Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
08 Noi 2014, 15:41
Am pus poze la mine pe thread cu capacele in caz ca nu esti decis
17 Apr 2015, 11:03
Salutare!
Cine poate sa aduca K&N 57s-4000 ???
17 Apr 2015, 15:06
Comandat, platit, miercuri e la mine coletul. Revin cu impresii.
PS Multumesc Nicolae Mircea.
20 Apr 2015, 12:06
Salut din nou!
Poate cineva sa recomande niste bujii performante pt Focus-ul meu?
Nu vreau niste bujii banale....
22 Apr 2015, 11:50
Ta daaaa!

Isi face treaba foarte bine, cuplul se simte foarte bine de jos, in ture urca foarte repede plus ca s-a schimbat putin zgomotul motorului, suna a motor acum nu a electrocasnice de turatie. Overall masina are acum un comportament agresiv.
22 Apr 2015, 14:24
Recapitulare:
1.6 ecoboost cu 150 cai cu update de soft original la 182 cai;
https://www.youtube.com/watch?v=vpzQbFGP4MIConform youtube avem acum pe hartie cu tot cu kit-ul K&N 182 cp + 18 = 200 cp , 310 Nm in over boost.
Urmeaza un dyno test. In functie de rezultat urmeaza:
- intercooler + tubulatura;
- BOV;
- soft la Exelixis;
Si apoi frane....
22 Apr 2015, 14:35
Tare sunt curios cat ai in relitate. Mi se pare cam SF 18 cai din acel filtru.
22 Apr 2015, 14:48
Atat cat si au masurat motorul acela la ~200cp standard. Este posibil ca filtrul K&N sa aiba o influenta minora.
22 Apr 2015, 15:15
Am mai dat o tura....merge super, clar nu e placebo...
23 Apr 2015, 09:42
Salutare1
Pentru ca prea multa plictiseala, ma gandesc sa schimb jantele!
Cine se pricepe la offset, am nevoie de niste jante putin mai cracanate, adica sa iasa putin spre exterior dar sa nu atinga aripa.
Ma gandeam la niste Wolfrace yakuza pe 17. sau ceva asemanator cu BBS Le Mans. Oricum ceva pe negru...
PS - jantele originale de ford se vor vinde. Discutam pretul pt cine e interesat.
23 Apr 2015, 10:00
Pai original ai ET de 50. Cu cat e mai mic cu cat roata iese spre exterior.
Cam toate jante aftermarket au sub 50 offset-ul. Se spune ca o marja de 5mm e acceptabila dar cred ca poti sa pui safe cam pana la ET 40
23 Apr 2015, 10:07
Multumesc Malakay!
23 Apr 2015, 10:53
nu va ganditi doar la ET. ET-ul are sens impreuna cu grosimea viitoarei jante/cauciuc (depinde care va fi mai lat).
23 Apr 2015, 10:55
Eu am avut pe focus2 niste jante cu ET35 sau 37.5 nu mai stiu exact si nu am avut probleme deci banuiesc ca nici tu nu o sa ai
23 Apr 2015, 11:03
Am gasit asta:
https://www.google.ro/search?q=Mak+Blac ... B667%3B616 Mak Black DTM-One Ice Titan 8x17 ET45--oferta--635 lei/buc
23 Apr 2015, 11:09
Uite aici un link fain...te ajuta sa intelegi si sa vezi daca noile roti(jante+cauciucuri ) incap pe masina ta.
http://www.rimsntires.com/specspro.jspP.S. Arata bine jantele din linkul tau !
23 Apr 2015, 11:21
Conform acelui site, jantele MAK vor fi si mai interior sau n-am inteles eu bine?
Ce am eu acum pe masina 7.5j x 17 / 55 / 215.
Sau nu
http://i60.tinypic.com/2hqqvjr.jpg
23 Apr 2015, 12:45
ce Et au MAK?
23 Apr 2015, 12:56
Daca jantele care le ai acum au et50 atunci MAK vor "iesii mai in afara" cu 5 mm. Daca ai Et 40 (sau 37.5 cum zicea un coleg mai sus) atunci Mak vor intra mai mult spre "centrul" masinii .
Nu am idee ce ET si ce model de jante ai acum , in postul de mai sus ai scris latime si diametrul jantei dar nu si ET ...
23 Apr 2015, 13:01
Mak Black DTM-One Ice Titan 8x17 ET45.
Acum pe masina am jantele OEM Ford cele din poza. Sunt pe 17.
23 Apr 2015, 13:06
Ford Focus 2013, 2.0Ti 182HP
Tire Rim Bolt pattern THD CB
215/55 R17 7.5Jx17 ET50 5x108 M12 x 1.5 63.3
Cred ca astea sunt jantele tale ....daca e asa atunci MAK o sa iasa in afara cu 5 mm
23 Apr 2015, 13:09
Cam asa vor arata....azi clar am prea mult timp liber la munca
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

23 Apr 2015, 13:31
propteste ruleta in lateralul cauciucului si masoara cam cati mm/cm ai vrea sa fie mai in exterior roata si apoi alege-ti jante. poate te decizi pt ET diferit fata - spate

iti recomand sa faci masuratoarea cu masina incarcata maxim cat crezi tu ca o vei folosi vreodata, ca sa nu ai surprize ulterioare ca iti freaca
23 Apr 2015, 13:36
Diferenta de 5 mm nu cred ca o sa se simta sub nici o forma indiferent incarcata sau goala.
Poate incerci un et mai mic ...arata mai bine masina mai "lata" dar trebuie sa iei in considerare ca se modifica un pic si felul cum cade forta asupra rulmentului de la roata...practic cu cat micsorezi et (si pastrezi latimea jantei la fel ) va aparea o forta "de basculare"(cum naiba explici in cuvinte o forta???) care va actiona asupra rulmentului ,ceea ce va duce la o uzura prematura a rulmentului .
Si geometria rotilor se va schimba ....
23 Apr 2015, 13:52
Motane, multumesc mult pt info. In legatura cu fortele care actioneaza asupra rulmentilor, stiu perfect ce vrei sa spui.
Pt setul MAK DTM ONE am primit o oferta de 615 ron / bucata TVA inclus plus prezoane si inele de centrare.
Ideea e ca nu stiu ce sa fac, sa mai caut si altceva.. astept si parerile voastre vis a vis de alte modele.
23 Apr 2015, 14:09
Corect Malakay , acum am vazut ca nu e 2.0 masina!
De Mak si eu am auzit ca isi cam pierd aspectul destul de repede..dar ca nu sunt din guma ...acum ca modele..personal as alege :
http://img-2013.tapatalk.com/d/13/08/11/avy9esed.jpghttp://stancewords.stanceworks.netdna-c ... -title.jpgCare sunt cam jantele de pe Fiesta lui Block 2013-2014....
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.