Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
28 Ian 2015, 14:06
Edition 30 difera de GTI standard, nu are doar alt soft.
28 Ian 2015, 15:35
Scurt raspuns ...o vorba a americanului dupa care m-am ghidat sa cumpar auto (pana la focus si rau imi pare) :
THERE'S NO REPLACEMENT FOR DISPLACEMENT!
28 Ian 2015, 15:53
@Dan, apreciez maxim ca te exprimi perfect coerent si ca se poate face un dialog civilizat bazat pe opinii si pareri argumentate.
Incep prin a spune ca teoretic ai 100% dreptate.
DA !!!, ST este mult mai de efect decat o contracanditata (poate Mazda MPS sa se asemene ca si exotism).
DA suna demential motorul iar evacuarea daca o faci cum o am eu cei care o aud dar nu o vad sigur cred ca a trecut vreun V8 aspirat.
DA, dupa ce te plimbi cu ea cu siguranta ai acel zambet tamp pe fata fara sa iti explici de ce.
DA.......... lista poate continua.
Acum sa iti spun de ce cred eu ca uneori trebuie sa depasim anumite dorinte "neperformante" (si nu ma refer dpdv tehnic)
Incep cel mai bine cu Clarkson de la TopGear care dupa ce s-a dat cu un C63 AMG Black Series si cu un M3 GTS 4.4 (cel portocaliu) a ajuns la o concluzie din care chiar am invatat ceva. Ca sa intelegi mai bine, pe filmare AMG-ul statea numai de-a latul, se auzea infiorator de bine dar Clarkson (posesor de 63AMG) alege M3GTS pentru ca in viata de zi de zi este o masina mult mai usor de condus si mai practica.
Raportat la viata noastra, la bugetele noastre, (asigurare+impozit+consum+intretinere) un ST depaseste cu mult bariera unui bun simt. DA, si mie mi-ar place un ST, sa fiu doar eu si cu acele evacuari care bolborosesc pe decelerare dar sunt constient ca deca detin unul devin sclavul propriei mele masini, tot bugetul se duce in taxe si carburant IAR cand vreau sa o revand stiu ca o sa ma chinui infiorator.
Asadar, la 6000 E aproximativ cat sunt ele la vanzare sigur nu se apropie nimeni de ele.
Aceasta este argumentatia mea, bazata pe profilul meu, ce asteptari am de la o masina si ce vreau sa faca.
28 Ian 2015, 15:58
@ motanel - detaliaza, inteleg ce spui despre vorba americana dar unde te-ai opintit cu focusul ?
28 Ian 2015, 17:37
Te referi la comparatia dintre C63 AMG black series galben si M3 GTS portocaliu facuta cu cativa ani in urma? Daca nu gresesc, in articolul scris in revista Top Gear, Clarkson a ales C63-ul special pentru ca are "cojones" chiar daca M3-ul GTS e mai practic. Din acest motiv cred ca inca mai conduce un C63 black in viata de zi cu zi. Totusi, opinia lui nu e atat de relevanta in discutia noastra pentru ca el nu prea ia in calcul variabila "buget".
Pana la urma, comparatia se potriveste si in cazul nostru. Dementul ST si "practicul" VAG 2.0.
Bine punctat. Am uitat sa includ in lista de plusuri ale ST-ului acel sunet scos de o evacuare frumoasa a unui 2.5T. Ceva deosebit -
https://www.youtube.com/watch?v=RB7FvSvxJI4Zici bine ce zici dar gandim diferit.
Daca e vorba de o simpla placere personala, iei in calcul costurile + bugetul si apoi decizi ce e de facut.
Cand vine vorba de o pasiune, bugetul este cel care trebuie sa sufere. Faci orice poti pentru a-ti satisface acea pasiune.
Poate tu esti obisnuit cu un consum de diesel si din acest motiv ti se pare atat de mare consumul unui ST. Eu am 11-12% cu un amarat de 1.6. Pana la consumul ST-ului nu mai e foarte mult.
Costurile de intretinerea si ale impozitului nu mi se par exagerat de mari. Asigurarea e posibil sa aiba cifre maricele din cauza varstei dar asta se poate rezolva usor.
Si ca sa vezi ca nu sunt 100% subiectiv, recunosc ca as alege oricand un WRX STi in locul unui ST.
28 Ian 2015, 18:00
Am ales Focusul bazandu-ma prea mult pe ce imi spune mintea (consum mic ,impozit mic ) si foarte putin pe instinct , iar acum regret ca nu am luat macar un 2.0 .
Cealalta masina pe care o am acum am luat-o doar bazandu-ma pe instinct(asa cum a facut si Clarkson cu Ford GT si cu Mercedes Black si cam cu toate care le-a luat) si nu am regretat deloc ca am luat-o pentru ca asta mi-am dorit, asta am vrut , nu am ajuns la ea "dintr-o ecuatie matematica" sau din considerente de genul: "platesc cu 450 ron mai putin pe an impozit".
Pana la urma diferenta de bani pe care o dau ma face sa nu regret zilnic cand ma urc in masina ca nu am luat-o pe cea pe care mi-o doream cu adevarat si vorba celor de la Mstercard : there are things in life that can't be bought...
28 Ian 2015, 18:29
Scuzati ca ma interpun cu un offtopic ...
@RZF Nu ai strans piulitele !
28 Ian 2015, 18:51
Ma uitam la video asta...................
https://www.youtube.com/watch?v=a73SXJaZE4UHai vara hai !@!
29 Ian 2015, 10:37
@cip02: te dai destept fara motiv
29 Ian 2015, 15:43
Au venit jantele pentru alergat. Ideea este in felul urmator: Am cautat 2 jante (toate anunturile cu jante pe olx.ro aveau erau cu 4 jante ((set)) sau una) pe 17 5x108 pe care sa le pun pe fata pentru Adancata urmand ca pe spate sa tin 245/40. Pe fata tin semi slick pe spate tin cauciuc de strada dar lat. Profit de suspensia independenta care imi aduc un plus de stabilitate si nu iau in calcul sa ma invart din cauza diferentei de aderenta (fata aderenta/spate mai putin). In cazul in care vad ca am prea mare pe fata si spatele gliseaza schimb si spatele dar logica mea imi spune ca nu o sa se intample. Find jante de terfeleala nu ma intereseaza aspectul lor (uzura) asa ca am prins la 250 roni 2 jante drepte (usoare ciobituri) si sincer, mie imi plac mult. Pun pozele cu ele mai pe seara. Urmeaza acum 2 gume noi pentru fata si evident sa imi fac asigurarea care a expirat. 880 roni pe an am de plata

)) anul trecut am dat 450 roni/an. Fara accident fara nimic.
29 Ian 2015, 15:43
Au venit jantele pentru alergat. Ideea este in felul urmator: Am cautat 2 jante (toate anunturile cu jante pe olx.ro aveau erau cu 4 jante ((set)) sau una) pe 17 5x108 pe care sa le pun pe fata pentru Adancata urmand ca pe spate sa tin 245/40. Pe fata tin semi slick pe spate tin cauciuc de strada dar lat. Profit de suspensia independenta care imi aduc un plus de stabilitate si nu iau in calcul sa ma invart din cauza diferentei de aderenta (fata aderenta/spate mai putin). In cazul in care vad ca am prea mare pe fata si spatele gliseaza schimb si spatele dar logica mea imi spune ca nu o sa se intample. Find jante de terfeleala nu ma intereseaza aspectul lor (uzura) asa ca am prins la 250 roni 2 jante drepte (usoare ciobituri) si sincer, mie imi plac mult. Pun pozele cu ele mai pe seara. Urmeaza acum 2 gume noi pentru fata si evident sa imi fac asigurarea care a expirat. 880 roni pe an am de plata

)) anul trecut am dat 450 roni/an. Fara accident fara nimic.
29 Ian 2015, 16:30
$1 scrie:$2cip02: explica-mi atunci de ce la mine iese mai in afara ET55 decat ET52,5
jante originale
Cele cu ET 55 au cumva J mai mare decat cele cu ET52.5 ?
30 Ian 2015, 09:47
posibil... vorbim de jante in Y pe 17 de mondeo4 si de jante pe 18 in 7 spite de mondeo3... nu stiu cum sunt
30 Ian 2015, 23:39
Azi m-am dat cu masina suprema zic eu, cea mai buna combinatie road@track. Este vorba de un G4 coupe, 1.9 ARL/4motion. Masina are vreo 220 cp 4x4 si vreau sa spun ca de mult nu am simtin o asa placere. Revin cu detalii
31 Ian 2015, 12:12
Propun o intalnire vineri 06.02.2015, seara, undeva pe la ora 21 - 22 in zona Constitutiei sau Biblioteca. Sa ne strange cat mai multi, de aceea postez cu o saptamana inainte. Vin si cei din grupul meu de la Unknown si sa ne strangem si noi sa fie multa lume. Stabilim detaliile in cursul saptamanii dar ca si idee VINERI (mihaibre, sa nu spui ca nu ti-am zis din timp, la fel si cip).......
31 Ian 2015, 18:54
Salutare, aș dori să ajung și eu la această întâlnire, mă primiți?
Că tot am citit discuțiile de mai sus, desi nu aceeasi categorie și sunt destul de OFFTopic, am gasit o variantă Shelby la MK3
https://www.youtube.com/watch?v=OECn8fTu844.
31 Ian 2015, 20:14
Fioneer, sper ca glumesti cu primitul..... evident ca esti binevenit precum toti membrii ford si amicii lor chiar si amantele lor.
In alta ordine de idei observ ca posesorii ford sunt oameni de calitate. Lasand lumea virtuala deoparte, azi m-am intalnit cu Alex din Fieni si vreau sa spun ca omul e de nota 2000. Sper sa ne strangem cat mai multi la intalniri si sa impartasim aceiasi pasiune, Volkswagenul, pardon Fordul.
01 Feb 2015, 00:06
Multumesc,
Acelasi lucru pot spune si despre tine si despre masinuta ta!
Ne vom tot vedea cu o singura conditie: nu da VW pe Ford
01 Feb 2015, 13:46
la biblioteca nus bariere?
02 Feb 2015, 14:36
Ba da, tocmai de aceea cine intra NU mai are cum sa iasa !!! Muhahahhahahaha.
02 Feb 2015, 15:02
poate totusi faci rost de si de ceva bani pentru golf...1600 nu pare chiar mult:
http://www.autovit.ro/volkswagen-golf-g ... 34130.html
02 Feb 2015, 15:37
Il stiu, e de mult timp dar e hamesit rau.
Cel mai tare proiect de la ora asta este asta:
http://www.autovit.ro/skoda-octavia-C35841794.html1.8 T cu Haldex (4x4).
Daca era golf 4 coupe era si mai bine dar si cu astea le scoti frumos daca le pui kit de RS. Sau sa cada un G4 coupe ARL 1.9 TDI 150 cp cu 4motion.
02 Feb 2015, 16:49
Asteapta un golf/audi coupe 1.8 sau 1.9. Skoda aia e foarte grea, mai ales ca e 4x4.
02 Feb 2015, 17:29
Greutate skoda 1375 kg.
greutate golf 4 fara 4motion 1279 kg.
96 kg diferenta.
http://www.auto-data.net/en/?f=showCar&car_id=14246Cand ti-am zis de skoda aia ...
Sunt masini facute pe aceeasi platforma...nu sunt diferente asa mari.
02 Feb 2015, 19:32
Sincer, prefer Skoda dpdv al intretinerii, am garantia ca a fost condusa cu cap. Un G4 coupe 4motion este mult mai aspectuos, mai tineresc dar sunt omorate rau. Sun maine la Skoda sa vad ce scot de la om. In orice caz, bag drujba in ea, o golesc rau daca e, masina aia are un singur scop. Sa fuga...
Golfuri apar, dar nu la banii astia, sunt la peste 4000E. Audiuri A3 sunt tot Haldex nu quattro dar ca si caroserie prefer G4. O masina interesanta este A4 B6 quattro dar pleaca de la 6500 E.
02 Feb 2015, 19:34
PS, va astept pe toti la Biblioteca vineri pe la 22 asa. Am confirmari ca vin multe masini de calitate din grupul meu, UNKNOWN. Si surpriza, sper sa aduc un Mustang 2007 frumos foc, am mai vorbit despre el, sau sa vina cu Meganul Rs dar prefer sa vina cu Mustangul.
03 Feb 2015, 11:17
@RZF (jante 8j ) 55 > 52.5 cu fix 2.5mm deci prinderea jantei o sa fie cu 2.5mm mai in exterior => janta (et55) o sa stea cu 2.5mm mai in interior .
DE CE ? ...pentru ca automobile !
P.S. Nu confunda et-ul cu iq-ul !
03 Feb 2015, 11:35
iq-ul tau e... te dai mare degeaba
2,5 mm e nimic...
si hai sa incheiem discutia asta contradictorie ptr ca e degeaba
03 Feb 2015, 15:51
Pe unde este "Biblioteca" , prin ce zona, cateva puncte de reper?
03 Feb 2015, 16:21
La biblioteca din cate stiam eu au pus bariera, cautati alta locatie

Si daca tot faceti intalniri din astea ad-hoc, afisati si la intalniri de noapte poate se trezeste careva sa vina

ca asa in topicuri de prezentare nu cred ca citeste toata lumea.
Sper sa ajung si eu
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.