Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
31 Oct 2007, 15:26
...
Ultima oară modificat de
NFS pe 30 Noi 2007, 19:44, modificat 1 dată în total.
31 Oct 2007, 15:31
Daca se pastreaza cota finala janta+talon anvelopa, nu este nici o diferenta , "motorul" nu " simte" nimic.
Poate vrea sa spuna ca, de obicei, cand pui janta mai mare, cu talon de anvelopa mai mic, creste latimea cauciucului si atunci motorul "simte". (nu e obligatoriu sa creasca latimea, dar de exemplu pentru FF1 daca pui janta de 18, nu gasesti anvelopa de 185 R18 ca sa pastrezi latimea pentru care a fost proiectat modelul de masina)
Sper ca m-am facut inteles.
31 Oct 2007, 16:30
Eu zic ca s-ar simti, dar nu foarte tare (un talon mai mare la cauciuc va amortiza mai bine diferentele de viteza pentru ca se poate deforma mai mult).
Nu cred ca merita luat in calcul.
01 Noi 2007, 01:08
> crescand latimea rotii, creste forta e frecare (care e legata de suprafata).. asa ca puneti-va Michelin Energy
> inaltimea pune probleme in privinta scaderii talonului - deci disconfort la denivelari + probleme cu gropile pt directie, suspensii etc.
> crescand dimensiunea jantei, creste si greutatea ei = consum ceva mai ridicat (la diesel e floare la ureche - nici nu observi, doar daca esti maniac cu trip computeru') - pt cei din urma recomand OZ ultraleggera
> o sa pun poze cu masina dupa ce apuc sa o spal - sa se vada cu noile jante
01 Noi 2007, 01:49
lasand la o parte forta de frecare, care are si ea un rol important la raspunsul accelerarii, principalul factor este greutatea jantei - mai precis a aliajului jantei. eu am facut mai multe probe si credeti-ma ca stiu ce zic - am avut pe masina jante pe 19 mai usoare ca cele pe 17 - diametrul rotii ramanea neschimbat - si se simte la motor cand sunt rotile grele.
am cantarit janta pe 17x7J fara cauciuc marca Anzio(am avut eu pe un peugeot 206) - si am cantarit janta originala de mercedes cu cauciuc Fulda de 245 pe 17 si era mai usoara. eu zic ca este foarte important aliajul jantei...am probe suficiente...m-am convins....
01 Noi 2007, 03:30
$1 scrie:$2asand la o parte forta de frecare, care are si ea un rol important la raspunsul accelerarii, principalul factor este greutatea jantei - mai precis a aliajului jantei. eu am facut mai multe probe si credeti-ma ca stiu ce zic - am avut pe masina jante pe 19 mai usoare ca cele pe 17 - diametrul rotii ramanea neschimbat - si se simte la motor cand sunt rotile grele.
am cantarit janta pe 17x7J fara cauciuc marca Anzio(am avut eu pe un peugeot 206) - si am cantarit janta originala de mercedes cu cauciuc Fulda de 245 pe 17 si era mai usoara. eu zic ca este foarte important aliajul jantei...am probe suficiente...m-am convins....
Nu vreau sa fac teze de fizica, dar sa spui ca si frecarea are rolul ei, asa de parca ar fi ceva "vax albina"....Cum sa incep, daca nu ar fi frecarea atunci raspunsul la accelerare ar fi un mare ZERO, caci n-ai pleca de pe loc. Greutatea jantei conteaza si ea, dar despre ce diferente vorbim, s-apoi e vorba de greutate janta + greutate cauciuc, adica daca avem acelasi producator de janta si acelasi producator de anvelopa atunci : una janta de 18 mai grea decat una janta de 17 + o anvelopa cu talon de 40 mai usoara decat o anvelopa cu talon de 50....
Intelegi?
Frecarea e TOTUL !!!
01 Noi 2007, 19:22
nu mai zic nimic ca vad ca sti foarte bine, pacat ca nu ai probat in realitate ce zici....sa vezi atunci cum sta treaba. eu nu merg sa citesc pe alte forumuri, sau in diferite site-uri si vin sa scriu aici, si nici nu-mi exprim parerea asa aiurea din plictiseala - eu vorbesc pur si simplu din experienta - am avut mai multe masini, am avut si masina tunata(si nu e vb doar de un set de jante, pleoape si buza suplimentara) - si stiu foarte bine ce inseamna sa schimbi jantele la o masina si o sa raman la constatarile mele...
poate o sa ai si tu ocazia sa faci cateva teste pe aceeasi masina....candva....succes!!!
01 Noi 2007, 22:14
$1 scrie:$2u mai zic nimic ca vad ca sti foarte bine, pacat ca nu ai probat in realitate ce zici....sa vezi atunci cum sta treaba. eu nu merg sa citesc pe alte forumuri, sau in diferite site-uri si vin sa scriu aici, si nici nu-mi exprim parerea asa aiurea din plictiseala - eu vorbesc pur si simplu din experienta - am avut mai multe masini, am avut si masina tunata(si nu e vb doar de un set de jante, pleoape si buza suplimentara) - si stiu foarte bine ce inseamna sa schimbi jantele la o masina si o sa raman la constatarile mele...
poate o sa ai si tu ocazia sa faci cateva teste pe aceeasi masina....candva....succes!!!
Te rog nu te supara. Uite un experiment din tinerete cand crede-ma ca ma luptam cu orice sa pot stoarce din acea masina tot posibilul ( CP, cuplu...) si stiu ce inseamna jante si anvelope, mari, mici, late etc.
Dar inca o data, daca te-ai simtit lezat, imi cer scuze.
Oricum cred ca suntem offtopic de mult.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-
- JUN30_54.JPG
- (106.4 KiB) Descărcat de 815 ori
-
- JUN30_48.JPG
- (115.37 KiB) Descărcat de 816 ori
02 Noi 2007, 04:30
nu este vorba de suparare, stai linistit. pur si simplu mi-am exprimat parerea.
cat despre dacie - misto proiect, vad ca esti cu adevarat pasionat, apropo de 1100 ce zici de asta opera mea si a unui prieten(e masina lui).
imi cer scuze ca sunt offtopic dar nu m-am putut abtine
- FiÅŸiere ataÅŸate
-
- P04-10-07_17[1].20.jpg
- (60.46 KiB) Descărcat de 801 ori
-
- P04-10-07_17[1].19%5B02%5D.jpg
- (60.49 KiB) Descărcat de 800 ori
-
- P04-10-07_16[1].37.jpg
- (62 KiB) Descărcat de 804 ori
02 Noi 2007, 11:21
Cunosc masina, cred (daca nu e ce stiu eu, atunci mai era/este una in Cj aproximativ la fel), 135 CP parca, motor de Renault Alpine, SUPERBA.
02 Noi 2007, 21:12
> chiar daca sunteti off-topic, nu pot decat sa spun: FOARTE TAARREEE!!!
> e prima data cand vad Dacia 1100 tunata si inca bine
03 Noi 2007, 19:16
Super dacia !!!Daca ii pui si dua lampi pe spate un pic mai frumoase... iese si mai super....
13 Dec 2007, 04:26
dupa jante, eu recomand folii
14 Dec 2007, 01:15
> o sa ii pun si folie, dar spre vara, cand o sa dea caldura
> ma gandeam sa pun un difuzor de aer sub bara spate - intre tip-urile de la esapament - este si pe site la European Parts un Focus cu asa ceva
> trebuie sa iau de la servici niste poze cu jantele; tocmai am schimbat 2 jante ca le-am atins usor
> avand in vedere ca im expira CASCO in vreo cateva zile, m-am gandit ca ar fi bine sa imi fac si treaba asta cu jantele
> mai am de pus parbriz ca am 2 pocnituri de piatra - rezolv maine cred cu o autorizatie de reparatie de la Politie si mai deschid un dosar de dauna pe CASCO
05 Ian 2008, 22:43
de unde ai cumparat kitul de st? frumoasa masina:P
08 Ian 2008, 00:51
> practic de la ST sunt doar pragurile si bara spate; bara fata e de la Ford - originala; gasesti pe
http://www.european-parts.de tot ceea ce am luat eu; un kit de ST e vreo 800 EUR pe site
> mi-e mi le-a adus o firma din Piatra Neamt
14 Ian 2008, 22:57
exista body-kit pentru focus mk2 sedan 2.0 tdci?
ce modificari pot aduce masinii
16 Ian 2008, 02:19
> uita-te pe paginile anterioare, ca sunt linkuri; nu stiu dak exista ceva pt sedan...
17 Ian 2008, 14:09
Vand Bara Fata Ford Focus 2 Rally Tuning Originala
...
MOD EDIT. Anunturile se posteaza la sectiunea Vanzari. Am mutat deja un post la Vanzari, te rog sa nu mai deschizi altele aici.
11 Iun 2008, 14:52
@david75 Spune-mi te rog ce fel de proiectoare de ceata se potrivesc. Eu mi-am pus bara fata ca a ta, numai ca nu se mai potrivesc proiectoarele standrad.
24 Iun 2008, 22:23
> eu mi-am pus Valeo
25 Iun 2008, 09:06
Ma intereseaza daca aduce vreo firma din bucuresti piese de pe European-parts, sau cum se plateste
25 Iun 2008, 21:44
> eu nu te pot ajuta.. vezi ca sunt user-i care au luat piese platind prin Paypal
25 Iun 2008, 21:45
> fasconal a luat de pe european-parts..vb cu el
16 Ian 2010, 08:05
arata super intradevar stopurile spate si evacuarea dubla.de une le_ai cumparat te rog? european parts?
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.