Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
17 Sep 2014, 19:15
salutare, sigur e discul ovalizat .....completeaza si tu la profil mai multe date ...bafta
17 Sep 2014, 20:25
cu placere , placutele sunt bune ?....daca tot schimbi discurile....
17 Sep 2014, 21:21
daca schimba discurile ar trebui sa schimbe si placutele.
17 Sep 2014, 22:10
Obligatoriu se schimba si placutele.
Inainte de orice se verifica jocuri directie fata si se inverseaza rotile fata-spate.
18 Sep 2014, 18:51
repet: daca schimbi discurile, schimba si placutele.
19 Sep 2014, 08:20
sa ne spui daca ai rezolvat problema ......bafta
25 Sep 2014, 10:27
bine ca ai rezolvat problema .....bafta
30 Sep 2014, 18:54
doar alea pe fata + placute. pentru spate, verifica sa nu ramina blocate placutele la frinare sau cind tragi frina de mina.
13 Oct 2014, 22:59
Se monteaza ce ai pe masina , difera grosimea intre ventilate/pline deci nu poti monta ce vrei .
14 Oct 2014, 07:35
pe fata discurile sunt ventilate
pe spate sunt pline
16 Iul 2015, 18:35
salut am si eu problema cu discurile se ovalizeaza in truna am schimbat de 3 ori iar a aparut ce o fi????
16 Iul 2015, 18:37
intr-una
27 Oct 2015, 11:59
Montaj defectuos, talpa grea , ... ce marci sunt ?
27 Oct 2015, 12:32
Mergi pe placute si discuri ATE, eu pe asa ceva am mers pe fata.
27 Oct 2015, 22:47
tot ATE (discuri + placute) am si eu. conteaza foarte mult si cum mergi, cum franezi, daca intri dupa o frina mai lunga in apa si se stropesc discurile........
29 Oct 2015, 11:15
ar trebui totusi curatata suprafata din spatele discului inainte de montaj.Se strange rugina ..praf, in cantitati mari.La fel si etrierii, unde se monteaza placutele
13 Sep 2016, 14:32
Salut,
Am si eu o problema cu discurile de frana... Am schimbat de curand discuri+placute fata+spate deoarece incepuse sa-mi trepideze volanul la franare. Am luat placute si discuri Ferodo. Dupa ce le-am schimbat n-am avut probleme o perioada scurta... cam o luna (vreo 1000 si ceva de km), eram fericit sa zic asa..
Dupa acea "luna de miere" am inceput sa simt iarasi trepidatii in volan, si refuzam sa cred ca discurile sunt problema... dar dupa ce se incalzesc aceeasi problema o am, trepideaza volanul in draci. Oare stiti careva sa fie problema cu discurile Ferodo ? Sunt oare de asa proasta calitate ? Mentionez ca le-am achizitionat prin reteaua UNIX nu sunt luate de pe site-uri obscure... sau alte surse mai putin sigure.
Sau sa fie alte probleme din cauza carora sa se ovalizeze discurile ? Desi, doar cand se incalzesc, manifesta problema asta...
Multumesc !
13 Sep 2016, 21:15
Aparent, nu sunt solutii
Si eu ma tot bat de problema asta dar nu am reusit inca s-o rezolv de tot.
Justinyonutz scrie:Revin din nou, saptamana urmeaza sa schimb rulmentii si butucii deoarece la service mi sa spus ca asta ar fi cauza discurilor ovalizate sau trepidatiile volanului.
Justinyonutz, a trecut ceva vreme de la postul tau. Ai ceva vesti? S-a rezolvat problema dupa rulmenti si butuci?
14 Sep 2016, 08:32
Trd002200
Ma gandeam sa le schimb cu ATE sau TRW. Vazusem de la TRW ceva cu continut ridicat de carbon care am inteles ca-s mai bune... Zici ca nu rezolv nimic ? Tu ce patzanii ai avut ? Ai schimbat ceva marci de discuri ?
14 Sep 2016, 08:59
Daa, am incercat vreo 2 branduri low cost, am incercat TRW, am incercat ATE, am incercat ATE cu placute ATE, am incercat second din dezmembrari.
Toate tin 2000km, sau undeva pe acolo.
Eu chiar suspectez ca-i ceva cu masina dar la orice componenta ma gandesc, toata lumea zice: "n-aaare cuuum".
Acuma bine, a mea e f veche, is chestii ce pot fi uzate/indoite/obosite.
De exemplu, la o analiza asa la rece cu un prieten, ne-am gandit ca poate, intr-un caz super imposibil, si stiind ca zicem asta numai intre noi (sa nu ne auda nimeni ca o sa zica ca vorbim prostii), cumva discu ala e intr-o tensiune care nu-i place cand e in franare. Si mi-am si comandat niste suporti de etrieri. O sa mai iau un set de discuri si o sa vad (dar din dezmembrari, la 50 lei, evident).
14 Sep 2016, 10:32
Pai acuma depinde de la caz la caz. La un prieten la Land Rover ii se ovalizeaza orice disc aftermarket in 2 saptamani, dar niciodata pe original.
Tu probabil poti rezolva cu un ATE/ATE sau TRW. Ca de obicei asta i-a rezolvat pe multi din ce am citit.
Eu la mine cred ca e un caz mai special, ca deja am trecut prin toate testele, de aia am zis ca voi schimba si niste componente pe acolo.
14 Sep 2016, 10:41
Yep.. mai incercam... Multumesc frumos de raspuns, Trd002200.
14 Sep 2016, 10:54
Pentru nimic. Sa ne anunti cum decurge situatia.
14 Sep 2016, 12:47
Tot aruncati cu banii pe piese in loc sa faceti un simplu test de joc lateral (o data pe disc si o data pe butuc) dupa cum se vede in clip.
https://www.youtube.com/watch?v=aMYt0Q13cZYSi foarte important verificat si pe fata si pe spate (poti avea surprize
)
Pot fi doar 2 posibilitati butuc sau disc.
14 Sep 2016, 13:05
Am facut, normal.
Si dupa parerea voastra... nu ar fi logic ca daca discul nu sta perfect pe butuc, sa bata de la inceput?
14 Sep 2016, 21:20
Ai masurat si butucii si tot ce tine de spate?
La inceput nu bate pana ce ajunge sa se deformeze suplimentar si discul dupa bataia butucului sau influientat de discurile spate. Sistemul de frana este hidraulic si comunica circuitele de pe fiecare roata intre ele. Poti fi sigur de o treaba, discul nou (de la o firma consacrata in domeniu, oricare vrei tu) va fuctiona perfect pe o masina care nu are alte baiuri.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.