Totul despre membri

Fiesta ST Frozen White aka. Atom Ant

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Mesajde vică » 30 Ian 2008, 19:45

Domnu' filolog, nu, nu e nasol sa inveti, chiar si de la unu care nu e injiner, da' daca zice mai bine...asta e! :wink: Io nu sunt ranchiunos si recunosc ca am dat-o in bara. Azi am avut o zi plina de ingineri tampiti... :P
Sper ca matale nu imi porti ranchiuna, nu de alta, da' parca observ o urma... :wink:

Ros de subectul asta am pus mana pe telefon si l-am intrebat pe amicul meu care lucreaza, culmea, chiar in domeniu asta. Si de la el am luat doua palme peste urechi! :lol:
Mda, talon mai mic... suprafata mai mare....frecare...uzura etc. Chestiunea e lamurita din punctul meu de vedere si confuzia e inlaturata.
Live no trace
Avatar utilizator
vică
Member
 
Mesaje: 461
Membru din: 28 Aug 2006, 21:09
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mazda 6

Mesajde bmarianr » 30 Ian 2008, 19:50

postez linkurile si pentru cauciucurile de vara pentru observarea diferentelor

http://www.tirerack.com/tires/tires.jsp ... PZero+Nero
http://www.tirerack.com/tires/BigPic.js ... PZero+Nero
Fiesta ST - Atom Ant
http://www.clubul-auto.ro
Avatar utilizator
bmarianr
Member
 
Mesaje: 280
Membru din: 01 Mar 2007, 10:45
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Fiesta ST 2007 2.0 150 CP

Mesajde bmarianr » 30 Ian 2008, 20:06

se simte bine, nici o problema
luni trebuie sa sun la service sa vad daca au venit piesele si cand ma programeaza
mi-e groaza ca o sa raman fara masina cat o sa fie in service
Fiesta ST - Atom Ant
http://www.clubul-auto.ro
Avatar utilizator
bmarianr
Member
 
Mesaje: 280
Membru din: 01 Mar 2007, 10:45
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Fiesta ST 2007 2.0 150 CP

Mesajde Ludicass » 30 Ian 2008, 20:22

Dl inginer...curcile de la Agricola International Bacau va intreaba cind pot sa se opreasca din ris! :wink:

Ma bucur ca am ajuns la un consens, nu va port ranchiuna..dar recunosc ca virgula chestia cu "rid curcile" m-a deranjat nitel... dar m-a si amuzat.... Stateam si ma intrebam....bey, oare omu asta ..inginer fiind..chiar e inginer pe bune?! Oare nu isi da seama ca se face de cacao cu fiecare mesaj? Si mai si striga in gura mare..sint inginer! :D

Va rog sa nu luati schimbul de replici ca pe o chestie personala.... Am eu insa o problema pe forumul asta unde am observat ca sint multi "ingineri" si "soferi de soferi" care sustin niste chestii de te crucesti... (e drept ca sint si citiva baieti priceputi, pt care am tot respectul, care vrb la obiect si in cunostinta de cauza). Cei fara cunostinte in domeniu, care cauta aici un sfat sau au o problema "pun botul" scuzati-mi exprimarea...cu naivitate....si se iau dupa tot felul de explicatii .... de ce face masina mea pir-poc, de ce a lui X-ulescu consuma numai 5% si a mea 10% si tot asa... Oameni buni, exista serviceuri autorizate, exista mecanici... ingineri auto... si ca sfat, nu credeti chiar tot ce se spune.... ca unii se lauda aici cu niste performante (consum, viteza, etc) de nici fabricantul..tata ford..nu are curaj sa sustina asa ceva.... Gata...mi-am zis offfful.... :D

Razvane..insanatosire grabnica furnicutzei..!
Ultima oară modificat de Ludicass pe 31 Ian 2008, 00:46, modificat 1 dată în total.
Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!

http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
Avatar utilizator
Ludicass
1nsane Member
 
Mesaje: 1084
Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
Localitate: BACAU
Maşina: Fiesta ST 2.0 150cp

Mesajde @tt@ck » 30 Ian 2008, 22:22

@ludicass: eu am o problema cu iarna in general... nu alerg (rau) indiferent de cauciucurile pe care le am. Trecand peste factorul polei (am patit-o odata pe o bucata de 30 de metri) ma mai gandesc si ca 80% din soferii romani nu au cauciucuri de iarna si ca la viteza nu prea pot sa ii feresc (mi se intampla destul de des sa fiu nevoit sa fac astfel de manevre). Pentru mine cauciucurile de iarna sunt bune cand e zapada, cand un cauciuc de vara nu te mai poate misca de pe loc. Daca nu as pleca cu masina la munte sau prin tara relativ des nu m-as obosi sa imi pun cauciucuri de iarna. As prefera sa merg foarte usor (sa scot si eu consum sub 15 :-P).

Despre cauciucurile de fabrica (pirelli)... ciudate si vara, daca ma intrebi pe mine. Mie mi se pare ca aderenta este limitata. Aceleasi probleme le-am sesizat si pe seat leon cupra, masina care vine cu acelasi tip de cauciucuri. Eu cu cauciucurile pirelli cel mai bine intru de-a latul in viraje, si acelasi lucru se intampla si la masina pe care o mentionam mai sus. Daca intrai curat atat viteza de intrare, cat si cea de iesire erau mai mici. Mentionez ca eu nu am esp, iar la seat nu foloseam.

Eu in vara asta imi iau neaparat toyo, cauciucuri care au o aderenta mult mai buna si care se preteaza la un stil de condus mult mai curat, fara derapaje

Pe frig stiu cum este cu "pexalurile" ca iarna trecuta am mers cu megane-ul care avea v-uri :D

"Marangoanele" sunt pe 15 si sincer sunt foarte multumit de ele. Merg impecabil pe zapada/mazga si pe curbe masina e foarte decenta. Intr-adevar s-a redus viteza de abordare a virajelor in forta, insa metoda ramane aceeasi... sideways&smoking.

PS
Propun sa mutam discutia ca devine topicul foarte popular si daca vreodata decernam premii de popularitate o sa iasa razvan vedeta la categoria Fiesta ST.
Avatar utilizator
@tt@ck
Member
 
Mesaje: 325
Membru din: 03 Mai 2007, 12:10
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST White&Blue

Mesajde Ludicass » 31 Ian 2008, 00:43

Atack....nu stiu ce sa zic pt ca deocamdata am avut doar cele 2 variante..Pirelli Zero Nero vara si Pirelli winter sport pt iarna. Nu am cu ce sa compar, poate dupa ce voi incerca si alte variante pt vara voi putea spune cum se comporta masina....pt iarna ele sint numai 2..asa ca mi-au simplificat altii decizia alegerii :P

Tu vrei sa spui ca, daca ai fi mers numai in oras, iti pastrai cauciucurile de vara ? Adica Pirelli zero nero?!!! Eu cred ca tu nu stii ce vorbesti.... :D Stiu eu un tip din Bacau care a incercat sa circule cu ele:wink: ...au fost faze de cascadorii risului... Ca idee, nu puteam pleca de pe loc din zapada de 4-5 cm...se invirtea roata in loc... Abia am reusit sa o scot din parcare. Nu mai zic de trecut fagase de gheata ca e deja vis erotic! Sa vezi cum era cind puneam frina....imi rupea piciorul pedala de la cit urla abs-ul... si de oprit..pauza. Directie si stabilitate ioc... Am injurat bine de tot si am bagat-o in parcare...apoi am asteptat cuminte 2-3 zile cauciucurile de iarna comandate din Germania..care nu mai apareau.

Cit despre Toyo..nu stiu ce sa zic....sint mai ieftine ca Pirelli Zero Nero..asta stiu sigur! :D Nu stiu daca asta se reflecta si in performantze...Personal, daca ar fi sa aleg, as merge pe Continental...sint marca, sint calitate, sint performante...pret relativ ok. Daca bugetul mi-ar permite, as lua Yokohama...dar alea sint scumpe cu draci! Banuiesc ca nu degeaba... :wink:

PS: si ce daca ia Razvan premiu de popularitate?? Ai ceva impotriva?! :D Bi cheirful! iu mies uif Razvan, iu mies uif mi...iu mies uif oul mai femiliii! :D Glumesc... si cred ca discutia trebuie mutata la topicul exclusiv fiesta ST.. poate ne ajuta un moderator! :wink:
Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!

http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
Avatar utilizator
Ludicass
1nsane Member
 
Mesaje: 1084
Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
Localitate: BACAU
Maşina: Fiesta ST 2.0 150cp

Mesajde bmarianr » 01 Feb 2008, 20:54

inca o intamplare .... nefericita

ies ieri cu un prieten sa ne plimbam ... el inarmat cu un PDA cu GPS si un soft desteptut sa vad si eu cat ii trebuie furnicii pana la 100.

iesim din oras, fac putin slalom sa incalzesc cauciucurile ... si ii dau ... zice 0-100 11 sec , 80-120 8 sec. ma oftic ... zic hai din nou... la fel. si iar, si iar. ma cam inverzisem de scarba la gandul ca si un logan poate scoate 10.

la un moment dat imi pica fisa ca nu am scos ESP'u... mai dau 3 incercari , castigasem o secunda respectiv 10sec la 100 si 7sec pt 80-120.

tre sa fac o precizare ca softul cu pricina nu de zicea cu zecimale .. dar macar un 9 as fi vrut sa vad.

aceiasi timpi ii avea si el cu 320i din 2000.

am mai facut cu el vreo x liniute pe ocolitoare, concluzia fiind ca sunt putin mai rapid, dezamagitor de putin. si asa am incheiat seara... acra.

De dimineata ... cireasa de pe tort. Inainte sa pornesc verific nivelul la ulei sa vad cat a papat dupa tura de cu seara. Scot joja, o sterg, iau nivelul si surpriza, aveam peste maxim bine de tot. (o sa incerc sa atasez o mica schita). Ma grabeam, am inchis repede si am plecat la serviciu.

La serviciu discut cu Dinu (Ludicass) imi zice ca nu-i a buna, imi zice care ar fi variantele posibile (antigel in ulei, benzina sau au bagat aia prea mult) ... posibile probleme la motor din cauza presiunii prea mari.
In fine, sun si ma programez la service urmand sa merg in pauza de masa.

Revizia a avut loc pe 7 ianuarie, de atunci m-am uitat o singura data dupa vreo 200 de km interesat mai mult de culoare decat de nivel ... nu ma asteptam la variatii in asa scurt timp ... increzator fiind ca baietii au facut treaba buna.

Ajung la service, le spun care e treaba, verifica si sunt de acord ca e prea mult si refac nivelul. Nu au avut nimic de comentat, au verificat si ce i-am mai rugat (lovisem un hop cu 1 sapt in urma, e un fier indoit acolo...).Am plecat de acolo fara sa platesc un leu si cu o hartie pe care scria frumos ca au scos ulei in motor ca sa nu ma trezesc cu belele ... asa, de siguranta.

Acum, sunt cateva chestii la care ma gandesc ... prea mult ulei e nasol, prea mult ulei si forja zdravana e f nasol. Oare cat de mult s-a uzat motorul ? Daca crapa ieri seara ceva in el ... cine o lua in brate ?

Deja e prea lung ...

Concluzia ar fi ca nu poti avea incredere in serice-uri nici macar pentru un amarat de schimb de ulei.
Si ca ST-u ... m-a cam dezamagit, astept mai mult de la el.
O sa mai incerc la vara, pe un drum uscat, cu cauciucuri de vara si calde, cu benzina de 100 ... sper sa vad si eu 9-le ... poate chiar un 8 :)
Fişiere ataşate
joja.jpg
(6.74 KiB) Descărcat de 168 ori
Fiesta ST - Atom Ant
http://www.clubul-auto.ro
Avatar utilizator
bmarianr
Member
 
Mesaje: 280
Membru din: 01 Mar 2007, 10:45
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Fiesta ST 2007 2.0 150 CP

Mesajde Cornel001 » 01 Feb 2008, 21:14

Nu esti primu de pe aici care se trezeste cu ulei peste maxim.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Zanga » 02 Feb 2008, 01:26

@bmarianr

Referitor la GPS si viteza. Trebuie sa sti ca indiferent cat de precis este aparatul, GPS-ul in sine are un delay destul de mare. In general refreshul pozitiei se face odata pe secunda. Astfel masuratorile sunt aproximative si nu exacte. Mai bine iti iei un cronometru.
Scorpio II 2.0 16V Ultima // Scorpio II 2.3 16V Ghia // Scorpio II 2.9 24V Ghia Cosworth
Avatar utilizator
Zanga
Gas Guzzler
 
Mesaje: 2871
Membru din: 11 Iun 2005, 18:41
Localitate: Printre gropile si craterele Bucurestiului

Mesajde Ludicass » 02 Feb 2008, 02:10

Razvane... sorry again.. Nu prea pot sa ma bucur ca am intuit perfect cauza cind ti-am zis ca mai mult ca sigur au bagat ulei in plus.... Restul variantelor ar fi presupus garnitura chiulasa impuscata dar putin probabil fiind masina noua sau benzina in ulei..dar era prea mare diferenta de nivel sa ai atita benzina in ulei...

Din pacate sint niste cirpaci..pe bune.. o fi casa auto brasov, mare reprezentanta mare dar asa cum ti-am zis, la tine s-a depasit nu maximum, ci mai aveau si inecau joja in ulei cu totul. Cred ca au pus mai bine de 1 litru in plus... oameni timpiti... bine ca nu a crapat ceva... cel mai probabil cuzinetzii. Uzura exista, acum o sa vezi in timp cit de mare.

Despre timpi si viteza, hai sa asteptam vara..sa punem inapoi slickurile, sa vedem o benzina de 98, un asfalt uscat, cauciucuri incalzite si presiune corespunzatoare, vreme calda, fara vint... si poate atunci iese! :wink: Iti explic eu cum..si ai sa vezi ca ne apropiem de timpul dat de fabricant!

In seara asta am dat o tura cu ST-ul cu un prieten, f. bun mecanic, om care a alergat si reparat ceva masinutze mai turbate, si sa stii ca a fost impresionat de demarajele buburuzei! :D A comentat la capitolul stabilitate pe viraje...si pozitie la volan...f. incomoda mai ales la drum lung..chestii sesizate si de mine. In rest...i-a placut! Acuma na..nu e bmw 330xi, subaru forester sau macar o amarita de mazda 6 mps! E un ford cu steroizi sau cum simpatic i-ai zis tu... carutza cu reactoare! :D

Nu mai fi suparat..ca trece.. ne facem noi mari! :D Asta imi aminteste de un matiz pe care l-am vazut cu ani in urma in trafic si pe care scria pe luneta.." CIND o sa ma fac mare, ma fac TIR!"..Genial! :D
Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!

http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
Avatar utilizator
Ludicass
1nsane Member
 
Mesaje: 1084
Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
Localitate: BACAU
Maşina: Fiesta ST 2.0 150cp

Mesajde bmarianr » 07 Feb 2008, 14:08

daca sunteti curiosi care pot fi consecintele rularii cu nivelul uleiului peste maxim

What happens when an engine is overfilled with oil?

So you topped up the engine when it was warm after getting a faulty dipstick reading, or you put too much oil in when you changed it yourself. What's the worst that could happen? Well the problem with this is that the next time the engine is run, the windage in the crankcase and other pressures generated by the oil pump, etc. place a great strain on the seal on the rear main bearing.
Eventually, often much sooner than the ordinary man in the street might expect, the rear main bearing seal ruptures, and the engine becomes a 'leaker'. If you've got a manual gearbox, this means one thing: this oil goes right onto the flywheel and the face of the clutch disc. A lubricated clutch is A Bad Thing. If this still goes unnoticed, the front seal is the next to go, and the engine then becomes a 'gusher' (or to be more colourful, it starts pissing oil all over the place). As well as smothering the clutch with oil from the rear, the oil now coming from the front leak will be neatly distributed about the engine bay as it hits the front pulley - often propelling it out as far as the brake discs. At the same time as this Hollywood disaster movie is unfolding outside the engine, things aren't working out any better on the inside. As you can see from the diagram, the correct oil level is really close to the rotating crank. Overfilling will mean the crank dips into the oil and churns it into a froth. Froth is good on certain types of coffee but not good in an engine. The mixture of aerated oil will be forced into the bearings and in case you didn't know, air is not a lubricant. Typically this means that bearing damage will follow quite rapidly, especially if you are driving on a motorway. You'll know bearing damage when you get it. The engine smells like a garage mechanic cooking over an open flame and the noise coming from the engine is the sort of thing you'd normally hear in vaudeville plays when a piano is pushed down a flight of stairs. As if that all wasn't bad enough, the excess oil gets thrown up into the piston bores where the piston rings have a hard time coping with the excess oil and pressure. It gets into the combustion chamber and some of it will get out into the exhaust system unburned resulting in a nice patina of oil all over the platinum surfaces of your catalytic converter. This renders it utterly useless for good.
Well, you did ask.

eu sper sa nu se fi intamplat nimic din astea ...
Fişiere ataşate
engine.jpg
(28.96 KiB) Descărcat de 975 ori
Fiesta ST - Atom Ant
http://www.clubul-auto.ro
Avatar utilizator
bmarianr
Member
 
Mesaje: 280
Membru din: 01 Mar 2007, 10:45
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Fiesta ST 2007 2.0 150 CP

Mesajde BlackST » 07 Feb 2008, 23:41

Daca tot veni vb. de CASA AUTO am fost azi sa imi iau niste antigel ca sa vad si eu cum arata ala de il vand ei. Apoi le-am zis ca vreau sa imi pun scut, sa schimb faruri si stopuri, si sa imi pun un cas cu mp3 .
Am primit niste raspunsuri de te doare mintea (Nu aveti voie sa puneti piese daca nu sunt marca FORD).... hai domne ce dracu ca nu imi pun faruri de LOGAN....
In final mi-au zis ca pot, dar pierd garantia pe cablurile de la instalatie de iluminat ( te doare mintea!!!!!!!!!)
De filtru sport nu am mai intrebat ca imi era frica sa nu ma ia la bataie . (oricum filtru sport normal care vine in locasul lui nu conic), ideea e sa il pot spala eu.
Filtru original 103 Lei- Filtru sport 178 lei ( se spala si te tine cat te tine si masina )
Deci eu unu nu o sa stau 4 ani cat am garantie fara sa schimb nimic la masina asta !!!!
Chit ca stau 2 zile sa dau jos tot ce am pus pe ea inainte sa ma duc la revizie da io tot o sa o fac sa fie mai frumoasa :D
Mariane, scuze ca m-am bagat pe topicul tau dar simteam nevoie sa va spun si voua ca sa stiti si voi la ce sa va asteptati....
Cand bagam o Poiana ??? :DD
Ford Fiesta ST 2.0 l
Black Panther
Brasov
BlackST
Incepator
 
Mesaje: 54
Membru din: 19 Oct 2007, 19:53
Localitate: Brasov

Mesajde cipriannegau » 08 Feb 2008, 01:31

la ce frumusete de masina ai tu..ar fi pacat sa nu mai pui cate ceva si de senzatie...iar in ceea ce priveste mentalitatea celor de la reprezentante ford....ma apuca rasul... :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
EX- Ford Focus ST(facelift) RevO STAGE 4 432+ hp
Ford Focus RS mk3 REVO 400+ bhp
Avatar utilizator
cipriannegau
1nsane Member
 
Mesaje: 1081
Membru din: 30 Oct 2006, 18:13
Localitate: Corbeanca
Maşina: Focus MK3 RS 400+ bhp REVO

Mesajde cristian.ionescu » 08 Feb 2008, 01:33

BlackST, prima modificare la care m-as gandi in locul tau ar fi un chiptuning...
Cristi
cristian.ionescu
Ford Freak
 
Mesaje: 154
Membru din: 18 Feb 2007, 23:15
Localitate: Cluj-Napoca
Maşina: Focus Ghia 2007 Sedan DuratecHE 2.0 16V 145CP

Mesajde Ludicass » 08 Feb 2008, 01:48

Bey..nu zapaciti topicul lui Razvanel... Hai sa ne mutam pe Fiesta ST..totul despre... si acolo ne lungim mult si bine pe tema fiesta ST tuning! De acord?!
Eveniment: 1 zi alaturi de ISTVAN SOOS!
pilotul ISTVAN SOOS cu SUBARU STI pe circuitul de karting de la Bacau!

http://www.youtube.com/watch?v=xlztDV1S ... r_embedded
Avatar utilizator
Ludicass
1nsane Member
 
Mesaje: 1084
Membru din: 21 Feb 2007, 10:00
Localitate: BACAU
Maşina: Fiesta ST 2.0 150cp

Re: Fiesta ST Frozen White aka. Atom Ant

Mesajde bmarianr » 19 Feb 2008, 10:19

astazi a intrat in sfarsit in service pentru repararea barei din spate si a haionului....am primit promisiuni ca voi putea lua masina de la ei vineri
sper sa fie mai 'meseriasi' decat cei care mi-au facut revizia
Fiesta ST - Atom Ant
http://www.clubul-auto.ro
Avatar utilizator
bmarianr
Member
 
Mesaje: 280
Membru din: 01 Mar 2007, 10:45
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Fiesta ST 2007 2.0 150 CP

Re: Fiesta ST Frozen White aka. Atom Ant

Mesajde bmarianr » 26 Feb 2008, 16:22

si astazi a iesit din service (era gata de luni) dar s-au miscat "foarte repede" baietii de la allianz sa dea acceptul de plata.

a iesit binisor ... nu perfect. cred ca e si o f mica diferenta de nuanta. o sa vad la prima spalare serioasa.
Fiesta ST - Atom Ant
http://www.clubul-auto.ro
Avatar utilizator
bmarianr
Member
 
Mesaje: 280
Membru din: 01 Mar 2007, 10:45
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Fiesta ST 2007 2.0 150 CP

Re: Fiesta ST Frozen White aka. Atom Ant

Mesajde AndyJ91 » 26 Feb 2008, 18:40

S-ar putea ca diferentza de nuanta sa dispara in scurta vreme..asa a avut un amic masina lovita in usa. Masina era visinie, dar dupa ce i-a fost vopsita usa avea o nuanta putin diferita. I-au spus baietii din service ca asa e normal si ca o sa fie la fel in cateva zile si asa a fost.
Imagine
Avatar utilizator
AndyJ91
Ford Freak
 
Mesaje: 230
Membru din: 27 Iul 2007, 19:25
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fiesta ST, 2007, 2.0l 150CP

Anterior

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 11 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 11 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 11 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login