Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
18 Sep 2019, 09:16
Frumoasă mașina, dar o mică corecție. Focus nu se fabrică în Köln. El se fabrică împreună cu C-Max mai la sud în Saarlouis.
18 Sep 2019, 13:00
axabrt scrie:Update.
Motorul de 1.5 nu a reușit să pună probleme șasiului, se vede că mașina mai poate ceva dar motorul nu...
Așadar e o mașină mai degrabă normală decât sportivă. Gândește te că sunt o mulțime de alte mașini pe strada care au între 140 și 170 cp, deci la o adică și focusul meu se pierde printre ele. In depășiri daca celălalt nu vrea sa te lase, cam ai probleme.
Pe caroseria asta as zice că cel mai echilibrat motor este cel de 2.0 Ecoboost.
Asta că sa scapi de stresul depășirilor...
Daca 1.5 nu e echilibrat pentru caroseria focusului...atunci 1.0 saracul....ce sa mai zica.

Eu am varianta de 1.5 150 si n-am avut vreodata probleme sa depasesc ceva atunci cand am avut nevoie. Nu inteleg cum te poti plange ca acest motor nu depaseste, si mai ai si varianta de 182cp:). 2.0 e un motor fun, mai mult pentru pasionati, dar pentru o persoana normala care vrea echilibru intre performante/consum/pret....etc, nu e varianta optima, cel putin din perspectiva mea.
24 Sep 2019, 11:24
ca posesor de 2.0 pot sa spun ca e foarte fun si jucaus, iti pune un zambet tamp pe buze - dai cam des pe la pompa dar cum bucuria are un pret, acela este. ideea e ca si 1.5 se poate tuna frumos pe la 230 cp si devine si mai distractiv
30 Sep 2019, 17:48
După aproape un an de benzina OMV max motion 100 si mici oscilații ale turometrului la relanti inclusiv ceva vibrații in schimbător tot la relanti...ei bine am alimentat întâmplător de la mol cu evo100.
Ei bine vibrațiile au dispărut complet.
De acum o sa trec câteva luni pe mol că sa fie experimentul mai concludent.
De fapt așa i, mi am adus aminte că opelul mergea bine cu orice fel de benzina mai puțin de la OMV unde tot așa, avea un relanti mai bolborosit ba uneori facea și în mers
13 Oct 2019, 18:32
Revin cu informații...am montat iarăși rotile de iarna
Și un consum mixt !..
Referitor la rotile de iarna o spun iarăși e alta mașină. Parca a câștigat cel puțin 40 de cai in plus și nu exagerez. Am o porțiune libera de drum unde pot sa merg in voie. Daca acceleram la podea cu rotile de vara prindeam 100 kmh până la un indicator. Acum in dreptul aceluiași indicator dar cu rotile de iarna am 120kmh. Deci e o diferență. Mare...
Acum de probleme. 3 mai exact.
1. Completat cu
1 litru ulei în 10000 km.
2. Completat cu 0.7 litri antigel in tot atâția km.
3. Când motorul e rece la 50 grade sa zicem și staționez cu motorul pornit. Daca o accelerez brusc la 3000 de ture apoi las accelerația motorul se oprește. Am observat și în trecut asta și nu m am mai "jucat" cu accelerația până nu se încălzește motorul.daca o las in treaba ei, nu se oprește, daca mă bag eu cu pedala de accelerație sa i dau șprițuri face nașpa.
Culmea face doar când motorul are aproximativ 50 de grade.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

-

14 Oct 2019, 09:02
Rotile pe 17 se simt grele si la diesel 2.0 tdci 400 nm!
14 Oct 2019, 12:41
O roata pe 18 are in jur de 21kg, pe cand una pe 16, mai ales ca este de tabla, are in jur de 16kg. Deci clar ca e alta masina cu rotile de tabla pe 16!
16 Oct 2019, 18:26
Eu am cronometrat 0-100 si 0-160 (filmat kilometraju) atat cu roti pe 18 cat si cu roti pe 16 de tabla si au iesit aceeasi timpi. nu imi venea sa cred.
17 Oct 2019, 08:42
Da, dar la schimbarile bruste de sarcina se simte diferenta pe reprize (de ex. 80 - 120 e mai rapid cu rotile de iarna pe 16).
01 Noi 2020, 07:17
Din nou la rotile de iarna, asta înseamnă că a mai trecut un an.
De data asta am făcut și o geometrie fiindcă la 80 kmh aveam o vibrație in volan la ambele seturi de roti . Evident unghiul de convergență era ieșit din scala și așa a fost de un an de zile de când am schimbat o bieleta și am făcut geometria la reprezentanta Ford. Deci atenție și aia in reprezentanta pot sa dea gres.
Așadar acuma mașina merge foarte bine, vibrația a dispărut complet. Aștept zăpada și până atunci o sa incerc sa mai ocololesc și gropile.
- FiÅŸiere ataÅŸate
-

20 Dec 2020, 15:27
Drumuri bune domnul Andrei!
Frumoasa masina! in sfarsit ai ales marca corecta
05 Ian 2024, 19:13
N am mai scris nimic de multa vreme. Azi ambreiajul a început să miroasă a încins. Eram in viteza cam 140 kmh. Am forțat o nițel , dar nu ceva de speriat.
Mașina are acum aproape 90 mii km
20 Oct 2024, 14:15
Am făcut 100 de mii , ambreiajul rezista eroic ?
Intre timp am văzut că am un suport de motor, cel de langa vasul cu antigel era curs uleiul ăla din interior.
S a schimbat cu unul original ? La un service multimarca. Cost vreo 1000 de lei.
Și s a stricat butonul la portbagaj. Cost vreo 500 de lei.
In total in acest sută de mii de km am schimbat așa.
O bieleta de direcție
Niste originuri la cutia de viteze care etansau planetarele
Și chestiile de mai sus.
Cam atât.
Aaa și a început să cam mănânce ulei. Deocamdată urmăresc consumul dar am completat din martie până acum cam 1 litru. La vreo 5000 km.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.