Pentru ca se cere, pentru ca vedem, pentru ca ne place, pentru ca vrem !!!!
Răspunde

Sfaturi pentru pasionati ;)

21 Feb 2008, 09:43

http://www.turatii.ro/index.php?func=ar ... rticol=139

Re: Sfaturi pentru pasionati ;)

21 Feb 2008, 19:42

hmmmm misto si interesant

Re: Sfaturi pentru pasionati ;)

21 Feb 2008, 20:12

mai au cateva sfaturi interesante, practice si bine de stiut si aplicat baietii! ;)

http://www.turatii.ro/index.php?func=ar ... articol=29

http://www.turatii.ro/index.php?func=ar ... rticol=113

http://www.turatii.ro/index.php?func=ar ... articol=18

http://www.turatii.ro/index.php?func=ar ... articol=27

http://www.turatii.ro/index.php?func=ar ... articol=20

http://www.turatii.ro/index.php?func=ar ... articol=28

Re: Sfaturi pentru pasionati ;)

21 Feb 2008, 20:32

Adresele astea ar trebui lipite pe masinile ale caror propietari le impopotoneaza cu zaruri la oglina retrovizoare, led'uri la teava finalei, "actipilde" de tot neamul, prize de aer aiurea puse s.a.m.d

Re: Sfaturi pentru pasionati ;)

21 Feb 2008, 20:39

ma scuzi ca te corectez :D
prize de aer aparente din autocolant!

Re: Sfaturi pentru pasionati ;)

29 Feb 2008, 21:52

nu sunt de acord cu ce scrie la jante. ideal pt performanta este sa pastrezi inaltimea jantei, dar sa fie mai lata. ameliorarea franarii din parti...doar ca se racesc mai bine franele. cu cat janta este mai mare cu atat distanta de franare e mai mare. si nu a zis nimic de capitolul putere. cu cat jantele sunt mai mari si mai late cu atat se castiga stabilitate dar se pierde acceleratie si viteza maxima. sa nu intelegeti ca sunt impotriva jantelor de aliaj, le ador, dar ei spun ca jantele mari si late sunt cele mai bune si asta nu e asa!

Re: Sfaturi pentru pasionati ;)

29 Feb 2008, 22:23

pai acolo scrie "pastrand insa diametrul original al rotii". intr-adevar, forta de tractiune scade odata cu cresterea razei de rulare
Răspunde