02 Feb 2008, 22:26
02 Feb 2008, 22:28
02 Feb 2008, 23:12
02 Feb 2008, 23:53
$1 scrie:$2a nu le platesti nimic. si sa-ti dea si masina in schimb pana o repara pe a ta... daca nu protectia consumatorului.
02 Feb 2008, 23:54
$1 scrie:$2a nu le platesti nimic. si sa-ti dea si masina in schimb pana o repara pe a ta... daca nu protectia consumatorului.
03 Feb 2008, 00:25
$1 scrie:$2$1 scrie:$2Din cate stiu nimeni nu este obligat sa-ti dea ceva la schimb pana se repara (fie el aparat de ras/filtru de cafea/TV/frigider/masina). Obligatia lor este sa-ti inlocuiasca piesele la care defectul tine de garantie.
.
03 Feb 2008, 02:22
03 Feb 2008, 03:31
$1 scrie:$2Eu stiu ca daca este in garantie, si reparatia dureaza mai mult de xx zile, este obligat sa-ti ofere un alt produs la schimb sau sa-ti returneze banii.
Atata timp cat eu ma duc pentru o simpla verificare la ei si ei imi strica masina... si pe deasupra mai plec si fara ea de acolo mi se pare absolut normal sa ma despagubeasca pt toate zilele cat imi tin masina blocata din vina lor, mi se pare de bun simt cel putin sa-mi ofere un alt mijloc de deplasare (pe banii lor), daca nu scandal si protectia consumatorului... si nici un service nu cred ca e prea bucuros de vizite din partea PC.
03 Feb 2008, 12:49
05 Feb 2008, 02:50
$1 scrie:$2mul are o problema si noi vorbim despre altele.
In primul rind toate masinile pe motorina scot fum alb albastrui iarna la pornire. Pentru asta nu trebuia sa mergi la nemernici de la Ford Constanta.
In al doilea rind te sfatuiesc sa apelezi la reprezentanta doar atunci cind nu gasesti piese originale in alta parte. Diferenta de costuri pentru reparatii intre reprezentanta si un alt servis (Servis nu atelier) poate fi de pina la 1000 ron. Si eu am patit-o cu ei si nu ma mai prind pe acolo. In plus nu au meseriasi.
Acum trebuie sa insisti sa o faca macar cum era inainte.
Bafta!
07 Feb 2008, 20:46
08 Feb 2008, 19:02