Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
08 Sep 2014, 20:33
Pai cred ca saptamana viitoare va chem la botez.
08 Sep 2014, 20:38
Sa fie un botez anticoroziv ... neaparat in cazan de inox si lichidul sa aiba multe grade .
09 Sep 2014, 11:02
Nice, s-o stapanesti sanatos, si cum ar zice zvony: ai nimerit si carburantul si tipul de alimentare
09 Sep 2014, 11:09
dar n-am nimerit caroseria si capacitatea cilindrica
09 Sep 2014, 13:19
stai linisitit ca daca luai 2.0 ecoboost zicea ca nu ai numarul corect de cilindrii
09 Sep 2014, 17:07
Hai Bogdane cu pozele acelea ... ca se ia culoare de la atata developat

Sa o stapanesti sanatos si multi km fara probleme, cu consum mic si placere maxima.
10 Sep 2014, 09:18
Ma gandeam ca sunt suficiente primele poze.

Hai ca o sa mai fac un rand si le postez. Consumul se tine bine inca - am mixt 6.7 %
14 Sep 2014, 20:05
Cand ii pui GPL ?
14 Sep 2014, 20:07
Maine sunt programat.
14 Sep 2014, 20:08
Glumeam, sa-l stapanesti sanatos
14 Sep 2014, 20:09
Si eu. Multumesc frumos.
25 Sep 2014, 20:03
Masina merge perfect, am 1200 km cu ea si maine primeste numerele negre. I-am pus pedalele cu ornamente si covorase din cauciuc pt spatiile de depozitare. Inca trebuie sa ma obisnuiesc cu turbina...
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

25 Sep 2014, 20:15
Care e treaba cu turbina?
25 Sep 2014, 20:16
Motor cu turbina... alt stil de condus
25 Sep 2014, 22:30
Care e diferenta la condus?
26 Sep 2014, 14:52
Gataaa, am intrat in legalitate.
26 Sep 2014, 16:17
Aspiratul parca pleca mai repede de pe loc. Nu dau vine pe masina aici ci pe sofer ca nu o cunoaste.
26 Sep 2014, 16:41
Pai aici nu are treaba turbina

. E vorba de capacitate cilindrica si nr de cilindri . Tureaz-o mai mult si ai rezolvat
26 Sep 2014, 17:13
Da ...oarecum ... e si ceva mai grea asta noua si unde nu intra turbina la greu simti cmc/cilindri inferiori . Problema asta e doar la plecare si cred ca din cauza greutatii ceva mai mari DAR si a treptelor ceva mai lungi in cutie(la a1a ma refer).
Fiesta6 1.4 pleaca mai bine de pe loc decat focus2 sedan 1.6 ... 1150kg vs 1300kg ...a1a e mai scurta la fiesta 1.4 ... si , chiar daca motorul e mai slab , e ajutata de multiplicatorul din cutie de la tr1 DAR si de greutate.
E normal ca la un motor turbo sa simti ca nu e liniar 100% pe 1200-6000rpm DAR la EcoB chiar au facut treaba buna si trage "aproape liniar" ... corect , pana la 1700-1800 pare lesinat la plecare(a1a) , mai ales daca te grabesti dimineata ...
Fenomenul e normal ...nici benzina nu are explozia de diesel sa plece imediat de la rpm mic ... si nici 1.0 125 nu are 4cil,16v , 1400cmc ... unde isi baga serios turbina coada e net superior ...dar in rest e normal si nu "rupe norii" .
1.0 aspirat pe fiesta , chiar daca are tot 80cp ca si 1.4 , are cuplu mai mic , eficienta mai slaba si vreo 15s la 0-100 in loc de 12-13s ... oricat a avansat tehnologia si oricat au compensat din turbina e normal sa simti uneori ca ai motor de 1L.
Un luptator solid uzual o sa bata orice somalez pe steroizi ...ideal este sa ai un luptator antrenat daca vrei demaraj bun (1.6ecoB / tdci ...2.0 ecoB/tdci) ... sa ai si cmc+cilindrii dar si turbo !
Dar pana la urma puterea iese din benzina ...si pentru cmc platesti impozit si RCA ...si vrei un motor care sa nu consume mult , fiabil si sa aiba taxe mici ... aici sunt 2 lucruri diferite: consum VS putere(cmc) ... dar si fiabilitate vs consum (benzina-diesel) , fiabilitate vs putere (aspirat-turbo) ... e greu sa ai masina perfecta ce are doar calitati !
26 Sep 2014, 17:35
Eu dau vina mai mult pe sofer. Cel putin in primii 400 km am zgaltait-o saraca...
26 Sep 2014, 18:23
Poate nu te-ai acomodat cu ambreiajul sau nu accelerezi nici tu liniar sau progresiv ci tocmai invers ... nu am mers cu tine sa vad cat de urat se manifesta cuplul sofer + 1.0 125cp .
E adevarat ca se simte putin turbo cand intra in forta dar te poti acomoda sa nu o calci la greu inainte sa intre turbo agresiv (pana la peste 1700-1800rpm) pentru a evita acel soc... ulterior de la 1800-2000rpm poti sa ii dai talpa , nu cred ca mai simti vreun soc peste 2000rpm la acceleratia normala.
Nativ , motorul de 1.0 aspirat dezvolta mai putin de 100 NM sub 1800rpm ... cu turbo el ajunge la 170-200 NM ... cresterea mai agresiva de cuplu din turbina se realizeaza undeva aproape de 1700-1800rpm , acel transfer se simte putin dar se poate atenua in functie de cum simte soferul masina si cum accelereaza .
Eu tind sa cred ca o sa te inveti repede cu motorul/turbina/acceleratiile ... nu e el chiar asa "naravas"

. (nu prea are turbo lag )
06 Oct 2014, 08:09
salutare, e diferenta intre becurile stock si philips?
nu prea sunt multumit de cele stock si optam intre philips si osram nightbraker.
mersi.
06 Oct 2014, 08:22
Nu am apucat sa le testez...
Becurile originale sunt tot Philips. Eu eram multumit de ele dar aveam Xtreme-urile de vreun an si am zis sa le pun.
06 Oct 2014, 22:12
Foarte Frumos MK3-ul tau, un sedan foarte reusit de la Ford! Asteptam mai multe fotografii
06 Oct 2014, 22:18
Sunt cam slabe la durata de viata becurile cu +9999999 % lumina (si scumpe , si cu mult marketing si prea putina diferenta in performante)... nici osram NB si nici philips X-treme Power nu sunt prea "durabile" .
Daca sunt folosite frecvent multe se ard in cel mult 12-24luni ... in timp ce becurile normale (fara power +xxx % )pot tine 5-6ani lejer .
Eu am mers la fiesta pe osram silverstar 2.0 , o combinatie intre un mic plus de lumina cu durabilitate buna .
PS Bogdan , sa nu le arunci pe cele "default" ... in general piesele de la echiparea de fabrica sunt foarte durabile , inclusiv becurile .
07 Oct 2014, 08:55
ale mele din fabrica au tinut 4 ani, 60.000 km
07 Oct 2014, 09:56
Le-am pastrat pe cele originale. Philips-urile le-am primit, nu dau atatia bani pe niste becuri.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.