Volvo V50 - 2.0D fabricatie 2004
Salut!
Sunt proprietar pe acte de aproximativ 2 ani. Nu sunt samsar, nu ma ocup cu asa ceva.
Taxa este platita si nerecuperata si posed chitanta ANAF care demonstreaza acest lucru
Detalii:
Marca/ Model: Volvo V50 - nivel echipare Momentum + upgrade-uri => Summum
Caroserie: break
Culoare: gri inchis metalizat
Kilometraj: ~ 192.000 km (nu sunt reali din ce stiu eu, nu cunosc exact cati km ar fi in realitate, insa masina se tine excelent). Nu papa ulei deloc, motorul trage rotund si consuma excelent pentru un 2.0 D, cutia de viteze e un deliciu, trage bine pana peste 4000 rpm fata de ce am vazut eu la Renault-uri, Logan-uri si alte modele care mor sub tine la 3000 rpm. Nu are pic de rugina pe nicaieri, nu e zgariata sau stearsa in mod vizibil.
An de fabricatie: 2004, inmatriculata in 2005 in Germania. Este in Ro din 2008, eu o detin din 2012.
Stare inmatriculare: inmatriculata RO din 2008, sunt al doilea proprietar in RO.
Taxa de inmatriculare platita si nerecuperata. Detin dovada in acest sens
Motor: 2.0 diesel, 100 kw/136 CP, euro 3 fara DPF (motor PSA - Peugeot)
Cutie viteze: manuala 6+1 trepte
Consum (urban/extraurban/mixt, in L/100km): urban Bucuresti, pe temperaturi scazute si foarte aglomerat consuma 9%. Vara daca nu e foarte aglomerat si nu fac exces de clima consuma 7.5-8%. Extra-urban in functie de greutatea piciorului (ex. sub 4% cu treapta 4 la 70-80 km/h, 4.3% cu treapta 5 la 100 km/h sau treapta 6 la 120 km/h, 7.5-8% la viteze mari 170-200 km/h). Mixt indicat de bord 7.5%, in realitate este 8%, dar masina iese rar din Bucuresti.
Nivel de echipare: Conform VIN este Momentum, insa are dotari de Summum. Lipsesc doar scaune cu reglaj electric si incalzite pana la maximum de dotari pentru un Volvo V50. Si alea erau extra-optiuni platibile chiar si la Summum.
Detalii nivel de echipare:
- interior gri perlat semi-piele (pe marginile scaunelor)
- climatronic perfect functional (radiator clima schimbat acum 3 luni + reumplere cu freon cu factura si garantie)
- car kit telefon blue-tooth Parrot 9300
- instalatie xenon after market pe faza scurta (nu-mi cereti detalii ca nu ma pricep bine)
- senzori de ploaie
- senzori de lumina
- navigatie originala RTI Volvo (momentan nu se mai ridica display-ul din bord, dupa ce a umblat un "electrician destept" pe la niste fire). Cred ca e un contact imperfect undeva. Am si telecomanda de la ea.
- CD original cu navigatia si playerul incorporat in torpedou
- tavita de cauciuc originala Volvo in potbagaj
- 2 seturi de presuri de interior originale Volvo (mochete pentru vara si cauciuc pentru iarna)
- interior usor customizat de bun gust (inele cromate pe butoanele rotunde de temperatura, volum, etc; schimbator de viteze cromat original Volvo V50 model nou, maneta de frana de mana schimbata cu una originala Volvo V50 model nou, iluminare interior cu leduri albe).
- jante originale Volvo R16 cu anvelope de iarna Nokian 205/55 R16 (2 bune pe fata, 2 destul de uzate pe spate).
- sistem audio Premium Volvo - 6 incinte (se aude impecabil)
- alarma originala Volvo cu senzori de miscare in masina.
- suporti pahare pe centru in fata si in spate
- cotiera cu spatiu depozitare generos
- spatiu depozitare in spatele consolei centrale
- spatii depozitare gen plasa in fata scaunelor sofer si pasager dreapta fata
- rezerva mica originala Volvo
- volan piele cu comenzi audio si cruise control.
- pedalier sport
Detalii nivel de siguranta: ABS, DTSC (include ESP) si toate air-bag-urile intacte (frontale, cortina, laterale si scaune) + sistem SHIPS
Detin si foarte multe piese de schimb noi sau utilizate insa intr-o stare foarte buna, insa acestea nu intra in pretul standard al masinii.
Are revizia completa efectuata in Septembrie 2013 (circa 1500 km de atunci), acumulator nou cu garantie inca 2 ani, alternator nou nout cu garantie 2 ani, radiator climatronic nou cu garantie inca 1.5 ani, plus altele pentru care detin istoric service si facturi.
Probleme identificate si nerezolvate pana acum:
1. Becul Xenon pe partea dreapta face figuri si se aprinde cand vrea el. Am pus bec nou degeaba, probabil e din balast sau din condensatori treaba, insa nu ma pricep si trebuie s-o duc la un profesionist pentru asa ceva.
2. Eroare pe senzorul de temperatura baterie. Am cumparat si montat senzor nou nout (600 lei) si eroarea persista. Am facut o diagnoza profesionala si se pare ca CEM nu mai interpreteaza corect impulsurile de la senzorul de temperatura baterie. Parerea profesionistului care mi-a facut diagnoza: sa merg cu ea asa, ca nu are absolut nici o problema, inginerii de la Volvo au gandit un sistem de protectie care mentine incarcarea la un nivel acceptabil pentru baterie, indiferent de cati consumatori pornesti. CEM-ul nu prea se repara, iar de pus unul nou iese din discutie, pretul fiind absolut prohibitiv.
3. Eroare pe electro-valva de pe termostat. Nu-mi dau seama de ce da eroare, motorul se incalzeste exact cat trebuie, nu se incinge, nici nu scade temperatura. Eroarea asta o rezolv curand, abia am descoperit-o.
4. Eroare comunicare sistem GPS cu antena. Dupa cum spuneam si mai sus, dupa ce a umblat un electrician "destept" pe la niste cablaje, navigatia nu s-a mai ridicat din bord. Daca stiti pe unul foarte bun pe asa ceva, remediez eu "defectul", insa navigatia nu o sa ajute mult, nu are decat harta Europei incepand din Ungaria si Volvo nu a mai dat update-uri pentru ea de prin 2006 daca nu ma insel eu.
E o masina foarte ingrijita in care am bagat multi bani si suflet. Detin istoric service din ultimii 2 ani si partial istoric service de la fostul proprietar.
Pret: 5000 Euro fara piesele de schimb, foarte usor negociabil la fata locului.
Pentru orice alte detalii va rog sa intrebati aici sau sa ma sunati.
Date contact: 0721.264.610 sau 0766.440.555 - Bogdan
Sunt proprietar pe acte de aproximativ 2 ani. Nu sunt samsar, nu ma ocup cu asa ceva.
Taxa este platita si nerecuperata si posed chitanta ANAF care demonstreaza acest lucru
Detalii:
Marca/ Model: Volvo V50 - nivel echipare Momentum + upgrade-uri => Summum
Caroserie: break
Culoare: gri inchis metalizat
Kilometraj: ~ 192.000 km (nu sunt reali din ce stiu eu, nu cunosc exact cati km ar fi in realitate, insa masina se tine excelent). Nu papa ulei deloc, motorul trage rotund si consuma excelent pentru un 2.0 D, cutia de viteze e un deliciu, trage bine pana peste 4000 rpm fata de ce am vazut eu la Renault-uri, Logan-uri si alte modele care mor sub tine la 3000 rpm. Nu are pic de rugina pe nicaieri, nu e zgariata sau stearsa in mod vizibil.
An de fabricatie: 2004, inmatriculata in 2005 in Germania. Este in Ro din 2008, eu o detin din 2012.
Stare inmatriculare: inmatriculata RO din 2008, sunt al doilea proprietar in RO.
Taxa de inmatriculare platita si nerecuperata. Detin dovada in acest sens
Motor: 2.0 diesel, 100 kw/136 CP, euro 3 fara DPF (motor PSA - Peugeot)
Cutie viteze: manuala 6+1 trepte
Consum (urban/extraurban/mixt, in L/100km): urban Bucuresti, pe temperaturi scazute si foarte aglomerat consuma 9%. Vara daca nu e foarte aglomerat si nu fac exces de clima consuma 7.5-8%. Extra-urban in functie de greutatea piciorului (ex. sub 4% cu treapta 4 la 70-80 km/h, 4.3% cu treapta 5 la 100 km/h sau treapta 6 la 120 km/h, 7.5-8% la viteze mari 170-200 km/h). Mixt indicat de bord 7.5%, in realitate este 8%, dar masina iese rar din Bucuresti.
Nivel de echipare: Conform VIN este Momentum, insa are dotari de Summum. Lipsesc doar scaune cu reglaj electric si incalzite pana la maximum de dotari pentru un Volvo V50. Si alea erau extra-optiuni platibile chiar si la Summum.
Detalii nivel de echipare:
- interior gri perlat semi-piele (pe marginile scaunelor)
- climatronic perfect functional (radiator clima schimbat acum 3 luni + reumplere cu freon cu factura si garantie)
- car kit telefon blue-tooth Parrot 9300
- instalatie xenon after market pe faza scurta (nu-mi cereti detalii ca nu ma pricep bine)
- senzori de ploaie
- senzori de lumina
- navigatie originala RTI Volvo (momentan nu se mai ridica display-ul din bord, dupa ce a umblat un "electrician destept" pe la niste fire). Cred ca e un contact imperfect undeva. Am si telecomanda de la ea.
- CD original cu navigatia si playerul incorporat in torpedou
- tavita de cauciuc originala Volvo in potbagaj
- 2 seturi de presuri de interior originale Volvo (mochete pentru vara si cauciuc pentru iarna)
- interior usor customizat de bun gust (inele cromate pe butoanele rotunde de temperatura, volum, etc; schimbator de viteze cromat original Volvo V50 model nou, maneta de frana de mana schimbata cu una originala Volvo V50 model nou, iluminare interior cu leduri albe).
- jante originale Volvo R16 cu anvelope de iarna Nokian 205/55 R16 (2 bune pe fata, 2 destul de uzate pe spate).
- sistem audio Premium Volvo - 6 incinte (se aude impecabil)
- alarma originala Volvo cu senzori de miscare in masina.
- suporti pahare pe centru in fata si in spate
- cotiera cu spatiu depozitare generos
- spatiu depozitare in spatele consolei centrale
- spatii depozitare gen plasa in fata scaunelor sofer si pasager dreapta fata
- rezerva mica originala Volvo
- volan piele cu comenzi audio si cruise control.
- pedalier sport
Detalii nivel de siguranta: ABS, DTSC (include ESP) si toate air-bag-urile intacte (frontale, cortina, laterale si scaune) + sistem SHIPS
Detin si foarte multe piese de schimb noi sau utilizate insa intr-o stare foarte buna, insa acestea nu intra in pretul standard al masinii.
Are revizia completa efectuata in Septembrie 2013 (circa 1500 km de atunci), acumulator nou cu garantie inca 2 ani, alternator nou nout cu garantie 2 ani, radiator climatronic nou cu garantie inca 1.5 ani, plus altele pentru care detin istoric service si facturi.
Probleme identificate si nerezolvate pana acum:
1. Becul Xenon pe partea dreapta face figuri si se aprinde cand vrea el. Am pus bec nou degeaba, probabil e din balast sau din condensatori treaba, insa nu ma pricep si trebuie s-o duc la un profesionist pentru asa ceva.
2. Eroare pe senzorul de temperatura baterie. Am cumparat si montat senzor nou nout (600 lei) si eroarea persista. Am facut o diagnoza profesionala si se pare ca CEM nu mai interpreteaza corect impulsurile de la senzorul de temperatura baterie. Parerea profesionistului care mi-a facut diagnoza: sa merg cu ea asa, ca nu are absolut nici o problema, inginerii de la Volvo au gandit un sistem de protectie care mentine incarcarea la un nivel acceptabil pentru baterie, indiferent de cati consumatori pornesti. CEM-ul nu prea se repara, iar de pus unul nou iese din discutie, pretul fiind absolut prohibitiv.
3. Eroare pe electro-valva de pe termostat. Nu-mi dau seama de ce da eroare, motorul se incalzeste exact cat trebuie, nu se incinge, nici nu scade temperatura. Eroarea asta o rezolv curand, abia am descoperit-o.
4. Eroare comunicare sistem GPS cu antena. Dupa cum spuneam si mai sus, dupa ce a umblat un electrician "destept" pe la niste cablaje, navigatia nu s-a mai ridicat din bord. Daca stiti pe unul foarte bun pe asa ceva, remediez eu "defectul", insa navigatia nu o sa ajute mult, nu are decat harta Europei incepand din Ungaria si Volvo nu a mai dat update-uri pentru ea de prin 2006 daca nu ma insel eu.
E o masina foarte ingrijita in care am bagat multi bani si suflet. Detin istoric service din ultimii 2 ani si partial istoric service de la fostul proprietar.
Pret: 5000 Euro fara piesele de schimb, foarte usor negociabil la fata locului.
Pentru orice alte detalii va rog sa intrebati aici sau sa ma sunati.
Date contact: 0721.264.610 sau 0766.440.555 - Bogdan
- FBogdan
- Ford Freak
- Mesaje: 135
- Membru din: 11 Iun 2012, 15:48
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: