Imagini/Filme/Sunete diverse
Răspunde

Patinaj pe gheata ( cu masina)

17 Dec 2007, 15:14

http://www.youtube.com/watch?v=O4WhXgsPsYQ

17 Dec 2007, 15:16

http://www.youtube.com/watch?v=e8IfPMSb ... re=related

Aici e pe panta.

17 Dec 2007, 16:21

Smart drivers.... asta e efectul piciorului infipt in frana.

17 Dec 2007, 16:35

Da. Dar la ce motoare au americanii nici cu frana de motor nu stiu cum merge + tractiunea spate. E dezastru.

17 Dec 2007, 16:38

Stiu cum e sa ai tractiune spate (propulsie adica :P) si cutie automata... E durere daca nu ai gume bune... Nu ai nici o sansa de manevra, masina se duce fix unde vrea ea... Vorbim de masini normale, neintsate de electronica.

17 Dec 2007, 16:42

hahaha....c sadic :P

17 Dec 2007, 17:10

Sa va spun intamplare. Coboram de la Ranca (prin gorj pe undeva). Aveam pe masina gumele de vara. Evident, lanturile in cutia lor in portbagaj.
Coborand in frana de motor cu treapta 1, cca 5- maxim 10km /ho. Undeva am prins niste asfalt si am accelerat pana pe la 15-20km/h. Am intrat i-ar pe zapata, am lasato sa mearga constant. Cand deodata incepe sa prinda viteza. Dar turatia era aceeasi. Am vazut asta , am mai accelerato putin sa aduc coordonez rotile cu viteza masinii (se invarteau mai incet). Dar intre timp a venit din nou un petec de asfalt .Si m-am urcat pe el. Si am dat in frane. De fapt mai mult s-a infranat singura ca a prins aderenta.

17 Dec 2007, 17:27

Hai sa va zic eu alta intamplare:
Eram acum aproximativ o luna pe la Vatra Dornei si era nins.
Pe o straduta care leaga telescaunu de partia mica vad un Volvo XC 90 care venea sanie cu un om pe post de sofer dar era mai mult calator.
A fost comica fata lui nepasatoare desi masina merga din bordura-n bordura fara ca el sa aiba nici un fel de control asupra ei.
Eu unu as fi fost foarte ofticat sa dau o caruta de bani cat a dat el pe volvo ala si sa patesc asa ceva.Inainte lui vazusem unu cu o dacie si apoi unu cu un cielo care au trecut pe acolo fara absolut nici o problema(si niciunu nu avea lanturi).
Totusi ar mai fi o explicatie la ce a patit omu si asta implica cateva ore suplimentare de conducere la o scoala de soferi.

17 Dec 2007, 17:46

Implica un pic de educatie rutiera care sa ii zica: chiar daca are masina 4x4 asta nu inseamna ca pe zapada poate merge cu gume de vara!

17 Dec 2007, 18:05

Corect, dar multi nu stiu ce inseamna muntele si zapada. Isi ia un 4x4 si se cred cu tancul. De aceea mai vezi pe cate unu cu jeep bagat in zapada de 1 m , si trag 3 tractoare de el sa il scoata.

17 Dec 2007, 22:38

http://www.youtube.com/watch?v=-diu2KDn7d4

18 Dec 2007, 03:24

Daca vreti senzatii tari, vedeti tractiune spate si cauciucuri de vara, cazul meu. :lol:

Oricum, eu recomand tuturor sa se duca intr-o parcare si sa se joace ca lumea cu masina, sa vada cand si cum derapeaza si cum se scoate din derapaj, sa nu ii ia cu nimic prin surprindere.

Chiar e grava treaba, si pentru oricine, daca nu stie sa tina o masina in derapaj(si chiar si atunci), pe tractiune spate cel putin cauciucurile de iarna sunt obligatorii. De la anul sigur imi pun, daca nu chiar din iarna asta.(deh, probleme financiare)

Oricum, tot soferul conteaza cel mai mult, joi m-a prins furtuna pe DN1 cand veneam spre Bucuresti, si desi masina mea si in treapta 4 la 50-60 la ora fugea de fund de n-avea treaba, am tinut-o pe drum, timp in care am vazut destui cazuti prin santuri. Nasol a fost ca in aceeasi zi mai devreme am urcat pana la Poiana Brasov(am plecat la drum prost echipat pentru ca citisem despre starea drumurilor si a vremii si chiar nu era nici o avertizare mai serioasa). Pana la jumatatea drumului spre poiana(am urcat din Rasnov) a fost numai ud, insa de la jumatate, cand nici nu prea mai aveam unde sa intorc a inceput un strat subtire de zapada, si nu ar fi fost nasol ca derapa, ci ca nici frana de motor nu mai era eficienta, si aia incepuse sa blocheze rotile chiar si sa faca spatele instabil. A fost o mica aventura, recunosc, dar m-a facut din nou sa imi dau seama ca niste cauciucuri de iarna pot sa faca toti banii.

La americani vad ca e nasol cu cutiile astea automate, ca au functia asta de "crawl" care nu le da voie sa incetineasca suficient de tare.(e cam cum merge socul la noi cu manuale, daca e rece motorul pleaca mult mai repede din ambreiaj)
Răspunde