Un mic update.
Luni 29 Iunie 2015: Am efectuat revizia saptamana trecuta.
- ulei
- filtru ulei
- filtru aer
- filtru polen
- filtru motorina
- lichid de frana
- testare IDS
- testare de siguranta (ca la ITP, sa nu-mi sara vreo roata ceva)
-------------------------------
820 Lei la Neste Automotive
Dupa 1800 km parcursi fara evenimente, pe A1, la 40km de Bucuresti mi-a sarit in parbriz (la baza lui sub zona vizibila din masina) o piatra incredibil de mica dar ascutita. Rezultat ... schimbat parbriz pe CASCO marti 30 Iunie.
ITP facut la Neste Automotive Joi 2 Iulie - 100 Lei.
Tot joi... montat faruri cu Xenon si DRL cu ajutorul lui DGAlexandru caruia ii multumesc din suflet pentru cele aproape 8 ore de rabdare. La aproape 2:30 noaptea totul era gata DAR aparent farurile erau in conditie optica OK dar cu mici bube. Cel de pe dreapta a avut defect iremediabil pe modulul de DRL si a trebuit sa ma descurc de inca un far vineri. Noul far a avut o spartura in el, remediata tot de DGAlexandru, si dupa mutarea becului, balastului, etc, acum totul merge OK.
Cost conversie faruri:
- 3 faruri - 300euro
- 2x Balast OSRAM - 139euro
- 2x Becuri Xenon noname "assembled in Germany" - 32euro
- 1x inel Hella D3S (alt model decat cel care imi trebuia) - 11euro
- 1x inel Visten D3S (cel corect) - 11euro
Sper sa reusesc sa mai recuperez din "paguba" prin vanzarea farului cu DRL defect si eventual cele originale, cu halogen, ale masinii.
Revin cu poze ceva mai clare saptamana viitoare dupa ce fac cu aparatul si nu cu telefonul.
![10410234_975669189134394_2950977700891714782_n[1].jpg (48.15 KiB) Vizualizat de 10314 ori 10410234_975669189134394_2950977700891714782_n[1].jpg](./download/file.php?id=195954&t=1)