@ Danutz - multumesc din suflet pentru cuvintele tale, inseamna mult pentru mine.
@Danyellllllllllllllll & @Mircea-Si - Problema romanului este ca iau totul prea personal, prea prea personal. Ma bucura faptul ca nu ati ajuns in postura de a baga bani in Focusuri pentru ca altfel erati in asentimentul meu. Va urez multi km fara probleme, pentru ca stiu ce inseamna asta. Totodata, consider ca am tot dreptul de a lauda sau critica in cazul de fata pentru ca am unul si in plus de asta am investit suficient de mult timp si resurse, fie ele si financiare pentru a avea un punct de vedere.
La intrebarea lui Mircea-Si, destul de buna de altfel, sincer.... nu am un raspuns, raportat la aspect, merita, raportat la performanta mai mult de un soft, si ala facut cu cap nu merita sub nicio forma. Consider ca mi-am batut capul cu ea, "cu cap" pana la un punct dupa care am vrut tot mai mult, tot mai mult. Motorul in sine este un motor bun, o baza buna, dar stricat de FORD pe generatia FF2, (vezi motorul de Peugeot care este aproape identic si face 200++ cp cu ce am eu pe masina, eu ma multumesc la aproape 190 cp).
Referitor la argumentatia de ce este un gunoi, o justific in felul urmator:
04.03.2016 - Flanse amortizor
De la drumul spre Iasi a inceput sa bata, sa bata atat de tare incat consideram ca este periculos sa mergi mai mult de 80km/h. Ok, inteleg, flansele sunt consumabile asa ca trec peste.
12.03.2016 - Conectorii ceasurilor de bord
Dupa ce inlocuiesc flansele las masina cateva zile in parcare. Recunosc, nu este o masina de zi cu zi (fac maxim 8000km pe an cu Focusul) asa ca am ceva asteptari ca atunci cand merg cu ea..... sa mearga. Pornesc masina si ACCELERATION REDUCED. Trecem peste cautarile si identificarea problemeu, conectori ale ceasurilor de bord si in cateva ore masina merge. Trecem si peste asta.
13.03.2016 - Pompa de motorina
Operatiunea Prejmer, Cupa Prejmer, eveniment pe circuit organizat de mine, asadar, trebuia sa fiu si eu acolo, no ? Targoviste - Ploiesti apoi Brasov. Sa revenim la primele 2 localitati, Targoviste - Ploiesti cu oprire pe partea dreapta adica ploiesti. Pompa de motorina (proaspat schimbata acum 1000 km) a decedat/murit/subcombat/s-a dus... ma intorc incet (suficient sa imi iau o amenda de 80km/h in localitate) si iau Loganul spre BV.
18.03.2016 - Furtun retur
Rezolvam problema in cateva zile adica marti si ies cu ea pe strada. A bubuit furtunul de retur. Stai, cauta, schimba, si fa sa mearga.
13.04.2016 - Electromotor
Intre 18.03 si 18.04 poate pare mult dar raporta la cat merg eu cu ea a insemnat fix 2 drumuri prin oras, in aproape o luna. Al treilea drum a fost pa. Pa electromotor. Stai, fa drumuri la Dancor la piese si ia electromotor bun. Trecem si peste asta, calmi si relaxati no ?
17.04 - Luat foc.
Eh, asta e noua dragii mei. Motorul merge, toate bune si cand colo se tureaza maxim. Zici ca era eReS ca tot folosim cuvinte faine, chiar tragea, numai ca motorul se tureaza in limitare. O scot din viteza si ma uit la pres, cine stie poate s-a incurcat cu pedala, nimic, incerc cu bombeul sa vad daca s-a blocat pedala si iarasi nu erau probleme. Apas pedala si ea se apasa normal, nu mai ca e motorul turat. Opresc motorul, scot cheile si ce sa vezi.... motorul functiona si era tot turat. Bine, asta am facut in maxim 30 sec. Imi dau seama ca merge pe ulei si il opresc. CUM? Va las pe voi sa spuneti cum se opreste un motor care merge pe ulei. Dupa ce opresc motorul, il pornesc si merge in 2 pistoane, il opresc si repet procedura pana porneste. Suna rotund, hai ca e bine. Ma uit in spate fum alb, mult si lung. Aparent 99% vor zice Turbo. Si eu ziceam la fel dar.... . Ei bine, ajung acasa o duc din nou in service si aflu ca sunt 2 injectoare, care s-au dus, a injectat motorina in capul pistonului si a ars toata motorina din acest fapt a facut asa. Mergi, cumpara 2 injectoare (hehe la 2.0 Tdci sunt putin mai scumpe ca la VAG, dar asta sa ramana intre noi).
Acum dragii mei... in timp ce scriu asta ma pregatesc sa iau masina din service. Vorbim peste 2 saptamani

)
Dupa toate astea sunt si eu, putin, dar putin indreptatit sa zic ceva despre masina ? Intreb. Eu zic ca da

Sau daca tot trebuie sa vorbim de bine despre aceasta pasiune care ne leaga, o sa zicem numai de bine, iubesc Fordurile ca pe durerile de masele, alea cand te apuca noaptea si iti vine sa te sui pe pereti.
Danye(si multi de l) - ai perfecta dreptate, dar tare imi e ca din alea 100 de Focusuri, cam toate NU sunt 2.0 Tdci

Referitor la A3 1.8T, am renuntat la idee, nu rezista la ce am eu in cap cu ea, patesc ce patesc cu Fordul, Turbo nu este pentru regim curse, evident daca nu te ocupi saptamanal de intretinerea ei. Vineri merg sa vad un 320i.