Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
18 Ian 2008, 02:39
$1 scrie:$2aca o sa am ocazia, o sa fac testul sa vi-l arat (sau poate are deja altcineva de pe forum).
Tiry213, unde ai vazut 38 CP in plus la Logan? De aici:
http://www.dimsport.ro/index.php?option ... &Itemid=42 se vad doar 20 CP in plus la ambele versiuni Diesel (ceea ce e rezonabil). Tu unde ai vazut diferenta de 38???
BTW: S-a inventat un Diesel 1.2 (!) de 100 CP, exista si 2.0 TDI de 170CP si 2.0 dCi de 180 CP, asa ca nu suntem departe de 100 CP/litru din fabirca la motoare Diesel. Apoi, 20-30 CP in plus din tuning nu e deloc mult...
Referinte:
1.
http://star-motoring.com/news/story.asp ... =motorsupp -> "To achieve on- and off-road comfort, the Koleos Concept is built on a new 4X4 chassis and powered by a new 2.0-litre dCi 16-valve 130kW (180 bhp) turbocharged diesel engine with particulate filter."
2. Despre restul va las pe voi sa cautati...

este deja motorul de 2l de la BMW si 204 HP BMW 123d(biturbo)
iar motoarele de pe seria 3 si seria cinci ( si seria 1) sunt de 2L si 177HP
la Passatul nou motorul de 170Hp diesel trece si el de 200HP cu chiptuning si are puterea nominala de 170HP/4200rpm
24 Ian 2008, 20:01
Da...! si eu care am deschis un topic nou sa aflu ceva despre care se discuta atat de aprins...!
cred k m-am convins ca merge un chiptuning si la mine fara sa am mari probleme in viitor! oricum voi mai studia problema, k ma intereseaza cat de mult dauneaza in general marirea asta de putere fiind atat de multe aspecte la care tre sa te gandesti(motor, turbina, ambreiaj, furtune coliere). teama ,ea cea mare este totusi k motorul meu scoate acum doar 75 CP la 1,8L. Pana unde sa ma duc? 100-115? E totusi pacat sa ai 1,8 si sat te multumesti sa "faci" doar cate un LOGAN Matiz ori vreun FIAT d'ala mic

!
24 Ian 2008, 20:08
Nu cred ca e "recomandat" mai mult de 20 CP in plus la motorul tau. Asta ca sa nu il afecteze si sa poti sta linistit (vezi aici:
http://www.dimsport.ro/index.php?option ... &Itemid=47, pe linia a 4-a).
Daca vrei mai mult, se poate, dar pe riscul tau.
24 Ian 2008, 23:08
sal cip imi spui care e faza cu ,,filtru sport,, conduc un ff2 din 2006 1.8 tdci 115 cp, ma gandeam si la o toba finala sport... poate mai ,,mulg,, ceva cp si de acolo.... ..merci
25 Ian 2008, 21:30
ai pm...
26 Ian 2008, 23:57
in cel mai scurt timp..urmeaza uns et de arcuri sport ca se simte nevoia sa lucram si putin la stabilitate...
28 Ian 2008, 15:13
Mai bine mai astepti putin si mai strangi bani si pui kit coilover reglabile. Eventual si bucsi poliuretanice de pe ebay.
28 Ian 2008, 18:29
sant destul de scumpe...si serios nu stiu daca se merita investitia...
13 Feb 2008, 20:55
salut domnilor,vreau sa va spun ca azi mi am facut chiptunning la motor prin mufa obd,in timisoara la firma dimsport si a durat cam 45 minute.ca si schimbari ar fi acceleratia mult mai rapida,se infige mult mai repede,se simte mai multa forta la motor,chiar si la turatii mai mici.atinge viteze mari(160-170)mai repede.ce sa spun sunt foarte incantat si multumit de ceea ce a iesit,a merita banii,care nu sunt chiar putini(350 euro).
13 Feb 2008, 23:20
daca tot vb de tuning la motor(remapare)..vreau sa intreb pe pasionatii tuningului la motor daca nu cumav se potriveste turboul de la 1.8 TDCI la 18 TDDI?ca din cate stiu la TDCI e turbina cu geometrie variabila si la TDDI e fixa...si in principiu motoarele sunt identice dif este la sistemul de injectie...oare se poate pune pe TDDI turbina de TDCI?sistemul de prindere e acelasi?
numa bine!
14 Feb 2008, 09:49
$1 scrie:$2aca tot vb de tuning la motor(remapare)... oare se poate pune pe TDDI turbina de TDCI?sistemul de prindere e acelasi?
Pai ori vorbim de remapare (software), ori de schimbarea turbinei???

Parca nu ar fi acelasi lucru, nu?...
14 Feb 2008, 14:24
scuze daca deranjez dar am zis sa nu deschid alt topic!
numa bine!
14 Feb 2008, 15:44
Nici un deranj, vroiam doar sa nu confundam lucrurile... oricum, daca cineva are raspuns la intrebarea ta, sa raspunda.
Eu cred ca e mai scump sa cumperi si sa montezi o turbina (daca se potriveste de la TDCI la TDDI), decat un chip-tuning. Nu stiu daca merita efortul...
14 Feb 2008, 16:52
ai dreptate floppy dar a mea e pe duca si ma gandeam sa pun una de TDCI ...asta ar fi ideea
numa bine!
14 Feb 2008, 19:33
din cate am inteles de cel care a facut remap ul turbina are rolul de a permite trecerea a mai mult sau mai putin aer insa acest lucru nu ti va mari puterea motorului,poate doar 1-2 cp si consum mai mare
14 Feb 2008, 19:35
oricum shimbarea turbinei nu se compara cu o remapare care te poate duce la o crestere cu 25-30 cp
14 Feb 2008, 22:06
$1 scrie:$2ricum shimbarea turbinei nu se compara cu o remapare care te poate duce la o crestere cu 25-30 cp
dar se poate se potriveste?
numa bine!
15 Feb 2008, 18:11
sincer sa ti spun nu stiu daca se potriveste,dar poti sa intrebi la un service care are habar de ford.eu doar ti am spus parerea in legatura cu marirea puterii motorului,despre alte schimbarii nu stiu
15 Feb 2008, 18:51
$1 scrie:$2incer sa ti spun nu stiu daca se potriveste,dar poti sa intrebi la un service care are habar de ford.eu doar ti am spus parerea in legatura cu marirea puterii motorului,despre alte schimbarii nu stiu
mersi frumos...si sosea uscata
numa bine!
16 Feb 2008, 23:18
teoretic ar trebui sa mearga..daca ne gandim ca se pune turbo pe orice motor.....dar ce trebuie e o trubina mai mare nu neaparat una cu geometrie variabila...cu o flansa se poate adapta orice prindere....
19 Feb 2008, 10:44
$1 scrie:$2alut domnilor,vreau sa va spun ca azi mi am facut chiptunning la motor prin mufa obd,in timisoara la firma dimsport si a durat cam 45 minute.ca si schimbari ar fi acceleratia mult mai rapida,se infige mult mai repede,se simte mai multa forta la motor,chiar si la turatii mai mici.atinge viteze mari(160-170)mai repede.ce sa spun sunt foarte incantat si multumit de ceea ce a iesit,a merita banii,care nu sunt chiar putini(350 euro).
pai si nai facut decat remapare soft? evacuare nu trebuia modificata? kitul de ambreiaj mai rezista la cuplu nou(fiind mai mare?) intreb ptr ca ma tenteaza si pe mine.
20 Feb 2008, 18:57
nu trebuia modificata obligatoriu doar daca vrei sa mai obtii si de acolo ceva putere dar nu prea multa.cat despre ambreiaj deocamdata rezista dar se simte ca debraiaza mai rapid,eu am trecut putin peste pragul limita pt o remapare sa zic normala(aceasta era la 116 cp) si eu am vrut 120.se putea pana pe la 130 dar atunci va trebui sa faci modificari la turbina fiindca incepe sa scoata mai mult fum
08 Mar 2008, 11:19
aporpo d evacuare...se aude super!dar u ai skimbat toata evacuare cap coada sau decat finalul??si kestia k scoate fum mult,nar fi o problema pt mine(as vrea si eu un soft tuning),dar afecteaa cumva,din cate stii, turbina sau e o kestie "estetica"scosu d fum?ms...
08 Mar 2008, 12:02
evacuarea e schimbata toata, dupa cataliztor....
09 Mar 2008, 17:23
deci sa zicem jumate,partea finala....credeam k d la motor!!:> ink ceva,dupa remapare,cum stai cu consumu?mers normal si mers sportiv? la fel sau ceva in plus?
09 Mar 2008, 20:22
pai nu e doar finala....e tot traseul dupa catalizator+finala....in privinta consumului dupa remapare....nu simt nici o diferenta...mi se pare acelasi...
10 Mar 2008, 21:24
din cate stii,kestia k scoate fum mult,nar fi o problema pt mine(as vrea si eu un soft tuning),dar afecteaa cumva turbina sau e un lucru "estetic"scosu d fum mult la un soft chip mai puternic??ms din nou..
10 Mar 2008, 21:40
nu afecteaza turbina...pur si simplu dupa resoftare..turbina iti baga putin mai multa presiune decat standard(printre alte )...iar fumul de la mine provine de la faptul ca nu mai am toba finala cu site(am toba sport)...si motorina proasta de la petrom(la care am renuntat si pe care nu o recomand nici la dusmani..daca am ceva am cu ei nu cu masinile lor
10 Mar 2008, 22:07
nu ma refer la tine direct...am auzit park k dak il faci pana la 130cai scoate mai mult fum....in cazul in care ai toata toba!:) dc ai lasato la 120 si nu ai mers mai departe?
10 Mar 2008, 22:36
$1 scrie:$2in cate stii,kestia k scoate fum mult,nar fi o problema pt mine(as vrea si eu un soft tuning),dar afecteaa cumva turbina sau e un lucru "estetic"scosu d fum mult la un soft chip mai puternic??ms din nou..
daca o faci pana la 130 cp nu turbina ar avea de suferit,asa e va scoate ceva mai mult fum pe teava.in schimb ,in timp se va resimti la disc si placa de ambreiaj si la planetare,si mai ales daca dupa modificare incepi sa conduci ceva mai "sportiv"atunci foarte probabil se va micsora durata de viata a motorului si a componentelor transmisiei.cei care iti fac remaparea iti vor recomanda sa nu depasesti pragul de 116 cp dar depinde de tine cat vrei sa maresti.si mie mi a spus ca ar fi bine sa fac doar atat dar eu am vrut,pe raspunderea mea sa fac la 120 cp,si a meritat.cel care mi ntinuarea facut a spus ca se vor simti cei 4 cai in plus,oricum sunt tare multumit de ceea ce a iesit.bafta in continuare,numa bine
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.