Focus 3 1.6 TDCi EcoNetic
Salutere tuturor, si bine v-am gasit. Asa cum se vede si in titlul topiculu, sunt un fericit proprietar Focus din 2013, 133000km (132400 in momentul cumpararii)
Sunt foarte impresionat si multumit deocamdata de masina, trebuie sa mentionez ca vin de pe un Aveo 1.4 benzina+GPL... alta viata !
Atasez cateva poze cu masina facute asa la repezeala, dar inainte as avea cateva intrebari posesorilor mai expaerimentati de Focus, respectiv celor cu masini dotate cu motorizarea aceasta.
Prima intrebare se refera la cureaua de distributie.. am inteles ca producatorul recomanda schimbarea primei curele (kitului de distributie) undeva pe la 180-200k km. Din exparienta voastra, ar trebuii sa ma gandesc la schimbarea kitului, sau pot sa ma duc linistiti catre ceo 180k km?
A doua intrebare, se refera la stilul de condus, mai exact la schimbarea treptelor de viteza. Am observat ca recomandarile computerului de bord in acesta priviita sunt de asa maniera incat sa nu prea depasesc 2000rpm, dupa schimbare turatia pica undeva la 1300-1400 rpm. Din discutii purtate cu posesori de diesel, am inteles ca motoarele acestea , mai ales cele dotate ci DPF trebuiesc urcat mai mult in ture pt a evita incarcarea prematura a DPF.
Sa respect oare indicatiile computerului de bord? ....pot aparea probleme din regimul acesta mai "subturat" sau mai bine sa ma duc cu turatiile peste 2000, ignorand indicatiile?
A treia intrebare este legata de sistemul stop-start. Cat de daunatoare este folosirea lui pe termen lung mai ales in oras, in situatiile de trafig aglomerat "bara la bara" ? Respectiv as fi interesat daca se poate modifica din ceva meniu starea initiala a sistemului stop-start, in sensul ca la pornire sa fie dezactivat, si eventual sa-l activez eu cand doresc acest lucru.
Sunt foarte impresionat si multumit deocamdata de masina, trebuie sa mentionez ca vin de pe un Aveo 1.4 benzina+GPL... alta viata !
Atasez cateva poze cu masina facute asa la repezeala, dar inainte as avea cateva intrebari posesorilor mai expaerimentati de Focus, respectiv celor cu masini dotate cu motorizarea aceasta.
Prima intrebare se refera la cureaua de distributie.. am inteles ca producatorul recomanda schimbarea primei curele (kitului de distributie) undeva pe la 180-200k km. Din exparienta voastra, ar trebuii sa ma gandesc la schimbarea kitului, sau pot sa ma duc linistiti catre ceo 180k km?
A doua intrebare, se refera la stilul de condus, mai exact la schimbarea treptelor de viteza. Am observat ca recomandarile computerului de bord in acesta priviita sunt de asa maniera incat sa nu prea depasesc 2000rpm, dupa schimbare turatia pica undeva la 1300-1400 rpm. Din discutii purtate cu posesori de diesel, am inteles ca motoarele acestea , mai ales cele dotate ci DPF trebuiesc urcat mai mult in ture pt a evita incarcarea prematura a DPF.
Sa respect oare indicatiile computerului de bord? ....pot aparea probleme din regimul acesta mai "subturat" sau mai bine sa ma duc cu turatiile peste 2000, ignorand indicatiile?
A treia intrebare este legata de sistemul stop-start. Cat de daunatoare este folosirea lui pe termen lung mai ales in oras, in situatiile de trafig aglomerat "bara la bara" ? Respectiv as fi interesat daca se poate modifica din ceva meniu starea initiala a sistemului stop-start, in sensul ca la pornire sa fie dezactivat, si eventual sa-l activez eu cand doresc acest lucru.
-
wwillym - Ford Freak
- Mesaje: 123
- Membru din: 24 Mai 2016, 21:38
- Maşina: Ford Focus 1.6 TDCI Econetic 2013