Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.
Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în
Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru
generalităţi.
04 Mar 2010, 21:07
cu placere....pacat ca esti departe de mine ca o rezolvam impreuna......
Spor la munca
06 Mar 2010, 09:48
revin ...nu mai are simptomele alea. nu i-am facut nimic, se pare ca si-a revenit singura. Inca o intrebare mai am.. in mers , daca o las pe liber si franez, la semafor de exemplu, cand se opreste de tot se ridica putin turatia pana la 1100 si scade la loc la relanti, e normal?
11 Mar 2010, 11:00
dupa ce scade viteza sub 20km/h incepe sa creasca turatia la 1250(prima linie peste 1000) si cand se opreste masina de tot revine la turatia normala, si cand e cald si cand e rece motorul. Ma poate ajuta cineva?
11 Mar 2010, 21:41
Salut
Daca o accelerezi in gol stind pe loc cu ea scoasa din viteza , revine imediat la relanti sau mai sta turata citeva secunde dupa care revine ?
12 Mar 2010, 00:29
nu mai face faza aia....acuma revine normal la relanti, daca o turez si pe loc si in mers pe liber revine normal ...acuma face cum am zis mai sus...cand scade viteza sub 20 km/h fiind pe liber, creste turatia la prima linie peste 1000 apoi revine , cand masina s a oprit complet.
14 Mar 2010, 00:02
sa fie IACV-ul? ca ala controleaza relanti-ul,nu?
15 Mar 2010, 15:14
am curatat iar IACV, si a facut ca si prima oara, statea relanitul la 1250 si apoi scadea brusc la 750 , apoi dupa ceva mers cu masina a revinit la simptomele cu cresterea relantiului, dupa ce scade viteza sub 20 km/h. Cine are vreo idee ?
20 Mar 2010, 19:55
cineva...care cunoaste ...cu vreo idee?
26 Mar 2010, 18:08
alte pareri???
29 Mar 2010, 10:35
Operatiunile de curatare a clapetei, IACV, etc se fac cu bornele scoase de la baterie.Dupa ce ai curata tot si pus la loc, se conecteaza bateria,si trebuie sa urmezi o procedura de "reinvatare a parametrilor motorului", procedura suna , in mare, cam asa: se tine masina turata , pe loc, la 2000 vreo 2 minute, apoi 30 km se conduce in diferite stiluri.
Dupa conectarea bateriei este normal ca motorul sa merga haotic.Dupa 50 km isi revine, dar nu stiu in ce parametrii.
Acest lucru nu se intampla la masinile pe motorina.
14 Apr 2010, 20:16
revin...am schimbat clapeta de acceleratie cu o alta de pa alta masina si acelasi lucru ...nici o schimbare...dar de data asta nu am mai deconectat bateria....ce mama masii sa aiba ...ca m-a disperat!!!
15 Apr 2010, 16:34
Am aflat azi...ca motorul merge normal, si ca faza aia e normal sa faca asa, si e din softul ECU programat sa faca in acel fel. Inainte nu facea pt ca erau murdare ISCV si clapeta. Daca ati mai facut asa ceva , sa stati fara griji, ca e normal sa faca asa. Mecanicul mi-a verificat (la damblua mea) tot ce se putea verifica, aer fals, valva de relanti, potentiometru, etc. si toate lucreaza in parametri normali.
23 Apr 2010, 21:31
salut
am un ford focus de 1.6 16 valve ghia din 2001 si am exact aceeasi problema cu relantiu pe care a avut-o si m. sorescu .Cum a-i rezolvat-o frate, ca ma imbolnaveste?
Multam
24 Iun 2010, 22:55
nu am facut nimic...cica trebuie reinvatat ecu la parametri normali...la mine o sa mai astept un pic...ca am cablu de acceleratie cam tare, tre sa il schimb si nu o pot tine turata la 1250 ture, ciclul e cam aiurea de facut....
05 Iun 2011, 18:54
La escort '98 motor zetec 1,6, stie cineva unde exact este senzorul de turatie? Ca tot isi face de cap... Cand pornesc AC, turatia este de 2-3000rpm, la relanti!
02 Mar 2012, 17:27
sall!am un ford mondeo 96 şi nu-mi porneşte ... pompa de benzină merge,dar nu am curent injectoare ,bujii să fie de la bobina de inducţie ? am probat 2 bobine inducţie de la dezmembrări..ar putea fi alceva?
15 Mar 2013, 18:42
BUNA SANT NOU PE FORUM AM SI EU O PROBLEMA CU UN FORD TRANSIT CU MOTOR 2000CM 75CP DIN 2001 POENESTE FRUMOS STA RELENTIUL CAND PORNESC SI SCHIMB VITEZELE 1-2,2-3.,3-4,4-5,MI SE TUREAZA MOTORUL PANA LA 3000DE TURATII SI CATEODATA SE TUREAZA LA MAXIM SI TREBE SA OPRESC MOTORUL SI SAL REPORNESC DIN NOU AM FOST LA TESTER DA EROARE DE SUPAPA EGR DAR ZICE MECANICUL CA NU POATE SA VINA SIN EGR ALTU ZICE CA ESTE POMPA DE INJEVTIE VREAU SI EU O PARERE DACA A MAI PATIT CINEVA LA FEL VA MULTUMESC
28 Mai 2014, 18:51
sal.sunt nou in club si am si eu o problema cum aveti fiecare.cand pornesc motorul si dau drumul la aer cald dimineata imi porneste si ac-ul iar relantiul imi joaca de 1200-600rpm.am schimbat motorasul pas cu pas am schimbat ventilatorul de racire ce sai mai fac?multumesc
28 Mai 2014, 18:55
aa sa nu uit dupa 2-3 min isi revine relantiul.iar in mers dupa ce nu mai accelerz motorul iar joaca 1200-600rpm cateva secunde apoi isi revineeeee
25 Noi 2014, 08:38
buna ziua de curand am achizionat un ford focus din 2001 motor 1800cm 115cp , ai la relantiu trepiteaza mototrul chiar daca e cald chiar daca e rece adica sta subt 800 de turati nu merege rotund mam gandit cas bujiiile leam schimbat dar tot asa, mentionez ca masina a fost pe gazdar ii sa scos , cineva mia spus ca daca a fost pe gaz e ceva pe culbutori supape , chiuloasa, daca stiti ceva va rog ajutatima multumesc
25 Noi 2014, 09:44
Se masoara compresia , se face diagnoza .
25 Noi 2014, 10:44
ok diagnoza am facuto dar na dat nici o eroare aia e problema ma gandesc sa nu fie senzorul de turatie sau clapeta acceleratie voi ce ziceti?
25 Noi 2014, 14:05
ARE CINEVA VREO IDEE DACA DA AJUTATIMA SI PE MNE MULTUMESC
26 Noi 2014, 09:33
Pentru zsoltii(- BUNA SANT NOU PE FORUM AM SI EU O PROBLEMA CU UN FORD TRANSIT CU MOTOR 2000CM 75CP DIN 2001...)
Raspuns: Incearca sa cureti clapeta EGR
Pentru danos77(- sal.sunt nou in club si am si eu o problema cum aveti fiecare.cand pornesc motorul si dau drumul la aer cald dimineata imi porneste ...)
Raspuns: Este nevoie de cateva detalii. Posibil, ca varatia de turatie sa fie cauzata de culplarea⁄ decuplarea, din anumite cauze, a compresorului de AC.
27 Noi 2014, 18:19
salut, am si eu o problema cu turatia motorului, intr-o zi nu a mai pornit din prima, am dat de vre-o 2 ori la automat si dupa a luat-o... apoi am oprit la un peco, lafel aceeasi problema bnu pornea din prima, m-am dus cu ea la un tester si mi-a dat eroare la senzoru de la clapeta de acceleratie, m-am dus la dezmembrari si am luat un senzor cu tot cu corpul clapeta. buuun.... l-am montat si dupa aceea pornea frumos, statea cum trebuie la relanti, ee, dupa ceva km incepuse sa isi prinda obicei sa moara motoru in mers, cand schimbam vitezele si faceam pauza intre ele daca apuca sa se duca acul turometrului la relanti murea. dupa am facut schimb, am montat senzorul acela pe clapeta mea, la fel porneste bine, cu asta nu moare in mers la relanti, numai ca sta cam turata pe la 1100-1200rpm, care ar fi cauza? sa dau comanda de alt senzor si de motorasu' pas cu pas, poate e acel motoras de vina? aaa si apropo cand sta turat asa si apas pedala de ambreiaj imi mai scad turatiile, care e cauza?
30 Noi 2014, 10:10
nu are nimeni nici o idee ce ar puta fi va rog ajutatims multumesc
05 Dec 2014, 15:11
Daca clapeta de acceleratie este electrica trebuiesc facute setarile de baza, setari ce se fac pe tester.
10 Dec 2014, 17:43
fratilor nus stiu ce sa ma mai fac cu masina asta mia mancat zilele dupa ce am bagat 600 de euro in ea tot aproape asa merge precizez masina a fost pe gaz si iam rectificat chiuloasa supape noi scaune tot ce trebuie , supapele erau duse de la gaz , bine asa mi sa spus , pe test dand nici o eroare mam gandit ca asta e problema mecanica dativa si voi cu parerea acum merge unpik mai bine la relatiu dar tot putin intrerupt ce sa mai fac? vaa rog ajutatima la service mi se spune ba aia ba aia si nu e nici una va rog datimi un sfat ca ma apuc singur de ea no mai duc la service
sau spunetimi pe cineva priceput la ford eu sunt din brasov nush ce sai mai fac
va rog ajutatima nush ce sa mai fac
Ultima oară modificat de
alyn_acn pe 11 Dec 2014, 00:56, modificat 1 dată în total.
Motiv: Comasat 3 mesaje consecutive scrise la mai putin de 10 min. Pe viitor foloseste-te de butonul "Modifica" (Edit) pt. a adauga in mesajul anterior ceea ce ai uitat sa spui.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.