de toxicristi » 31 Ian 2008, 22:21
Problema e ca si tarile cu greutate din UE vor sa scape de masinile vechi. Doar ca la ei e mai simplu. Tot ce trebuie sa faca e sa aiba grija sa nu intervina nimic intre vanzatorul din Europa de Vest si cumparatorul din tarile mai proaspat intrate in UE. In momentul in care intervine, sa zicem, o taxa foarte mare, normal ca e problema.
Oare de unde brusca acceptare a noilor metode, ca doar tot fac diferentiere intre o masina inmatriculata in RO si una in D? Cu cat mai veche e masina, cu atat mai mica taxa, cu atat mai mare posibilitatea ca cei din Vest sa scape de ea. Pentru segmentul cel mai important, masinile 2000-2005, tot ramane o taxa aberanta.
Asta, combinata si cu foamea de bani a propriilor conducatori, nu cred ca va duce la inlaturarea taxei prin petitii. Dar incercarea moarte n-are, asa ca semnez si eu! Nu sunt de acord in primul rand cu taxarea masinilor care suunt cact se poate de putin poluante (Euro4) la ora actuala, si in al doilea rand nu sunt de acord cu valorile asa de mari pentru masinile Euro3. Foarte multi care vor o masina mai buna, dar nu au bani de una noua, si-ar fi vandut masinille non-Euro pe care le au si si-ar fi luat una Euro3 din Vest. Dar asa, circula tot cu cele non-Euro.
Numai bine!
"Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"