Dealerii Ford din Romania

ROMCAR - Bucuresti - dealer & service Ford

Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie

Moderatori: DGAlexandru, verga_Cip

IDENTITATE DECONSPIRATA

Mesajde axel114 » 17 Ian 2008, 16:32

Pai avand in vedere ca identitatea mi-a fost deconspirata masina mea este expusa acum, ca si persoana mea. Acel angajat ar putea dori sa se razbune fie dandu-ma in judecata, fie asteptandu-ma noaptea la colt fie taindu-mi franele sau infigandu-mi un cui in scaun sau in roata, oricum ceva mai putin vizibil pentru un necunoscator ca mine care poate avea reprecusiuni in timp si nici sa nu stiu de unde mi-a venit. Asa ca am sunat astazi si am cerut o intalnire cu domnul director sii ii voi solicita la 'externarea' masinii o comisie formata din niste angajati neutri care sa faca o verificare generala a masinii la plecare si sa imi confirme pe procesul verbal ca masina este in perfecta stare de functionare, apoi o sa il rog si pe domnul director a imi semneze acest proces verbal si asa sper sa incheiem amiabil aceasta sesizare care dintr-o banala sesizare s-a transformat intr-un minirazboi si nu inteleg de ce. Cam asa vad eu solutionarea amiabila a conflictului, pentru ca de la o sesizare iata a evoluat catre 'conflict'. Din punctul meu de vedere, o verificare tehnica amanuntita amasinii si semnatura unui director pe procesul verbal ar pune punct acestui capitol si as uita ca intamplarea a avut loc.
Cat despre masina lovita accidental de angajat nu stiu ce s-a mai intamplat cu ea. Probabil deja au reparat-o acolo. Habar nu am
NEW MONDEO Sedan 1,8 TDCI 125 CP
Dotare 'Ambiente'.
Avatar utilizator
axel114
Incepator
 
Mesaje: 69
Membru din: 13 Iul 2007, 19:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde xdocx » 17 Ian 2008, 16:58

axel114, nu cred ca vor fi de acord!
vor spune ca nu are rost, ca sunt oameni seriosi, bla, bla, bla
dar merita sa incerci
FORD FIESTA 1.3i, 2005, HATCHBACK , 3 USI, Albastra (sau Deep Navy cum ii zic ei)! "Fieruta" pe numele ei!
Avatar utilizator
xdocx
1nsane Member
 
Mesaje: 1151
Membru din: 17 Sep 2007, 14:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta 2004 1.3 60cp

Mesajde tomcatmouse » 17 Ian 2008, 17:11

nu cred ca poti cere asta ...,masina sigur o sa functioneze perfect ,,dupa atata valva nu cred ca cineva este atat de inconstient incat sa provoace ceva intetionat masinii .
Avatar utilizator
tomcatmouse
1nsane Member
 
Mesaje: 1261
Membru din: 26 Oct 2007, 12:37
Localitate: BUCURESTI
Maşina: Mondeo Titanium ,power shift ,pachet S 2011, 2.0 TDCI 163cp,03.2011

Mesajde stdanm » 17 Ian 2008, 17:20

exact asta le-ar mai lipsi acum, un scandal in presa. eventual un reportaj cu camera ascunsa :twisted:
Avatar utilizator
stdanm
Gold Member
 
Mesaje: 759
Membru din: 20 Mai 2007, 18:51
Localitate: Bucuresti, Nord

Mesajde xdocx » 17 Ian 2008, 17:30

$1 scrie:$2xact asta le-ar mai lipsi acum, un scandal in presa. eventual un reportaj cu camera ascunsa :twisted:


pai nu a filmat
:(
FORD FIESTA 1.3i, 2005, HATCHBACK , 3 USI, Albastra (sau Deep Navy cum ii zic ei)! "Fieruta" pe numele ei!
Avatar utilizator
xdocx
1nsane Member
 
Mesaje: 1151
Membru din: 17 Sep 2007, 14:34
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Fiesta 2004 1.3 60cp

Mesajde Cornel001 » 17 Ian 2008, 17:33

nu-i tarziu. poa sa ia o camera ascunsa cu el cand se duce la director/s-o ridice.
sau il intoteste vreunu din noi, cu camera ascunsa.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde KomandantuR » 17 Ian 2008, 18:15

Hai mai baieti, astea cu camera ascunsa trebuiau pe PM, nu? Ca fiti siguri ca urmaresc discutia noastra aici.
"Beware the lollipop of mediocrity; lick it once and you'll suck forever." -Brian Wilson
Avatar utilizator
KomandantuR
 
Mesaje: 3727
Membru din: 14 Mai 2007, 14:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2007, 1.6i 100 CP, Trend Collection
VIN: WF05XXGCD57L20779

Mesajde Officer » 17 Ian 2008, 18:16

Eu ma gandeam ca si cel care a dat cu sapa are dreptul la replica. Daca masina respectiva avea deja plafonul indoit si oricum mergea la indreptat si vopsit?
Obsedat de ordine si disciplina.
Avatar utilizator
Officer
Elodia
 
Mesaje: 5942
Membru din: 21 Mai 2006, 14:38
Localitate: Ilfov
Maşina: Nu mai am ford :(

Mesajde bogda1313 » 17 Ian 2008, 18:32

Pai si asta il indreptateste pe respectiv sa dea cu lopata in ea?
Ford Focus MK4 Wagon 2019 Titanium, 1.0 EcoBoost 125 M6
Ford Focus MK2 2007, 1.6 Duratec, Trend Collection + multe chestii montate din pasiune
My site: Auto TestDrive
Avatar utilizator
bogda1313
 
Mesaje: 2569
Membru din: 18 Aug 2007, 12:44
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus MK2, 2007

Mesajde KomandantuR » 17 Ian 2008, 18:36

Ar fi interesant de stiut daca tipul a fost deranjat mai mult ca a fost surprins cu lopata pe masina sau ca a fost asociat cu o etnie de pe la noi.
Ce zici sefu', ne spui si noua? :wink:
"Beware the lollipop of mediocrity; lick it once and you'll suck forever." -Brian Wilson
Avatar utilizator
KomandantuR
 
Mesaje: 3727
Membru din: 14 Mai 2007, 14:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus 2007, 1.6i 100 CP, Trend Collection
VIN: WF05XXGCD57L20779

PENULTIMUL CAPITOL AL POVESTII

Mesajde axel114 » 17 Ian 2008, 19:14

OK REVIN CU PENULTIMA PARTE A ACESTUI INCIDENT. Daca va mai aduceti bine aminte, in primele mele postari am avut numai cuvinte de lauda pentru Romcar si modul in care a decurs procesul de prevanzare, vanzare si verificarea. Iata a urmat acest incident pe care l-am prezentat la fel de impartial ca si primele mele opinii despre Romcar. Ei bine voi fi din nou impartial si de aceasta data si voi prezenta modul in care managerul a stiut sa rezolve problema. Daca ultimele mele comentarii au fost negative se pare ca Romcar puncteaza din nou pe tabela.

In primul rand am vorbit cu o duduie tare amabila din secretariat care dupa ce a avut rabdare sa asculte toata povestea mi-a spus ca directorul nu e acolo dar sa revin in doua ore urmand ca dansa sa ii comunice si o sa vorbeasca sigur cu mine. Ei bine nu au trecut doua ore cand am fost sunat de domnul director de la Romcar, un domn cat se poate de amabil cu care am discutat deschis toate chestiunile ce trebuiau discutate. Nu voi detalia discutia insa am aflat ca respectivul angajat nu era rrom (nu mai zic altfel sa nu mai supar pe careva) ci probabil statea in umbra in acea seara. Domnule, ne-am inteles foarte bine, iar eu voi merge personal la acel angajat sa-mi cer scuze pentru cuvantul 'tigan'. Practic asta era ceea ce l-a deranjat pe dansul. Nefiind de etnie rroma a luat ca pe o jignire cuvantul 'tigan'. Ok. Mai mult de atat, pe langa faptul ca dupa cum spunea un coleg mai sus am fost asigurat ca firma e serioasa si nu ar face asa ceva, domnul director mi-a promis o verificare 'din bara in bara' (sa citez exact expresia) cu niste specialisti neutri exact cum am solicitat pentru a combate orice banuiala in aceasta intamplare care deja a evoluat mai mult decat trebuie.
Ma declar multumit de modul in care a decurs discutia si ca solicitarea mea justificata a fost inteleasa , ramane acum sa vedem si cum va decurge intalnirea. O sa va povestesc cum a fost. Intre timp am mai primit si un mesaj pe adresa mea de mail si il voi posta aici :

"Va multumim pentru mesajul dumneavoastra prin care ne aduceti la cunostinta incidentul petrecut la reparatorul autorizat Ford Romcar Motors
In urma verificarilor efectuate la acesta rezulta ca au fost luate masurile care se impun intr-un astfel de caz, si anume sanctionarea persoanei responsabile si remedierea pagubelor inregistrate.
Va asiguram ca este vorba de un caz singular. De asemenea, va asiguram ca atat Romcar SRL, reprezentant Ford pentru Romania , cat si reteaua de distribuitori si reparatori autorizati Ford din Romania , tin cont de toate sugestiile, informatiile sau sesizarile primite de la clienti, in vederea imbunatatirii serviciilor oferite acestora.
Va multumim si va stam la dispozitie.
Cu stima,"



Am prezentat ca de obicei datele asa cum sunt incercand sa pastrez un ton cat mai neutru. Recapituuland, am zis de bine, am zis de rau, si cand e cazul iata, iarasi de bine...pana acum...sa vedem ce o mai urma.
NEW MONDEO Sedan 1,8 TDCI 125 CP
Dotare 'Ambiente'.
Avatar utilizator
axel114
Incepator
 
Mesaje: 69
Membru din: 13 Iul 2007, 19:59
Localitate: Bucuresti

Mesajde Cornel001 » 17 Ian 2008, 19:28

"Va asiguram ca este vorba de un caz singular."
bulshit bulshit bulshit.

Pe de alta parte nu neg ca doamna secretara e amabila, ca am avut si eu de-a face cu dansa nitel, poate si domn' director, dar cert sunt ancolo angajati cu probleme, si nu ma refer doar la personajul din povestea noastra.
Evident, nu numai la romcar.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

Mesajde Mihai L » 17 Ian 2008, 19:37

Dupa mesaj cred ca ai discutat cu cineva de la Romcar Asigurari... :mrgreen:

Daca nu sunt indiscret, sanctiunea a constat in...? Ca si de aici poate reiesi interesul in remedierea problemelor de acest gen.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde verga_Cip » 19 Ian 2008, 20:50

Mii de scuze vreau sa imi cer ca am frunzarit doar acest topic, insa eu spun asa (sper sa nu repet ce s-a mai scris):

Incidentul trebuie raportat la CSA pentru ca contacta ei (ca tie nu iti dau voie, cred) asiguratorul care va repara acea masina. Asiguratorul, in urma acestor declaratii, se va indrepta asupra respectivului, care cu siguranta va ramane fara servici, pentru ca va fi sub presiune si angajatorul, in cazul e fata ROMCAR.

PS: solutia este una generala si este data la subiectul initial.
Avatar utilizator
verga_Cip
1nsane Member
 
Mesaje: 12705
Membru din: 17 Apr 2006, 11:04
Localitate: Bacau
Maşina: Ford Focus Mk2 2.0 TDCi 100 kw 2005

Mesajde toxicristi » 19 Ian 2008, 21:41

Aceasta discutie a degenerat destul de mult de la subiectul initial, care este o problema grava. Posturile care nu au avut legatura cu incidentul prezentat in acest topic au fost mutate aici : http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=11340.
Imagine "Aici, pe forum, eşti ceea ce scrii!"
Avatar utilizator
toxicristi
 
Mesaje: 7689
Membru din: 02 Ian 2007, 23:53
Localitate: Bucuresti / Brasov
Maşina: Focus 2002 1.8TDDi 90CP Bouvagon

Mesajde Mihai L » 19 Ian 2008, 21:53

$1 scrie:$2ii de scuze vreau sa imi cer ca am frunzarit doar acest topic, insa eu spun asa (sper sa nu repet ce s-a mai scris):

Incidentul trebuie raportat la CSA pentru ca contacta ei (ca tie nu iti dau voie, cred) asiguratorul care va repara acea masina. Asiguratorul, in urma acestor declaratii, se va indrepta asupra respectivului, care cu siguranta va ramane fara servici, pentru ca va fi sub presiune si angajatorul, in cazul e fata ROMCAR.

PS: solutia este una generala si este data la subiectul initial.


Nu cred ca se va incerca reparatia pe CASCO... :lol: Si atunci CSA ramane fara obiectul muncii.
Zic ca doar intern se poate face (si trebuie!!!) ceva.
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde bogdanv » 20 Ian 2008, 04:15

din cite stiu eu orice service are o asigurare care acopera cam toate daunele care s-ar putea intimpla pe teritoriul acelui service. un fel de malpraxis al lor, deci asiguratorul serviceului....are doar de pierdut.
modul in care s-a comportat domnul director mi se pare destul de onest...macar a vorbit cu tine si ti-a ascultat parerea si ce ai avut de spus.
la cum a reactionat "lopatarul" nu pot sa spun decit ca a data dovada inca odata de cita materie adaposteste sub sapca. imi pare rau pentru el.
verifica-ti masina cind iesi din service si nu te speria de cuie si alte alea. eu nu cred ca va avea tupeul sa faca ceva de genul asta. in schimb daca vei avea un miros naspa la vara sa stii ca ai putea sa gasesti un ou stricat prin portiere, plafoniere si alte locasuri ascunse....(fapt vazut in service dacia)...
alcoolicul de la şuşa... posesor de Bombonica2...asa ii zice masinutei mele...serios
Imagine
http://sfinxstone.blogspot.com/ - aici ma exprim asa cum pot si eu
http://farakapak.blogspot.com/ - turnati aici canale fara de capac intilnite in trafic!

"sa nu presupui niciodata nimic" - don Miguel Ruiz
Avatar utilizator
bogdanv
 
Mesaje: 2846
Membru din: 06 Sep 2006, 20:37
Localitate: Bucuresti, Cartierul Lorzilor...Dr.Taberei
Maşina: Mondeo MK3, 2,0 TDCi, 136CP, Negru, Tiptronic

Mesajde sharkman » 24 Ian 2008, 05:43

Eu cred ca a-ti exagerat de la un accident, la daune intentionate, nu stiu cu ce scula speciala dai zapada de 40cm de pe o masina (nu am auzit de vreun procedeu standard sau unealta pt. asta avand in vedere ca zapada dasta nu am mai avut demult timp). Nu cred ca omul respectiv a intentionat asta. Ca nu sunt toti sfinti prin service-uri e altceva, dar nu cred ca-ti iau masina la lopata asa, aiurea. Stiu ca ati avut experiente nedorite prin service-uri, dar acum ce sa facem, aia sunt naspa, aia sunt caspa, se mai intampla si dastea. Adevarul este ca in Romanica prestarile de servicii sunt praf in orice domeniu,dar mai gasesti si meseriasi.
Imagine
Avatar utilizator
sharkman
Member
 
Mesaje: 283
Membru din: 18 Feb 2007, 17:19
Localitate: Bucuresti, Balta Alba
Maşina: Mondeo 7/2003 hatch Ghia 2.0l 145cp kit ST Individual
VIN: WF05XXGBB53Y03194

Mesajde Mihai L » 24 Ian 2008, 10:06

$1 scrie:$2color=red]Eu cred ca a-ti exagerat de la un accident, la daune intentionate, nu stiu cu ce scula speciala dai zapada de 40cm de pe o masina (nu am auzit de vreun procedeu standard sau unealta pt. asta avand in vedere ca zapada dasta nu am mai avut demult timp)[/color]. Nu cred ca omul respectiv a intentionat asta. Ca nu sunt toti sfinti prin service-uri e altceva, dar nu cred ca-ti iau masina la lopata asa, aiurea. Stiu ca ati avut experiente nedorite prin service-uri, dar acum ce sa facem, aia sunt naspa, aia sunt caspa, se mai intampla si dastea. Adevarul este ca in Romanica prestarile de servicii sunt praf in orice domeniu,dar mai gasesti si meseriasi.


Norocul proprietarului ca nu au dat zapada cu buldozerul... daca tot nu exista proceduri. :lol:
Cand e vorba de o masina de peste 10.000 EUR nu prea e cazul sa te joci cu lopata pe ea (la fel de bine se putea folosi o matura zic eu). :twisted:
Focus. Ford Focus. Sea Grey.
2006 Ford Focus Wagon TDCi, 1.6/109 CP
Imagine
Imagine
My pictures on Flikr
Avatar utilizator
Mihai L
 
Mesaje: 10794
Membru din: 25 Apr 2006, 17:53
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Wagon Trend CL 2006, 1.6l/109CP, Sea Grey

Mesajde bravetoy » 24 Ian 2008, 13:19

poate off-topic:
la fel de bine se poate indeparta zapada in exces de pe o masina prin metoda inertiala, astfel:
1. se accelereaza in scurt masina pe o alee de langa service, astfel incat in 150m sa atinga cca 80-90 km/h.
2. se franeaza brusc, sau
3. se izbeste violent masina de un zid sau copac, dupa caz.
4. zapada depusa pe partea superioara a caroseriei se va deplasa catre fata, desprinzandu-se de caroserie, concomitent cu alte elemente mai firave si poate chiar si cu soferul.
si on-topic, nu pricep ce nu e clar pt directori si alti tipi de acolo - individul cu lopata trebuie sa zboare din serviciu, ce tribunal, amenintari... daca la verificare masina in cauza prezenta urme, out!
Nicio fapta buna nu ramane nepedepsita!
Avatar utilizator
bravetoy
Gold Member
 
Mesaje: 717
Membru din: 04 Oct 2006, 21:35
Localitate: Bucharest
Maşina: Ex-Mondeo 2001 TDDI 115 hp, VW Passat 2006, 2.0T FSI, 200 HP Value Edition Granite Green

episod final :)

Mesajde axel114 » 05 Feb 2008, 02:18

Ok, astazi am luat masina. Dupa muuuult timp si asta din cauza asiguratorului. Activ asigurari -> UNITA care nu au decont direct si am tinut masina aproape 2 saptamani, si daca nu ma certam groaznic cu ei cred ca o tineau inca doua saptamani daca era sa ascult ce a aberat reprezentantul lor. Dupa ce am facut un balamuc imens si am dat telefoane peste telefoane de la inca dopua saptamani cat au spus initial s-au facut doua zile. Bafta lor ca am avut acest nenorocit virus Soloman island care circula acum si m-a tinut la pat o saptamana ca cred ca ii scoteam prin ferestre.

Domnul director foarte amabil a venit si s-a intalnit cu noi (eu si prietena mea), ne-a condus la tinichigerie, personal a adus cheile masinii si le-a predat unui mecanic caruia i-a dat instructiuni sa o verifice din 'bara in bara' sa-i faca test de frana si amortizoare. Ce sa spun, masinuta era spalata fresh, abia se uscase apa de pe ea, spalata o predasem si eu si asa am luat-o, interiorul impecabil (pe interior cand am dat-o era plina de noroi si murdara si plina de par de la haina de blana a prietenei), acum insa era totul bec, ni s-a permis ca un favor accesul la control si am stat acolo, am intrat si noi sub ea, si daca va mai aduceti aminte eu o lovisem de vreo 3 ori pe dedesubt si chiar voiam sa ma uit. Au pus-o pe elevator si cu o lampa a fost inspectata milimetric, iar eu am putut sa asist sa pun intrebari sa cer detalii si lamuriri care mi s-au acordat prompt. Omul lor a verificat-o si rasverificat-o si a zis ca nu vede lovituri zgarieturi sau alte semne de lovire, pe praguri a obsrvat si pe stanga si pe dreapta ca si cum ar fi fost ciobite un pic de tot dar a spus ca sunt neglijente si ca nu afecteaza deloc deloc fiind extrem de superficiale, probabil asta am auzit eu.

Apoi masina a fost coborata si mutata in ata hala unde i s-au testat franele si amortizoarele si am rezultatele pe doua foi A4 din care nu pricep o iota. Am sa le scanez si le voi posta aici poate o intelege vreunul din voi ceva. Toate rezultatele par bune numai o singuira valoare e in intervalul de rezultat : mediu
Convergenta axa spate : +12 unde 0-7=bun, 7-14 mediu si 14-20 rau. In rest toate valorile sunt in gama BINE. Habar nu am ce si cum, am sa intreb si o sa va las si pe voi sa va uitati pe cele doua foi.

La plecare, am simtit motorul altfel, parca mult mai silentios, parca scotea asa un suierat ciudat uneori...apoi cand am deschis radioul si mi-a cerut codul m-am prins, au umblat astia la baterie si acum motorul e in acei km in care isi face iar managementul, orice o fi insemnand asta, am citit in carte. Habar nu am ce e aia management de ce trebuie sa si-l faca ce rol are si cu ce ma ajuta pe mine, dar in manual scrie ca daca scoti bateria managementul se reseteaza si masina se comporta un pic ciudat pana si-l face iar...whatever, sa si-l faca. Evident am pus mana pe telefon si am intrebat de ce mi-au scos bateria. Cica in procesul ala de vopsire bagat in cuptor sau ce i-or fi facut ei exista riscul sa se arda bateria si din cauza asta ei o decupleaza. Din fericire am gasit abtipildul cu codul cdplayerului si maine ii pun codul.

Ce sa va spun, masina curata, aranjata, testata..sunt multumit :)

Oare sa va mai invart putin cutitul in rana, sa fiu rau? Deja nu intrec masura? Sau ..hmm...nu ma pot abtine, ok, hai sa fiu rau. Ok, pe langa mine a trecut o masina, bang o frana crunta cu scartaieturi..ne uitam uimiti cine e in halul ala de grabit...ei, nu era nimeni grabit...era doar un tip in salopeta care adusese masina unui client si cobora relaxat. Ceva mai incolo alta frana spectaculoasa, alt tip relaxat in salopeta cobora bineinteles dupa ce protejase atent scaunul soferului cu niste huse albe de plastic sa nu-l murdareasca.

...pentru o clipa m-a ros un dracusor mic...sa notez numarul de inmatriculare? hmmm.... povestea asta s-a lungit prea mult...trebuie sa o incheiem acum...

..aici inchei relatarile mele legate de experiente cu dealeri si asiguratori, maine revin si cu scanare dupa rezultatele testelor poate s-o pricepe vreunul sa ma desluseasca si pe mine ce si cum ca oamenii lor au mormait..'e bine domne e bine'.

..THE END
NEW MONDEO Sedan 1,8 TDCI 125 CP
Dotare 'Ambiente'.
Avatar utilizator
axel114
Incepator
 
Mesaje: 69
Membru din: 13 Iul 2007, 19:59
Localitate: Bucuresti

Re: fapt grav la ROMCAR

Mesajde iulian73cta » 13 Feb 2008, 23:58

Mda,urata poveste.Ma bucur pt.axel114 pt.ca masina e ok.
Pacat pentru aceste elemente negative(mecanici cu paie in cap) pentru care suntem nevoiti sa ne facem o proasta parere despre o firma de rezonantza.Nu cred ca trebuie sa generalizam,majoritatea sunt profesionisti si isi fac bine treaba,dar ca peste tot,sunt multe uscaturi prin paduri..Nu ar trebui penalizata firma,ci Gigel,Miaunel sau cine se mai comporta asa.Oricum ,cred ca astfel de scene sunt usor de demonstrat datorita sistemelor de supraveghere instalate,dar DOAR daca se doreste asta.Si cum clientul e important doar cand da banul....
Sa speram ca macar copiii nostri or prinde vremuri si mentalitati mai bune.
[b]New Mondeo Trend 2.0L 130HP[/b]
Avatar utilizator
iulian73cta
Incepator
 
Mesaje: 47
Membru din: 03 Iul 2007, 16:25
Localitate: Constanta
Maşina: Ford Mondeo Trend 2.0 TDCI,130 CP,machine silver,5u

Re: fapt grav la ROMCAR

Mesajde focusufd » 17 Feb 2008, 21:16

sunteti naivi ca sa nu zic altfel ca sunt o persoana civilizata daca aveti impresia ca pe astia de la ford ii doare la mai putin de 10 m in fata p...... de ce ziceti voi atita timp cit au legea de partea lor sau cel putin pirghii sa o ocoleasca
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re: PENULTIMUL CAPITOL AL POVESTII

Mesajde focusufd » 17 Feb 2008, 21:27

$1 scrie:$2K REVIN CU PENULTIMA PARTE A ACESTUI INCIDENT. Daca va mai aduceti bine aminte, in primele mele postari am avut numai cuvinte de lauda pentru Romcar si modul in care a decurs procesul de prevanzare, vanzare si verificarea. Iata a urmat acest incident pe care l-am prezentat la fel de impartial ca si primele mele opinii despre Romcar. Ei bine voi fi din nou impartial si de aceasta data si voi prezenta modul in care managerul a stiut sa rezolve problema. Daca ultimele mele comentarii au fost negative se pare ca Romcar puncteaza din nou pe tabela.

In primul rand am vorbit cu o duduie tare amabila din secretariat care dupa ce a avut rabdare sa asculte toata povestea mi-a spus ca directorul nu e acolo dar sa revin in doua ore urmand ca dansa sa ii comunice si o sa vorbeasca sigur cu mine. Ei bine nu au trecut doua ore cand am fost sunat de domnul director de la Romcar, un domn cat se poate de amabil cu care am discutat deschis toate chestiunile ce trebuiau discutate. Nu voi detalia discutia insa am aflat ca respectivul angajat nu era rrom (nu mai zic altfel sa nu mai supar pe careva) ci probabil statea in umbra in acea seara. Domnule, ne-am inteles foarte bine, iar eu voi merge personal la acel angajat sa-mi cer scuze pentru cuvantul 'tigan'. Practic asta era ceea ce l-a deranjat pe dansul. Nefiind de etnie rroma a luat ca pe o jignire cuvantul 'tigan'. Ok. Mai mult de atat, pe langa faptul ca dupa cum spunea un coleg mai sus am fost asigurat ca firma e serioasa si nu ar face asa ceva, domnul director mi-a promis o verificare 'din bara in bara' (sa citez exact expresia) cu niste specialisti neutri exact cum am solicitat pentru a combate orice banuiala in aceasta intamplare care deja a evoluat mai mult decat trebuie.
Ma declar multumit de modul in care a decurs discutia si ca solicitarea mea justificata a fost inteleasa , ramane acum sa vedem si cum va decurge intalnirea. O sa va povestesc cum a fost. Intre timp am mai primit si un mesaj pe adresa mea de mail si il voi posta aici :

"Va multumim pentru mesajul dumneavoastra prin care ne aduceti la cunostinta incidentul petrecut la reparatorul autorizat Ford Romcar Motors
In urma verificarilor efectuate la acesta rezulta ca au fost luate masurile care se impun intr-un astfel de caz, si anume sanctionarea persoanei responsabile si remedierea pagubelor inregistrate.
Va asiguram ca este vorba de un caz singular. De asemenea, va asiguram ca atat Romcar SRL, reprezentant Ford pentru Romania , cat si reteaua de distribuitori si reparatori autorizati Ford din Romania , tin cont de toate sugestiile, informatiile sau sesizarile primite de la clienti, in vederea imbunatatirii serviciilor oferite acestora.
Va multumim si va stam la dispozitie.
Cu stima,"



Am prezentat ca de obicei datele asa cum sunt incercand sa pastrez un ton cat mai neutru. Recapituuland, am zis de bine, am zis de rau, si cand e cazul iata, iarasi de bine...pana acum...sa vedem ce o mai urma.


ce vrajeala ............daca nu faceai circul asta te baga dracu in seama dar e si o parte buna , le-ai aratat ca nu se intimpla chiar toate asa cum vor ei
vizavi de chestia cu tiganul: poate ca nu era tigan dar comportamentul descris de tine era tiganesc, eu unul am o fobie fata de etnia asta din prea multe experiente neplacute evident
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re:

Mesajde focusufd » 17 Feb 2008, 21:29

$1 scrie:$2r fi interesant de stiut daca tipul a fost deranjat mai mult ca a fost surprins cu lopata pe masina sau ca a fost asociat cu o etnie de pe la noi.
Ce zici sefu', ne spui si noua? :wink:


misto semnatura
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re:

Mesajde focusufd » 17 Feb 2008, 21:35

$1 scrie:$2u cred ca a-ti exagerat de la un accident, la daune intentionate, nu stiu cu ce scula speciala dai zapada de 40cm de pe o masina (nu am auzit de vreun procedeu standard sau unealta pt. asta avand in vedere ca zapada dasta nu am mai avut demult timp). Nu cred ca omul respectiv a intentionat asta. Ca nu sunt toti sfinti prin service-uri e altceva, dar nu cred ca-ti iau masina la lopata asa, aiurea. Stiu ca ati avut experiente nedorite prin service-uri, dar acum ce sa facem, aia sunt naspa, aia sunt caspa, se mai intampla si dastea. Adevarul este ca in Romanica prestarile de servicii sunt praf in orice domeniu,dar mai gasesti si meseriasi.


esti naiv sau p...t sau lucrezi la ford sau la vreun service
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re:

Mesajde focusufd » 17 Feb 2008, 21:37

$1 scrie:$2oate off-topic:
la fel de bine se poate indeparta zapada in exces de pe o masina prin metoda inertiala, astfel:
1. se accelereaza in scurt masina pe o alee de langa service, astfel incat in 150m sa atinga cca 80-90 km/h.
2. se franeaza brusc, sau
3. se izbeste violent masina de un zid sau copac, dupa caz.
4. zapada depusa pe partea superioara a caroseriei se va deplasa catre fata, desprinzandu-se de caroserie, concomitent cu alte elemente mai firave si poate chiar si cu soferul.
si on-topic, nu pricep ce nu e clar pt directori si alti tipi de acolo - individul cu lopata trebuie sa zboare din serviciu, ce tribunal, amenintari... daca la verificare masina in cauza prezenta urme, out!


imi place cum gindesti daca am fi aproape pe harta am putea fi prieteni
focusufd
Member
 
Mesaje: 251
Membru din: 13 Ian 2008, 22:38
Localitate: timis
Maşina: Focus Trend Style 1.6 Benzina 100 HP, sedan Moondust Silver Metallic 2008

Re: fapt grav la ROMCAR

Mesajde noctuidae10 » 21 Feb 2008, 19:23

Eu am fost la o singura revizie la ei si mi-a fost de ajuns....NESIMTITI!!! ,,Domnul" cu care am vorbit la receptie sercice ierea suparat rau pe viata lui....si mecanici ....
Avatar utilizator
noctuidae10
Ford Freak
 
Mesaje: 127
Membru din: 24 Mai 2006, 21:06
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Escort 1.6 16v 1997

Re: fapt grav la ROMCAR

Mesajde GoogleBot » 29 Feb 2008, 10:24

Am si eu o mica istorioara legata de service-ul Romcar (Expozitiei), pentru a echilibra balanta intre service-urile bucurestene (vezi viewtopic.php?p=194970#p194970).
Prima data am fost la Romcar pentru un accident usor: lovitura in spatele masinii, s-a schimbat pe RCA bara spate si un stop. Plus un parbriz (de la o piatra) pe Casco. Am fost programat cam tarziu dar asta e.
Ambele operatiuni au avut rezultate bune, nu s-a cunoscut nimic. Doar pentru acceptul de plata s-a intarziat mult, datorita service-ului. Cei din service ma asigurau ca au trimis devizul dar s-a constatat ca de fapt l-au trimis cu cateva zile mai tarziu decat au zis.
Practic sunam la BCR si ziceau ca nu au primit nimic, Romcar zicea ca a trimis tot. Pana la urma am vazut faxul cu data. Bila neagra.
A doua oara din pacate a fost mai grav. Am avut un accident in Bucuresti si am dus masina tot la ei, pentru ca:
1. erau aproape de locul accidentului
2. lucram f. aproape de ei
3. calitatea primei reparatii a fost ok.
Devizul a fost in jur de 11500 de euro, RCA tot la BCR.
Reparatia a durat 3 luni, in conditiile in care la masina s-a lucrat cam 3 saptamani.
Practic s-a facut prima constatare, s-a dat comanda de piese, s-a mai demontat din masina si s-au mai facut 2 reconstatari.
Dupa 2 luni doar scosesera motorul de pe ea, pentru a schimba o traversa si in rest nimic. Imi spuneau ca au venit toate piesele si cam atat. Am venit la interval de 2-3-4 zile la service, spre sfarsit aproape zilnic, sau de mai multe ori pe zi, lucrand pe Expozitiei.
Reparatia a fost facuta foarte ok, la modul ca nu se cunoaste nimic (doar cateva zgarieturi si semne capatate in service, de care o sa amintesc imediat).
Initial ma gandeam sa vand masina, avea cam 8 luni vechime, ma gandeam ca poate e dauna totala, dar a fost aproape, insa nu se cunoaste nimic. Am mers dupa reparatie cu 200km/h, am pus frane de la viteza mare (evident singur in masina si pe autostrada, si pt o mica distanta), nu trage in nicio parte, directia e super ok, nu scartaie nimic, etc.
S-au schimbat toate piesele, nu s-a reparat nimic.
Acum partile proaste:
In primul rand termenul mare.
In al doilea rand, cum spuneam au dat motorul jos. Mecanicul care a facut acest lucru a deschis mai intai geamul de la sofer, apoi dupa ce a dat motorul jos nu l-a mai putut ridica.
Asa am gasit eu masina in parcare la Romcar, asteptand restul de piese. Asa a stat peste o saptamana. Era plina de praf si frunze in interior, iar pe bancheta din spate piese murdare.
Nu aveam huse nici pe scaune nici pe volan. Nici la prima reparatie la ei nu am avut desi se lauda cu standarde ISO si cu alte lucruri afisate la receptie.
Dupa multe proteste, certuri, insistente, au pus peste aproape o saptamana huse luate din alta masina aflata in service.
De asemenea dupa cateva zile, venind zilnic la service, un mecanic a venit la masina tarand pe jos o folie pe care a pus-o pe partea din fata a masinii si pe lateral (geamurile fata) lipind-o de caroserie cu o banda adeziva din cea de hartie. In momentul in care pui banda aia adeziva, hartia se imbiba cu substanta adeziva si in cateva zile ramane o chestie greu de indepartat, ca si cum s-ar fi folosit super glue sau ceva de genul asta. Neputand sa imi inchipui cum or sa dea chestiile alea jos am intrebat.
Raspunsuri:
1. o sa dam cu diluant. Serios? Da, asa facem mereu. Cum, pe masina cu vopsea metalizata, lac, etc? Am reclamat lucrul asta la receptie si domnul de acolo m-a linistit spunandu-mi ca probabil glumea. O sa o spele bine pana cand nu se mai vede. In total am avut aproape 10 locuri afectate de problema asta, in toate au ramas semne. Nu am mai vazut asa ceva nici la Daciile abandonate pe strazi si fara geamuri. La sfarsit s-a facut si un polish pentru a mai acoperi din urmele acestea si altele. Am avut si inca mai am inclusiv pe plafon. Masina avea 8 luni vechime.
Mai am si acum bancheta din spate patata, si spatarele scaunelor fata la fel, de la piesele murdare puse acolo.
Dupa ceva timp venisera toate piesele, inclusiv cele de la reconstatari (cel putin asa mi se zicea, eventual mai trebuiau sa vina farurile care se puteau monta mai tarziu) insa la masina nu se facea nimic, de ceva timp. Am tot insistat, aproape zilnic, mi se spunea ca diseara intra in lucru, maine intra in lucru, o sa ii facem cutare, pe urma cutare, pe urma vopsit, pe urma electrica si gata. In max. 4-5 zile e gata. Si asa a fost numai ca s-a mai amanat aproape o luna. Adica nu m-au mintit, chiar atat au lucrat la ea. Am tot asteptat si venind zilnic la service vedeam cum diverse cunostinte erau bagate in fata. Venea cineva la receptie: Vezi ca a sunat cutare si trebuie sa ii rezolvam repede ceva. Ok, hai ca il strecuram diseara.
Intre timp seful de service a fost bolnav si a lipsit ceva timp (cel putin asa mi s-a spus), cel de la receptie s-a mutat la alt service, a venit altul.
Acesta evident nu avea nici cea mai mica idee despre masina mea. L-am chemat la masina si i-am aratat toate neregulile, am verificat impreuna foile cu comenzi si piese, totul era sosit.
I-am aratat in ce hal era masina, inca era afara, folia aia se freca nonstop de caroserie din cauza vantului, halul in care arata interiorul, urmele de pe caroserie, niste zgarieturi la un prag interior (dreapta spate) pe care nu le-am avut, erau f. pronuntate, si langa o gramada de piese impinse inauntru. Nu mai zic cum mirosea in masina de la atata mizerie. L-am intrebat la care lucru din tot ce i-am aratat poate sa ma contrazica nu efectiv nu a putut sa imi spuna nimic, decat ca am dreptate si o sa se rezolve. Oglinda din partea dreapta era f. zgrunturoasa la atingere, parca s-ar fi sudat ceva langa ea si ar fi sarit scantei, o gramama de lucruri. Zgarieturi pe bara spate (era schimbata cu o luna jumatate tot la ei in service, era noua si nu am avut nimic pe ea pana atunci, nici o urma), pe plafon, etc.
Dupa ce s-a mai lucrat la masina au vopsit-o si au adus-o (au vopsit la Mercedes cred, cel putin asa mi-au zis, ei nu au vopsitorie proprie). Bara fata avea niste urme jos de vopsea scursa, capota avea cateva urme, si o aripa. Erau piese noi si vopsite. Am cerut refacerea lucrarilor, intre timp au facut si un polish la zonele afectate de ei (f multe) au reparat si zgarietura de la prag, si oglinda, au curatat si interiorul de frunze mizerie si praf, doar petele au ramas.
Dupa schimbarea plansei de bord, umbland la diverse lucruri pe acolo, nu functionau CD-ul si CB-ul. Am insistat inainte sa verifice masina cap-coada fiind multe lucruri afectate si desi mi s-a promis am ramas cu promisiunea. Efectiv au schimbat plansa, au desfacut si refacut diverse legaturi (mufe) si gata. Nu s-a verificat nimic. Nu pot sa inteleg lucrul asta nici macar daca ar fi fost cu un radio de buzunar la service, dar cu o masina. Dupa ce am refuzat de cateva ori sa iau masina si am cerut refacerea unor lucruri (am scris pe o foaie A4 pe ambele parti, scris normal, toate neregulile ce trebuiau reparate), s-au refacut cam in proportie de 80% si pana la urma am luat masina, cu ceva urme/pete/zgarieturi pe caroserie si in interior, si cu un gust foarte amar.
Nu inainte de a mai astepta in plus cam o saptamana acceptul de plata din cauza unor becuri pe care Romcarul imi cerea sa le platesc (vezi tot aici: viewtopic.php?p=194970#p194970) si a unor ore de manopera bagate in plus tot de Romcar (parca vreo 2 ore) si neacceptate de asigurator.
Practic am avut lovita masina fara sa fie vina mea si trebuia sa mai platesc cateva milioane pe 3 becuri si niste ore de manopera, dupa ce am stat 3 luni cu masina in service si si-au batut si joc de ea. Pana la urma cu becurile s-a rezolvat, am verificat hartiile si s-a descoperit ca erau niste greseli la orele de manopera (in plus evident, fara nici un fel de acoperire) si s-a renuntat la ele.
Am vb numai despre masina mea aici, insa venind la service in cele 3 luni de vreo 30 de ori (minim) am vazut cum se lucreaza si la alte masini si mi-a ajuns.
Sa nu mai vb ca efectiv ajungeam in service si de cele mai multe ori nu vedeam pe nimeni lucrand. Erau masini in service si stateau. Degeaba mai venea cineva la un mecanic cu niste foi: uite, la masina aia trebuie sa schimbi o bara si un stop, raspunsul era acelasi: pai cand, azi in nici un caz ca nu am timp, mai am de lucru si la cutare. Asteptam pe acolo cate o ora pana sa prind pe cineva cu care sa vb si nu vedeam pe nimeni lucrand.
Asta s-a intamplat in martie-mai 2007, a trecut ceva timp de atunci. Probabil ca daca as fi scris mai repede mailul ar fi fost mult mai acid si de cateva ori mai mare. As fi putut de fapt sa scriu un post lung cam ca asta la fiecare vizita in service.
Avatar utilizator
GoogleBot
Ford Freak
 
Mesaje: 114
Membru din: 06 Iul 2006, 00:27
Localitate: Brasov
Maşina: Ford Focus 2006 Sedan

Re: fapt grav la ROMCAR

Mesajde Cornel001 » 29 Feb 2008, 11:04

Dupa ce citesc chestiile astea ma apuca din nou scarba si voma fata de service... oricat de rau a fost la mine, vad ca se poate si mai rau. Musai tre sa iau cu mine niste 'gorile' cand ma mai duc prin service.... pt o corectie preventiva la baietii.
Imagine
Mandru cetatean al republicii bananiere romania.
Silvio Berlusconi: Nu am nimic impotriva homosexualilor. Cu cat sunt mai multi in jurul meu, cu atat e concurenta mai mica.
Avatar utilizator
Cornel001
Membru Belit
 
Mesaje: 6779
Membru din: 16 Aug 2005, 16:40
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus2 sedan 1.6 100 28.12.2005
VIN: dealadecotnarisec

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Dealerii Ford din Romania

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Cine este conectat

În total sunt 4 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 4 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 4 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login