Imi cer scuze pentru intarzierea mesajul. O data revenit din concediu la service am avut foarte mult de munca si am terminat de fiecare data foarte tarziu.
sorinache11 scrie:Salut Doc,
O resoftare pentru marirea puterii nu presupune si schimbarea anumitor componente mecanice? Adica nu inseamna o uzura mai accentuata a anumitor piese, ceea ce ar presupune înlocuirea lor cu altele mai rezistente/sigure care sa functioneze in limitele noilor parametri? Ma refer aici la kit de ambreiaj, sistem de franare sau alte sisteme/componente.
Cochetez cu ideea anularii dpf si maririi puterii dar vreau sa stiu daca nu exista riscul uzurii premature a unor piese. Sa nu mai zic si de problema sigurantei data de uzura/cedarea prematura a unor piese.
Cu stima.
Nu.Cresterile de putere moderate nu necesita inlocuirea de piese. Se fac modificari mecanice cand se cer cresteri de performanta mai mari de 30% (frane, turbina, tubulaturi, senzori etc). Se poate aplica pe langa anularea filtrului de particule si o crestere de putere safe. Motorul 1.6TDCi poate urca la 130-135CP fara probleme.
cporojan scrie:Salut Alex,
Sunt interesat de chiptuning / resoftare pentru un Mondeo MK4 2010, 2.0 diesel, 120kw / 163cp.
Pentru Stage 1 : care este castigul de putere ? Pret ?
Pentru Stage 2 : castig de putere, pret ? In plus, ce modificari fizice se aduc pentru un "stage 2" ?
Multumesc.
Cu stima!
Salut,
Stage 1 (
valorile de putere le gasesti aici) si oferta valabila pe forum este de 950 lei
Stage 2 (
valorile de putere le gasesti aici) si oferta valabila pe forum este de 1150 lei
DATE DE CONTACT:
Informatii si programari chiptuning: 0751.194.100
Programari anulare filtru de particule: 0758 908 619 / 0726 486 395
Program de lucru: 09:30-18:00. Adresa service: Sos. Oltenitei nr. 213, Popesti-Leordeni, Romania
Facebook:
https://www.facebook.com/obdtuning.ro |
https://www.facebook.com/anularedpf.roYahoo ID: obdtuning
Skype: obdtuning.ro
Web:
http://www.obdtuning.ro |
http://www.anularedpf.ro