Intarziere accept de plata Asirom
Buna seara colegi forumisti,
As avea si eu nevoie de cateva indrumari de la voi.Treaba sta in felul urmator:pe 29.05 masina mea(Ford Focus din semnatura) a fost lovita de un asigurat al Asiromului, am fost la politie unde a fost declarat vinovat, i s-a luat permisul si i s-a dat si amenda(deci nu am facut amiabila).Mie mi s-a dat Pv si autorizatie de reparatie(totul bun pana acum)
In aceeasi seara am deschis dosarul de dauna, dar fiind vineri seara nu puteam gasi un service in care sa o duc(masina fiind nedeplasabila).
A doua zi dimineata(sambata) am decis sa duc masina la BDT Virtutii(cu platforma platita de mine), dupa care am anuntat Asiromul pentru constatare.Constatarea s-a facut miercuri 03.06,urmand ca pe data de 04.06 sa ma deplasez eu pana la centru de constarea din grivita(Griro) al Asiromului sa mi se dea nota de constatare.Cu aceasta m-am dus la BDT in aceeasi zi.Cei de acolo au trimis nota catre Asirom pe 05.06, dupa care Asiromul a mai cerut o reconstatare in cursul urmatoarei saptamani.
Cei de la Bdt au trimis reconstatarea, dupa care nu au mai primit nici un raspuns de la Asirom.
Problema este ca am facut deja vreo 6 solicitari in call center-ul Asirom, de contactare in vederea aflarii stadiului in care este dosarul meu de dauna,insa raspunsul este mereu acelasi("am facut o solicitare,asteptati sa va contacteze cineva in decursul zilei de azi").Evident ca nu m-a contactat nimeni.
Si iata-ma cu masina in service de peste 3 saptamani, timp in care nu ma baga nimeni in seama de la Asirom.
Am nevoie de un sfat, daca cineva a mai trecut prin asa ceva.Repet, nu mi s-a refuzat plata(nici nu mi s-a confirmat acceptul reparatiei), ci doar nu imi raspunde nimeni cu privire la dosarul meu de dauna.
Incotro sa ma indrept?Ar trebui sa imi repar masina pe banii mei si sa dau Asiromul in judecata?
Multumesc si va astept cu cateva sfaturi.
Seara buna!
As avea si eu nevoie de cateva indrumari de la voi.Treaba sta in felul urmator:pe 29.05 masina mea(Ford Focus din semnatura) a fost lovita de un asigurat al Asiromului, am fost la politie unde a fost declarat vinovat, i s-a luat permisul si i s-a dat si amenda(deci nu am facut amiabila).Mie mi s-a dat Pv si autorizatie de reparatie(totul bun pana acum)
In aceeasi seara am deschis dosarul de dauna, dar fiind vineri seara nu puteam gasi un service in care sa o duc(masina fiind nedeplasabila).
A doua zi dimineata(sambata) am decis sa duc masina la BDT Virtutii(cu platforma platita de mine), dupa care am anuntat Asiromul pentru constatare.Constatarea s-a facut miercuri 03.06,urmand ca pe data de 04.06 sa ma deplasez eu pana la centru de constarea din grivita(Griro) al Asiromului sa mi se dea nota de constatare.Cu aceasta m-am dus la BDT in aceeasi zi.Cei de acolo au trimis nota catre Asirom pe 05.06, dupa care Asiromul a mai cerut o reconstatare in cursul urmatoarei saptamani.
Cei de la Bdt au trimis reconstatarea, dupa care nu au mai primit nici un raspuns de la Asirom.
Problema este ca am facut deja vreo 6 solicitari in call center-ul Asirom, de contactare in vederea aflarii stadiului in care este dosarul meu de dauna,insa raspunsul este mereu acelasi("am facut o solicitare,asteptati sa va contacteze cineva in decursul zilei de azi").Evident ca nu m-a contactat nimeni.
Si iata-ma cu masina in service de peste 3 saptamani, timp in care nu ma baga nimeni in seama de la Asirom.
Am nevoie de un sfat, daca cineva a mai trecut prin asa ceva.Repet, nu mi s-a refuzat plata(nici nu mi s-a confirmat acceptul reparatiei), ci doar nu imi raspunde nimeni cu privire la dosarul meu de dauna.
Incotro sa ma indrept?Ar trebui sa imi repar masina pe banii mei si sa dau Asiromul in judecata?
Multumesc si va astept cu cateva sfaturi.
Seara buna!
-
vallutu - Membru al Asociaţiei ClubFord
- Mesaje: 59
- Membru din: 26 Iul 2013, 11:26
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: Ford Focus Active Mk4
- VIN: WF0PXXGCHPKS86193