlocui motorul si alte piese. Imediat dupa ce l-am cumparat, am schimbat motorul impreuna cu tatal meu, m-am ocupat putin si de partea estetica schimband bara spate, usile, o aripa, capota, parbrizul, haionul, etc....in acele momente, in viziunea mea, masina incepea sa prinda forma (parintii ma bateau la cap sa nu mai investesc timp si bani intr-un "jaf") si nu m-am oprit pana nu am vazut-o si fara rugina si cu barile reparate si vopsite. In toamna lui 2013 "a venit" si permisul de conducere pentru mine si odata cu el masina a fost trecuta pe numele meu (metaforic vorbind), fiind condusa in proportie de 90% de mine. In acest an am reusit sa invart cifrele kilometrajului cu inca vreo 20.000 de kilometri, pana la onorabila valoare de 307.000, am schimbat cam tot ce tine de suspensia spate, bateria, boxele (originale de Focus mk1), folie pe geamuri + vreo 5 seturi de becuri pe faza scurta pentru ca imi doream unele cat mai aproape de nuanta xenon-ului (am reusit intr-un final sa le gasesc, dar am pus siguranta in fata aspectului si am revenit la originalele Hella
, si da, nu mi-am pus xenon pentru ca farurile nu au lupa si in plus au striatii, ceea ce nu i-ar fii bucurat pe ceilalti participanti la trafic ).
(anul 2012)
05 Oct 2014, 20:10
05 Oct 2014, 20:20
06 Oct 2014, 20:24