Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
10 Mai 2017, 21:49
$1 scrie:$2lei 6 l, toate filtrele, 840 lei. Cam scumpa revizia! Cea mai delicata operatiune schimbarea filtrului de motorina.
Nu mi se pare chiar scumpa. Daca s.ar face revizia la 20000 km, raportul pret/km ar fi mai bun. De exemplu, la opel, cu o reducere de aprox 20%, pt un motor 1.3 cdti revizia a fost 700 lei.
10 Mai 2017, 22:02
Despre pret nu ma pot pronunta. La cealalta reprezentanta din BV era ceva mai ieftina revizia(~ sub o suta de lei), dar conjunctura (neseriozitatea celeilalte) a facut sa ajung la cea scumpa. In viitor voi analiza piata si de pe linga BV.
Oricum aspectul/continutul uleiului indica schimbarea. Fabricantii vor sa vinda masini, de aceea extind exagerat intervalele. Oricum in RO, regula din civilizatie nu prea se aplica.
11 Mai 2017, 12:58
$1 scrie:$2ovorasele sint tot pina la limita pedalelor?
sunt pe EMAG dedicate si mai mari la 180 lei
13 Mai 2017, 12:07
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2ovorasele sint tot pina la limita pedalelor?
sunt pe EMAG dedicate si mai mari la 180 lei
Mi.am luat eu presurile de cauciuc, cele originale, iar cele din fata, sunt cam scurte, ar fi mers putin mai lungi
16 Iun 2017, 10:47
Salut,
Ceva update la comportamentl masinii si consum cu AC on.Merci.
16 Iun 2017, 12:21
Salut! Poza atasata cu de astazi, cu consumul de la ultimul plin, mers numai cu AC si mers sportiv. Adica accelarari dese in oras, depasiri si viteza mare, in extraurban. La un mers mai domol, am scos un mixt de 7.9 la un plin. Depinde foarte mult de talpa fiecaruia, de conditiile de trafic
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

16 Iun 2017, 12:24
Evita, in principiu, accelerarile bruste si dese indeosebi in oras.
16 Iun 2017, 12:31
Asta se poate doar cand ies la plimbare, nu si in timpul zilei
Ultima oară modificat de
Automatistul pe 18 Iun 2017, 20:38, modificat 1 dată în total.
Motiv: citare anterioara
16 Iun 2017, 12:34
Se poate corecta si in timpul zilei, putindu-se accelera mai lin si in oras.
16 Iun 2017, 14:16
Am scos si medie de 7.5-8 in oras, dar trebuie sa am o anumita stare sa pot conduce asa
Ultima oară modificat de
Automatistul pe 18 Iun 2017, 20:38, modificat 1 dată în total.
Motiv: Nu se citeaza mesajul anterior !
17 Iun 2017, 20:43
O fi ea ST-line, dar nu prea sint orase in RO piste de F1.
17 Iun 2017, 22:34
Nu e vorba de condus ca pe pista de F1. E vorba de stilul de condus al fiecaruia.
17 Iun 2017, 22:43
La stil ma refeream si eu, nu la vreo pista. Pe de alta parte stilul trebuie adaptat caracteristicilor, sistemelor masinii (ex. DPF).
17 Iun 2017, 22:45
Si DPF ului ii fac bine accelerarile lente si dese?
17 Iun 2017, 22:58
Medii, nu extremele.
17 Iun 2017, 23:05
DPF ului ii sta bine cu turatii inalte. Pana la Kuga, am mers si cu un Opel cu 1.3 cdti, iar acel motoras vedea rotatii de la 3000 in sus, iar regenerarile erau foarte rare. La 175000 km, motorul se aude foarte frumos si nu scoate pic de fum, fata de alte modele pe care le.am vazut si care aveau sunet ca de tractor si mult fum.
17 Iun 2017, 23:18
Esti sigur ca avea DPF? DPF-ul impidica eliminarea "fumului". Nu vreau sa stirnim o polemica, dar iti recomand sa te mai documentezi. Exista si manuale ale masinilor care mentioneaza cresterea frecventei regenerarilor in cazul mersului sportiv. E totusi diferenta intre regim stabilizat si tranzitoriu.
17 Iun 2017, 23:41
Nu m.am documentat de prin manuale. Ce masini am condus, de la 1.3 la 4.2 v8, eu am tinut motorul in turatii. Am cateva sute de mii de km, cu motoare relativ mici si nu am avut probleme cu ele, din cauza faptului ca le tineam turate, in urban sau extraurban.
17 Iun 2017, 23:57
Atunci aplica acelasi tratament si Kugai. Ti-am scris anterior ca e o diferenta intre o turatie constanta, indiferent de valoare si un regim de accelerare agresiva. Pe de alta parte emisia de "carbon" e proportionala cu consumul. Concluzia o tragi tu.
18 Iun 2017, 00:07
Sa nu se inteleaga ca tin pedala de acceleratie la podea, in oras. Accelerez mai tare cand imi permite traficul si de obicei incerc sa anticipez incat sa nu franez in ultimul moment. De aici si faptul ca un set de placute la Opel m.au tinut 50000 km. Iar treaba cu condusul agresv, semi sportiv sau batranesc, e o chestie relativa.
20 Iun 2017, 17:57
Salutare tuturor!
Revin la doua luni, de cand am luat masina si cu
10287 km parcursi pana acum. Tot azi, am reusit sa scot un consum extraurban mititel, si sa pot parcurge undeva la 785 km, conform CB-ului. Bineinteles, ca pana acum am dat peste cap acele calcule
Acum vreo 3 seri, am avut prima patanie cu ea, mi.a sarit in fata un pui de caine, am incercat sa il iau printre roti dar tot mi.a spart niste plastice si bara pe dedesubt. Nimic grav, incerc sa remediez ceva pe casco, daca se va putea.
Referitor la masina, nu a aparut ceva de reprosat. Consumul e foarte ok, azi mi.a demonstrat ca se poate si cu un consum mai mic, dar parca mi se pare plictisitor stilul asta de mers. Multi imi spuneau: "dupa 10-15 mii, vei vedea ca ti se va lasa consumul". Fâs!

Consumul e direct proportional cu cat de tare apesi acceleratia si cat de des franezi. In afara soselei, are capabilitati decente, chiar si cu cauciucurile de vara. In schimb, pe sosea, e o adevarata placere sa o conduci, mai ales la drum lung. Imi place mult ca dupa 100km/h accelereaza cat de cat constant, daca vrei sa faci o depasire la 150, te anuta si se plafoneaza undeva pe la 200, iar pana la 210, accelereaza destul de incept. Zic eu ca ar mai fi mers putin peste 210, dar a trebuit sa franez.
In cele doua luni cu Kuga, am numai cuvinte de lauda.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

-

-

24 Iun 2017, 18:58
$1 scrie:$2alutare tuturor!
Deschid acest jurnal cu vreo 30 de zile inainte sa vina masina, deoarece abia pe 10 martie a iesit din productie. Este vorba despre un Ford Kuga ST-Line White Platinum de 180 cp.
Ca dotari standard, masina are o lista foooaaarte mare. Unele dintre ele mi se pare chiar interesante si foarte bune, cum ar fi:
- sistem de control avansat al cuplului motor
- airbag genunchi
- sistem de asistenta activa la parcare
- Sync Gen 3 cu sistem de asistenta in caz de urgenta
Ca dotari optionale, ar fi urmatoarele:
- pachetul ST-Line(in care sunt incluse alte dotari opptionale), cu jante in 5 spite duble, pe 18 inch
- faruri Bi-Xenon
- hayon actionat electric
- plafon panoramic
- pachet de iarna
- lumina ambientala cu LED-uri
- roata de rezerva de dimensiuni reduse
Acum, mai am de asteptat.. mult a fost, destul a ramas

24 Iun 2017, 18:59
salutre. cutie automata?
24 Iun 2017, 19:01
$1 scrie:$2alutare tuturor!
Deschid acest jurnal cu vreo 30 de zile inainte sa vina masina, deoarece abia pe 10 martie a iesit din productie. Este vorba despre un Ford Kuga ST-Line White Platinum de 180 cp.
Ca dotari standard, masina are o lista foooaaarte mare. Unele dintre ele mi se pare chiar interesante si foarte bune, cum ar fi:
- sistem de control avansat al cuplului motor
- airbag genunchi
- sistem de asistenta activa la parcare
- Sync Gen 3 cu sistem de asistenta in caz de urgenta
Ca dotari optionale, ar fi urmatoarele:
- pachetul ST-Line(in care sunt incluse alte dotari opptionale), cu jante in 5 spite duble, pe 18 inch
- faruri Bi-Xenon
- hayon actionat electric
- plafon panoramic
- pachet de iarna
- lumina ambientala cu LED-uri
- roata de rezerva de dimensiuni reduse
Acum, mai am de asteptat.. mult a fost, destul a ramas

cutie automată?
24 Iun 2017, 19:04
intreb pt ca mie mi s-a facut oferta la 31000 euro kuga st line automata cu absolut toate optionalele pe care le puteam baga pe masina inclusiv plafon panoramic.
si vroiam sa stiu daca pot obtine o oferta mai buna.
luni o sa bat palma cu dealerul.
24 Iun 2017, 19:06
ai inca o intrebare. cum se simte st line fata de titanium l condus? merita?
24 Iun 2017, 20:17
In viitor poti folosi butonul de editare.
Din cite stiu ST line are la baza trend-ul.
24 Iun 2017, 20:44
$1 scrie:$2i inca o intrebare. cum se simte st line fata de titanium l condus? merita?
ST Line, merita. Este alta masina(parerea mea) fata de Titanium. Cand am luat masina, am parcat.o langa un Titanium negru si era diferenta foarte mare la aspect. Eu am facut drive test cu Titanium, dar a fost unul de cativa km. E ok ca si masina. Dar ST Line, mi se pare ca sta mai bine pe curbe, scaunele sunt mai confortabile, iar suspensia nu e foarte rigida, in ciuda faptului ca e mai joasa cu 1 cm fata de Titanium. 31000, cu toate pachetele, cu rezerva, cu carlig, 180 cp si PowerShift, da..merita. Poti forta un pic sa iti dea in banii astia si garantie extinsa la 4 ani/150000 km daca stii ca mergi mult sau la 5 ani/100000 daca mergi mai putin. La ce dealer ai primit oferta?
24 Iun 2017, 22:44
salutare. sf tex galati. sorin. oferta pe care am primit-o este la fel ca si masina ta plus garantia, covorase si tava portbagaj,mai putin carligul. din cauza asta intrebam daca mai pot sa scot ceva. luni am de gand sa bat palma. nu vroiam neaparat st line ci titanium insa st line va veni in 3 saptamani pe cand titanium dureaza 3 luni.
din cauza acesta am intrebat si despre comportamentul masinii.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.