Vand Mondeo Mk4, 2.0 tdci
Salut !
Din motive ce tin de numarul de km parcursi in ultimele 6 luni ( cca. 1500) si fiind o fire pragmatica, consider ca Fordul nu mai merita dpdv al raportului utilitate/costuri -rca, impozit, rovigneta, loc parcare, revizii..etc. Masina de serviciu, mai nou in regim full time imi acopera cu succes nevoile mici de deplasare in scop personal, la costuri infinit mai mici ( anumite avantaje de la companie).
Marca/model/caroserie: Ford Mondeo Mk4,sw (break )
An fabricatie :09.2008
Origine : Romania, unic utilizator pana la mine, cumparata de la Romcar Bucuresti.
Situatie documente : pe numele meu, toate actele in regula, taxe la zi.
Motorizare/ norma poluare/cutie viteze: 2.0 tdci, 103 kw ( 140 cp ) /Euro 4, DPF, cutie manuala,6 trepte.
Kilometraj : aprox. 135.600 km, reali, cu istoric service la reprezentanta, carte service, dosar cu facturi si bonuri pt piese/revizii/manopere
Echipare : ei, aici nu stiu exact daca e titanium, ghia sau "chel-line", dar are urmatoatele ( de la exterior spre interior) :
- jante aliaj cu cauciucuri de iarna BF Goodrich uzate cam 30% si de vara Nexen uzate cam 40%
- oglinzi cu degivrare si reglaj electric
-puddle lights
-faruri xenon cu autoleveling, cornering lights si spalator integrat in bara
- acces keyless ( butoane de incuiat pe usi si hayon, deschidere automata cu cheia in proximitate )...foarte util sistemul, datorita obisnuintei cu el am lasat de cateva ori masina de serviciu descuiata, prin oras
- vopsea green thunder originala, fara elemente revopsite, imbunatatita pe alocuri cu vreo 2 zgarieturi superficiale, de dimeniuni mici ( banuiesc gibonii care lasa aiurea caruturi prin parcarea supermarketurilor )
- senzori de parcare fata / spate
Interior:
- scaune si bancheta imbracate in piele , cu incalzire si racire ( racire au doar scaunele fata), scaun sofer cu reglaj electric si 3 memorii
- clima pe 2 zone, cu degivrare electrica luneta si parbriz
- cruise control, bord Convers+
- 4 geamuri cu actionare electrica, sistemul audio premium Sony ( nu bag mana in foc, asa mi s a spus, boxele sunt cu membrana albastra ); unitatea a fost schimbata cu o chinezarie cu touch care isi face treaba, are BT, suporta camera marche-arriere, e ok.
- geamuri cu folie fumurie autorizata, parbriz cu protectie IR si 2 puncte ciobite si reparate cu rasina la un service ( nu s-au marit, nici nu au disparut dupa reparatie dar nici nu incomodeaza ).
-perdelute originale ( cu rulou in usa) la geamurile din spate, plasa despartitoare portbagaj)
Altele bune:
-roata de rezerva de dimensiuni normale cu cauciuc nou, set stingator si trusa de prim ajutor +triunghi, placute frana si discuri fata schimbate recent, kit accesorii nou, revizie ulei/filtre in mai 2019 sau la 145.000 km, distributia mai are termen si km ( la 200.000 km sau in 2020 ), toate echipamentele masinii functioneaza in parametri optimi.
Altele mai putin bune :
- nu arata ca noua ( dar nici ca una de 10 ani) - aviz amatorilor ce doresc o masina noua la bani de sh...nu se poate, e imposibil.
-anul trecut am schimbat furtunul acela mare, de la turbina la intercooler, la Proleasing Motors in Ploiesti. De atunci a ramas cu un usor fluierat in sarcina. Ei spun ca e normal, eu cred ca nu au strans/etansat ceva cum trebuie pe acolo. In rest nu are alte simptome, merge bine, trage normal
- necesita schimbarea racordului flexibil la esapament ( da, stiu, am delasat problema) ..cam 70 de lei piesa, cam 100-150 lei manopera.
Si cam atat..in rest e totul in regula. Mai multe puteti vedea pe topicul meu privitor la experienta cu masina :https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=119534
Aa, da, pretul ( ce mai e gratis in ziua de azi ) : 6600 de euro ( preferabil scosi din banca, fara aspect nou si fara "mita" scris cu vopsea fluorescenta ). Bineinteles negociabil, pentru a nu va greva de deliciul unei negocieri.
P.S. : ma uitam la pozele din topicul meu..da, are si dvd-uri in tetiere..uitasem ( aviz celor cu copii, e demential...dvd-urile alea merita fiecare leut, linistea in masina e priceless ).
Din motive ce tin de numarul de km parcursi in ultimele 6 luni ( cca. 1500) si fiind o fire pragmatica, consider ca Fordul nu mai merita dpdv al raportului utilitate/costuri -rca, impozit, rovigneta, loc parcare, revizii..etc. Masina de serviciu, mai nou in regim full time imi acopera cu succes nevoile mici de deplasare in scop personal, la costuri infinit mai mici ( anumite avantaje de la companie).
Marca/model/caroserie: Ford Mondeo Mk4,sw (break )
An fabricatie :09.2008
Origine : Romania, unic utilizator pana la mine, cumparata de la Romcar Bucuresti.
Situatie documente : pe numele meu, toate actele in regula, taxe la zi.
Motorizare/ norma poluare/cutie viteze: 2.0 tdci, 103 kw ( 140 cp ) /Euro 4, DPF, cutie manuala,6 trepte.
Kilometraj : aprox. 135.600 km, reali, cu istoric service la reprezentanta, carte service, dosar cu facturi si bonuri pt piese/revizii/manopere
Echipare : ei, aici nu stiu exact daca e titanium, ghia sau "chel-line", dar are urmatoatele ( de la exterior spre interior) :
- jante aliaj cu cauciucuri de iarna BF Goodrich uzate cam 30% si de vara Nexen uzate cam 40%
- oglinzi cu degivrare si reglaj electric
-puddle lights
-faruri xenon cu autoleveling, cornering lights si spalator integrat in bara
- acces keyless ( butoane de incuiat pe usi si hayon, deschidere automata cu cheia in proximitate )...foarte util sistemul, datorita obisnuintei cu el am lasat de cateva ori masina de serviciu descuiata, prin oras
- vopsea green thunder originala, fara elemente revopsite, imbunatatita pe alocuri cu vreo 2 zgarieturi superficiale, de dimeniuni mici ( banuiesc gibonii care lasa aiurea caruturi prin parcarea supermarketurilor )
- senzori de parcare fata / spate
Interior:
- scaune si bancheta imbracate in piele , cu incalzire si racire ( racire au doar scaunele fata), scaun sofer cu reglaj electric si 3 memorii
- clima pe 2 zone, cu degivrare electrica luneta si parbriz
- cruise control, bord Convers+
- 4 geamuri cu actionare electrica, sistemul audio premium Sony ( nu bag mana in foc, asa mi s a spus, boxele sunt cu membrana albastra ); unitatea a fost schimbata cu o chinezarie cu touch care isi face treaba, are BT, suporta camera marche-arriere, e ok.
- geamuri cu folie fumurie autorizata, parbriz cu protectie IR si 2 puncte ciobite si reparate cu rasina la un service ( nu s-au marit, nici nu au disparut dupa reparatie dar nici nu incomodeaza ).
-perdelute originale ( cu rulou in usa) la geamurile din spate, plasa despartitoare portbagaj)
Altele bune:
-roata de rezerva de dimensiuni normale cu cauciuc nou, set stingator si trusa de prim ajutor +triunghi, placute frana si discuri fata schimbate recent, kit accesorii nou, revizie ulei/filtre in mai 2019 sau la 145.000 km, distributia mai are termen si km ( la 200.000 km sau in 2020 ), toate echipamentele masinii functioneaza in parametri optimi.
Altele mai putin bune :
- nu arata ca noua ( dar nici ca una de 10 ani) - aviz amatorilor ce doresc o masina noua la bani de sh...nu se poate, e imposibil.
-anul trecut am schimbat furtunul acela mare, de la turbina la intercooler, la Proleasing Motors in Ploiesti. De atunci a ramas cu un usor fluierat in sarcina. Ei spun ca e normal, eu cred ca nu au strans/etansat ceva cum trebuie pe acolo. In rest nu are alte simptome, merge bine, trage normal
- necesita schimbarea racordului flexibil la esapament ( da, stiu, am delasat problema) ..cam 70 de lei piesa, cam 100-150 lei manopera.
Si cam atat..in rest e totul in regula. Mai multe puteti vedea pe topicul meu privitor la experienta cu masina :https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=119534
Aa, da, pretul ( ce mai e gratis in ziua de azi ) : 6600 de euro ( preferabil scosi din banca, fara aspect nou si fara "mita" scris cu vopsea fluorescenta ). Bineinteles negociabil, pentru a nu va greva de deliciul unei negocieri.
P.S. : ma uitam la pozele din topicul meu..da, are si dvd-uri in tetiere..uitasem ( aviz celor cu copii, e demential...dvd-urile alea merita fiecare leut, linistea in masina e priceless ).
- CatalinRadu
- Incepator
- Mesaje: 10
- Membru din: 29 Apr 2013, 18:31
- Maşina: Ford