Help/Troubleshooting

mufa alternator ford mondeo mk3

Eventualele probleme/nelamuriri tehnice generale.

Moderator: Huffy

Reguli forum
Dacă aveţi defecţiuni sau nelămuriri cu privire la maşina dumneavoastră, vă rog să căutaţi răspunsuri sau să deschideţi un subiect nou în Secţiunea dedicată modelului dumneavoastră. Această secţiune este doar pentru generalităţi.

mufa alternator ford mondeo mk3

Mesajde delia.delia » 22 Mai 2015, 22:52

Salutari. Sunt nou pe acest forum...si m-am gandit ca poate cineva ma va ajuta si pe mine cu o mica chestie. Este vorba de mufa de la alternator ( care duce catre senzor - are 3 fire ) s-a demufat, a cazut pe suportul de protectie turbo si s-a topit. Am cumparat varnes si mufa noua...ideea e ca nu mai stiu exact cum vin firele acolo...poate este cineva generos sa imi faca si mie o poza la mufa sau sa imi zica culorile ce si cum. Va multumesc

Diesel, 2005, 96kw, 130hp
delia.delia
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 25 Feb 2015, 21:40
Maşina: Ford
VIN: 12312333333333333

Re: Un mic ajutor, mufa alternator ford mondeo mk3

Mesajde morari leontin » 23 Mai 2015, 05:14

morari leontin
1nsane Member
 
Mesaje: 3141
Membru din: 11 Iul 2009, 09:53
Localitate: Milano-East Coast-Italy
Maşina: Ford Focus SW. Ghia din 2001 1800tdci 85kw 115cv,Ford Fiesta Plus din 2009 1.2 benzina 60kw 82cv
VIN: WFONXXWPDN1C39817

Re: Un mic ajutor, mufa alternator ford mondeo mk3

Mesajde morari leontin » 23 Mai 2015, 05:32

Mufa a 3 pini : 1=B 2=RC si 3=LI
1. B+ / Voltage Supply: This regulator input
connection receives battery current for regulator circuit
operation..
2. RC / Regulator Control: This regulator input pin
receives a vehicle PCM signal that is a 125 Hz, PWM
(pulse width modulated) square wave. The PCM
signal communicates a desired voltage set point by
providing a specific PWM duty cycle. Each duty cycle
rate (5% through 95%) represents a specific, discrete
voltage setting. (See Table.).
3. LI / Load Indicator: This regulator output pin
provides a PWM feed- back signal from the regulator
circuit to the PCM. This feed-back signal indicates
how hard the alternator is working to maintain the
required voltage set point. This PWM signal has
amplitude of 14 volts and a frequency of 125 Hz. It
represents the Field current signal, but it is inverted. It
should be noted that the LI has no direct control over
current FET power device. The PWM field current
duration is such that it satisfies the voltage level
required by the PCM signaled set point to within 0.1V.
morari leontin
1nsane Member
 
Mesaje: 3141
Membru din: 11 Iul 2009, 09:53
Localitate: Milano-East Coast-Italy
Maşina: Ford Focus SW. Ghia din 2001 1800tdci 85kw 115cv,Ford Fiesta Plus din 2009 1.2 benzina 60kw 82cv
VIN: WFONXXWPDN1C39817

Re: Un mic ajutor, mufa alternator ford mondeo mk3

Mesajde delia.delia » 24 Mai 2015, 23:32

multumesc. mie imi era mai de folos o poza sau sa imi spui culorile cum vin...
delia.delia
Incepator
 
Mesaje: 3
Membru din: 25 Feb 2015, 21:40
Maşina: Ford
VIN: 12312333333333333


Înapoi la Help/Troubleshooting

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 6 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 6 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 6 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login