Importator piese auto Ford ÅŸi service auto BucureÅŸti
13 Mai 2016, 09:52
Urmeaza revizia astept oferte.
Ce parere aveti?
http://s32.postimg.org/4gf0dubr9/Capture.png
13 Mai 2016, 13:14
Buna ziua,
Am nevie de oferta kit ambreiaj pe original si LUK.
Multumesc
18 Mai 2016, 16:24
Buna ziua,
Masina este Ford Mondeo MK3 - WF04XXGBB46U26238
As dori un pret pentru urmatoarele:
Curea agregate angrenate: agregat antrenat:pompa servodirectie (nu stiu cod OEM sau lungime)
Curea agregate angrenate: agregat antrenat:generator (lungime 1642 mm)
23 Mai 2016, 17:55
$1 scrie:$2una ziua,
Am nevie de oferta kit ambreiaj pe original si LUK.
Multumesc
buna ziua am trimis oferta altrad auto
cu stima
24 Mai 2016, 22:18
buna ziua, ma intereseaza oferta dvs pt un kit ambreiaj complet, separat cu volanta si fara, ford mondeo 2008, 140 cp,cod motor QXBA,multumesc
26 Mai 2016, 09:37
Buna ziua . As dori un preț pentru ansamblu separator ulei + garnitura etanșare pt un Mondeo mk3 1,8 125cp din 2001. Mulțumesc
31 Mai 2016, 09:29
Sonda lamda ford focus 1.6 ti-vct an 2005 .Ambele...
01 Iun 2016, 07:06
V-am trimis o solicitare pe site folosind rubrica "cerere oferta". Acest lucru s-a intamplat de mai bine de o saptamana, pe data de 24 mai. Din pacate nici pana in prezent nu am primit vreun raspuns din partea Dvs.
02 Iun 2016, 22:04
Buna ziua. Un pret va rog pt set discuri si placute fata spate la masina din specificatii( mondeo 2008, 2,0 tdci, 103 kw), precum si o data de livrare. Multumesc. Pt nelamuriri 0742.123.578.
07 Iun 2016, 08:22
Buna ziua, va rog o oferta pentru capac culbutori la masina din semnatura.
Daca aveti piesa si in varianta Peugeot/Citroen sau Mazda (cod Y601-10-210B). Multumesc.
07 Iun 2016, 16:41
$1 scrie:$2una ziua, va rog o oferta pentru capac culbutori la masina din semnatura.
Daca aveti piesa si in varianta Peugeot/Citroen sau Mazda (cod Y601-10-210B). Multumesc.
buna ziua link piesa
http://www.catalog.altgradauto.ro/artic ... -9036.htmlaltgrad
cu stima
07 Iun 2016, 16:43
$1 scrie:$2una ziua. Un pret va rog pt set discuri si placute fata spate la masina din specificatii( mondeo 2008, 2,0 tdci, 103 kw), precum si o data de livrare. Multumesc. Pt nelamuriri 0742.123.578.
buna ziua
http://www.catalog.altgradauto.ro/artic ... 11238.htmlsi
http://www.catalog.altgradauto.ro/artic ... 11239.html
10 Iun 2016, 18:53
$1 scrie:$2-am trimis o solicitare pe site folosind rubrica "cerere oferta". Acest lucru s-a intamplat de mai bine de o saptamana, pe data de 24 mai. Din pacate nici pana in prezent nu am primit vreun raspuns din partea Dvs.
Multumesc pentru "promptitudine", dar am rezolvat demult. Nu va mai deranjati sa-mi raspundeti in privat ca nu ati primit solicitarea facuta la
http://www.altgradauto.ro/Cerere-Oferta/
11 Iun 2016, 09:12
http://www.altgradauto.ro/Cerere-Oferta/ Are cod de securitate daca nu se compleaza corect se pierde cererea si nu se trimite
zi buna !
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

13 Iun 2016, 12:36
Ce hal de atitudine & limbaj...
Lucrez si eu in vanzari (non-auto), dar nu consider ca aveti ceva de castigat purtandu-va astfel fata de (potentialii) clienti.
V-am atasat printscreen cu mesajul afisat de site-ul Dvs. in momentul trimiterii cererii.
La o saptamana dupa ce am trimis-o v-am scris pe acest thread ca nu am primit nici un semn din partea Dvs. Dupa inca o saptamana imi trimiteti in privat un mesaj in doi peri.
V-ati fi putut cere scuze pentru situatie si sa-mi cereti mai multe informatii despre solicitarea mea, dar ati preferat sa nu faceti asta.
Succes in afaceri! Veti avea nevoie.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

13 Iun 2016, 13:08
Ne selectam si clientii , se pare ca veti fi unii din cei care nu vor cumpara si suntem multumiti asa !
Zi buna.
Apropo ca am stat si am gandit putin altgradul..........
Bun in print scren nu apare data buunn jos in colt,...,dar un lucru care nu sa prins nimenea ca e facuta totul in bataie de joc
Asa zisa cerere data pe situl
http://www.altgradauto.ro/Cerere-Oferta/ este data dupa spusele individului in luna MAI pe data de 24
In print screen apare promotie luna IUNIE !!!!
Noi flashul il actualizam pe 01 ale lunii nu inainte luni iar reclama din luna IUNIE a fost fost pusa pe data de 3 ale lunii curente deci a avut timp dupa 24 MAI pana pe 03 IUNIE sa faca sute de printuri
Asta e facut dupa data de 03 IUNIE cand am actualizat promotiile lunare
ROG ADMINII SA STEARGA POSTURI EVENTUAL USERUL PARADOX !
Ca idee avem un sistem in care vedem IP vedem de unde sa da comanda cererea ...am cautat si dupa IP..........deja am facut politie pentru un frustrat !
13 Iun 2016, 13:40
Dupa ce grila va selectati clientii?
Se pare ca persoana de mai sus a pus o intrebare corecta iar dumneavoatra o dati cu stangul in dreptul.
Daca era un client dificil si care punea probleme intelegeam dar acum si pentru a pune cateva intrebari suntem luati la.... de catre vanzator? Nu toata lumea stie sa cumpere exact ce are nevoie cum sunt convins ca nici dumneavoastra nu le stiti pe toate pe lumea asta.
Parerea mea ca ar trebui sa fiti mai cu bun simt mai ales ca sunteti pe un forum respectabil.
13 Iun 2016, 16:20
- Bonus la fiecare 150 Ron cheltuiti in magazinul online *AltGrad da cate o bere la doza*
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- catalog.altgradauto.ro
13 Iun 2016, 16:49
- Plata online cu cardul, in 6 rate fara dobanda prin Card Avantaj, Start BT, Bonus Card
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- catalog.altgradauto.ro
13 Iun 2016, 23:40
Nu este vorba ca nu aveti voie sa aveti concedii sau alte probleme Doamne fereste, era vorba doar ca si aspect. Poate chiar nu a ajuns comanda la dumneavoastra dar asta nu inseama ca trebuie sa-i raspundeti in 2 peri ca intre timp a cumparat din alta parte. Se poate cere scuze ca nu e vina dumneavoastra si sa incercati sa rezolvati problema. Pe mine m-a deranjat treaba cu selectatul clientilor iar acest lucru m-a enervat. Sa inteleg ca daca o sa am nevoie de ajutorul dumneavoastra si nu sunt hotarat pe ceva sau pun mai multe intrebari o sa fac parte si eu din clientii care nu va plac. Este adevarat ca este o piata libera si o sa aleg de acolo de unde gasesc amabilitate chiar daca pretul nu este cel mai mic. Daca tot sunteti partener oficial Ford iar eu chiar tin mult la acesta firma incercati sa nu va enervati din orice. Referitor la "balacarit" din ce vad s-a vorbit frumos si nu s-a balacarit nimeni asa ca nu-si are rostul acest cuvant, in rest numai de bine.
Noapte frumoasa!
14 Iun 2016, 06:21
Daca Dvs. nu puteti atunci o voi face eu: Imi cer scuze ca am apelat la serviciile Dvs., perturbandu-va astfel in orice fel concediul si/sau activitatea. Promit ca pe viitor nu va voi mai deranja cu astfel de solicitari. Totodata imi voi sfatui si prietenii atat de pe ClubFord cat si din afara sa nu faca aceiasi greseala pe care am facut-o eu. Cine stie, poate nici ei nu se incadreaza in profilul clientului Dvs. Cine se aseamana se aduna, nu?
Cu parere de rau vad ca si in al doisprezecelea ceas tot o tineti pe a Dvs. si in loc sa cautati problema in curtea Dvs. imi cereti dovezi suplimentare. Va mai pot oferi solicitarea solicitarea (facuta simultan cu cea de pe Altgrad) catre colegii Dvs. de la Epiesa. Dansii mi-au putut raspunde, destul de greu totusi.
Stiu ca un profesionist in PR (Public Relations) nu este tocmai ieftin de angajat zilele astea, dar credeti-ma ca ar face minuni pentru imaginea companiei Dvs. versus modul in care Dvs. ati ales sa abordati aceasta problema.
PS: Referitor la invitatiile facute in privat pentru a "sta de vorba fata in fata"... Adresati aceasta invitatie tuturor clientilor nemultumiti? Doriti cumva sa-mi inmanati personal un voucher de reducere sau vreun card de fidelitate?
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

14 Iun 2016, 09:04
Va scuz si va rog frumos sa sfatuiti si pe alti colegi de ai dumneavoastra sa nu apeleze, luati din alta parte e piata libera
Imi dai un mail de la alta firma ? deja esti PENIBIL............
Nu imi cer scuze atata vreme cat NU am primit cerere...
Intelegeam probleme referioare de calitatea pieselor de servicii nu ca NU am raspuns la o cerere....imaginara sau poate o fi
tu ai trimis si noi nu am primit ...hai sa ne dam in cap !
14 Iun 2016, 09:23
$1 scrie:$2ad ca tot avem o problema cu treaba asta !
Nu am primit cerere daca chiar era absolut necesar avem numere de telefon nu se ne balacarim pe forum !
http://www.altgradauto.ro/Cerere-Oferta/ Are cod de securitate daca nu se compleaza corect se pierde cererea si nu se trimite
zi buna !
14 Iun 2016, 10:31
1. Ma tem ca nu am avut ocazia sa ne cunostem in persoana asa ca nu va permit sa va adresati la persoana a doua.
2. As prefera sa pastrati calificativele respective pentru Dvs.
3. Vad ca ati inceput sa va editati post-urile. Nu mi se pare chiar fair-play. Nu-i problema, exista printscreen-uri. Imi permiteti sa le postez aici? Asta pentru cei care intra aici sa inteleaga firul epic al povestii.
4. Stiu ca si reclama negativa tot reclama este, dar persoanele din conducerea companiei Dvs. stiu ce prejudicii de imagine aduceti firmei prin aceste postari de pe ClubFord?
5. Tot nu mi-ati raspuns care este motivul pentru care mi-ati propus sa ne vedem fata in fata.
14 Iun 2016, 11:08
1 si cu 1 fac 2, persoana care aduce prejudicii de imagine companiei pe care o reprezint, sunteti dvs, din simplul fapt ca incercati sa ne mintiti cu niste print screenuri, nu vi se pare cam tras de par ca ati facut print screen exact atunci cand ati solicitat oferta? dar totodata nu ati lasat vizibila data, sa fim seriosi, deja pare ca aveti o problema personala si de aceea am dedus ca doriti sa ne vedem fata in fata, ca sa ne puteti explica problema.
14 Iun 2016, 11:20
- Plata online cu cardul, in 6 rate fara dobanda prin Card Avantaj, Start BT, Bonus Card
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

- catalog.altgradauto.ro
14 Iun 2016, 11:39
In curand imi veti spune ca printscreen-ul respectiv este photoshopat sau ca nu site-ul Dvs. apare in imagine. Printscreen-urile pot fi utile mai ales in cazurile in care cineva isi editeaza post-urile si nu numai.
Motivul pentru care v-am acordat atat de multa atentie pe acest thread a fost ca sa vad cat de departe puteti merge cu aceasta atitudine orientata impotriva clientului.
O vorba din vanzari spune ca clientul are intotdeauna dreptate. Din pacate Dvs. ati rezumat-o la clientul este "PENIBIL".
Ceva mai sus spuneati ca nu doriti "sa ne balacarim pe forum". Din pacate Dvs. ati facut fix acest lucru nestiind cum sa gestionati problema prezentata de mine.
PS: Aceasta pleiada de post-uri cu reclame se datoreaza cumva faptului ca nu va puteti stapani sa nu postati la nervi si ulterior le editati?
14 Iun 2016, 12:02
Doriti ceva de la noi ? NU
vreti sa impartim ceva ? va datoram ceva ? NU
alte treburi nu avem de facut ? se pare ca nu la Dumneavoastra stimate fost posibil client ...,problema e ca noi avem treaba!
...asteptam in continuare ce alte probleme mai aveti !
iar pe restul forumistilor ii asteptam la
http://www.zileleclubford.ro/18 - 20 Iunie la mare...
14 Iun 2016, 12:05
O ofertă pentru prag dreapta pentru maşina din semnătură diesel -2001
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.