Daca eliminarea filtrului de particule este urmata imediat de o modificare a software-ului din ecu (corect realizata), atunci masina nu va scoate fum. Atentie! O problema a sistemului de injectie sau a turbosuflantei poate duce la cresterea cantitatii de fum la mers normal. Atata timp cat filtrul de particule este prezent si activ, nu iese fum chiar daca motorul ar avea o problema. La o masina cu dpf activ, rar putem vedea fum in spatele ei. De cele mai multe ori apare fum cand filtrul de particule este fisurat, spart, topit sau presiunea diferentiala este atat de mare incat funinginea incepe sa treaca pe langa scutul termic dintre fagurele de ceramica si cilindru metalic.
Am intalnit multe masini la care dupa eliminarea filtrului de particule, proprietarii au observat ca scoteau mult fum in accelerare si continuu. Nu este vina filtrului de particule eliminat. Fum apare ca si cauza a unor probleme pe care acele masini le aveau la sistemul de injectie si inductie fortata (turbina). Remedierea defectiunilor duce la disparitia fumului.
DATE DE CONTACT:Informatii si programari chiptuning: 0751.194.100
Programari anulare filtru de particule: 0758 908 619 / 0726 486 395
Program de lucru: 09:30-18:00. Adresa service: Sos. Oltenitei nr. 25, Popesti-Leordeni, Romania
Facebook:
https://www.facebook.com/obdtuning.ro |
https://www.facebook.com/anularedpf.roGooglePlus:
https://plus.google.com/b/1167873367145 ... bdtuningRo
Yahoo ID: obdtuning
Skype: obdtuning.ro
Web:
http://www.obdtuning.ro |
http://www.anularedpf.ro