ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
02 Dec 2007, 16:29
nu a fost continuu la 130-180
dar mers lejer fara accelerari fulminante,adica constant da
asta a fost media pe parcursul a 4500km
dar la fel cred ca ia si un ford remapat
remaparea a scazut consumul la mers normal intre 0,2-0,5/%
daca dai full throtle (pedala la podea):shock: consuma mult mai mult
08 Mar 2008, 07:53
Cine are 100.000 de euro de dat pe masina nu cred ca isi ia masina cu viteza maxima 210 si il va durea undeva cat consuma.
08 Mar 2008, 23:22
asta am inteles dar cumva motorina va ajunge undeva la dublul benzinei, cum era odata benzina fata de motorina ?
10 Mar 2008, 16:16
1.Cat timp sunt soferi de tir care vand motorina la un pret bun ....io zic ca se merita diesel.
2.Revizia la diesel e foarte asemanatoare cu cea la benzina dpdv al banilor (mondeo diesel - 450; astra h benzina - 520)
Daca imi mai vin si alte idei le las mai tarziu. numai bine
11 Mar 2008, 17:13
si mie tot dieselul imi place...cuplu, sunet, turbina...
dar incepe sa devina nesimtit de scumpa motorina, apoi ma gandesc si la revizii si la pretul de achizitie.
cred ca urmatoarea masina (daca nu un subaru forester 2.0)care are un motor exceptional, va fi ceva cu un litraj mic, benzinar si turbo. (ceva gen TSI). sper sa scoata si fordul asa ceva.
12 Mar 2008, 13:00
Vezi ca a scos Fiat-ul benzina + turbo... T-Jet se numeste de 1400cc in doua variante: 120cp sau 150cp si pretul nu se compara cu cel de la VW.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.