13 Mar 2008, 01:58
13 Mar 2008, 09:19
14 Mar 2008, 09:59
14 Mar 2008, 10:42
14 Mar 2008, 10:51
$1 scrie:$2inand cont de faptul ca sunt 40 de pagini pe topicul asta...(si nu am chef sa citesc asa de mult- scuzati lenea)... am si io o intrebare: Cu masina din semnatura am cum sa depasesc un golf IV scurt din 2002 cu 101 cp ??? ma gandesc ca are avantaj ca e mai usor..astept pareri..
14 Mar 2008, 10:59
14 Mar 2008, 11:01
14 Mar 2008, 11:39
$1 scrie:$2ttp://clubford.ro/viewtopic.php?f=29&t=13391
Greu de spus daca-l faci sau nu, pentru ca diferenta de putere (15 CP) nu e chiar asa de mare, iar masina ta e mai grea cu vreo 200 de Kg. Exista riscul sa ti-o iei.
Cred ca rezultatul final va fi dictat de maiestria soferilor mai mult decat de performantele tehnice ale motoarelor.
14 Mar 2008, 11:51
14 Mar 2008, 12:18
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ttp://clubford.ro/viewtopic.php?f=29&t=13391
Greu de spus daca-l faci sau nu, pentru ca diferenta de putere (15 CP) nu e chiar asa de mare, iar masina ta e mai grea cu vreo 200 de Kg. Exista riscul sa ti-o iei.
Cred ca rezultatul final va fi dictat de maiestria soferilor mai mult decat de performantele tehnice ale motoarelor.
Excelent topicul indicat de tine dar nu am timp sa-l citesc pe tot ...asa ca s-ar putea sa spun ce au mai spus si altii : motorul diesel livreaza cuplul si puterea de la turatii mai mici deci in cazul unei liniute e in avantaj pt ca " benzinarul " nu apuca sa ajunga la turatia la care poate sa-si arate muschi pe deplin !
14 Mar 2008, 12:27
14 Mar 2008, 12:36
14 Mar 2008, 13:43
$1 scrie:$2$1 scrie:$2ttp://clubford.ro/viewtopic.php?f=29&t=13391
Greu de spus daca-l faci sau nu, pentru ca diferenta de putere (15 CP) nu e chiar asa de mare, iar masina ta e mai grea cu vreo 200 de Kg. Exista riscul sa ti-o iei.
Cred ca rezultatul final va fi dictat de maiestria soferilor mai mult decat de performantele tehnice ale motoarelor.
Excelent topicul indicat de tine dar nu am timp sa-l citesc pe tot ...asa ca s-ar putea sa spun ce au mai spus si altii : motorul diesel livreaza cuplul si puterea de la turatii mai mici deci in cazul unei liniute e in avantaj pt ca " benzinarul " nu apuca sa ajunga la turatia la care poate sa-si arate muschi pe deplin !
14 Mar 2008, 14:51
14 Mar 2008, 21:55
14 Mar 2008, 21:58
14 Mar 2008, 22:02
$1 scrie:$2romit ca o sa incerc sa fac si treaba asta.... sa ma intrec cu el ...iar daca o fac..cu sigurantza o sa va anuntz...
Oricum cand o sa se intample (intrecerea) o sa va anuntz de indata...
15 Mar 2008, 14:46
15 Mar 2008, 14:56
15 Mar 2008, 17:11
15 Mar 2008, 19:23
20 Mar 2008, 19:32
20 Mar 2008, 20:25
20 Mar 2008, 21:11
13 Apr 2008, 23:55
14 Apr 2008, 00:04
14 Apr 2008, 00:08
$1 scrie:$2ontinui aici discutia care a inceput aici (scuzati repetitia):
viewtopic.php?p=216568#p216568
(in prima serie e vb de focusul meu vs al lui omg 1.6tdci 90)
da, deci ne-am dat.
conditiile nu au fost tocma ideale pt un start perfect egal, dar adunand si scazand in cele doua incercari, m-a facut cam cu o lungime de masina. ceea ce ma mira, dar mai ales tinand cont ca una din roti era cea de rezerva de dimensiuni reduse, ca ii lipsea ulei din motor (!! ?? tot nu-mi vine sa cred).
Se pare ca producatorul minte si la acceleratii nu doar la consum. Sau daca aveti voi alte explicatii.
bine , a mea e sedan vs 5 usi, si am ceva in plus la optionale (dezavantaj pt mine aici) dar nu ar fi trebuit sa afecteze atat.
Imediat ce am plecat m-a sunat si vlad, baiatul cu vw-ul, care a venit insotit de altcineva cu o astra g 2.0 dti 101 cai sau asa ceva.
M-am intors din drum, am mai asteptat, si am facut si cu VW-ul (1.9tdi 105) 2 incercari (el avand ca pasager soferul astrei, insa nu e chiar mare/corpolent/greu).
La prima incercare m-a luat tot cu o lungime de masina. (el dezactivase TC-ul)
La a doua am fost egali pana ... nu mai stiu cat aveam , vreo 80 poate, cand eu ma uitam cu coada ochiului la el ca intarzia sa treaca pe alta banda fiindca avea masina in fata (de care se apropia), si n-am fost atent ca intrasem pe 7000 rpm, taiat motorul putere, luat piciorul de pe acceleratie nitel ca ma speriasem sa nu faca buf motorul, el a trecut intre timp pe alta banda si a luat un mic avans... dar am ajuns la capat oricum dupa aia si franam.
L-am intrebat de ce de data asta l-am egalat si mi-a zis ca in parte plecase un pic mai prost in parte plecasem eu mai bine, dar ma mir ca mi s-a parut ca am plecat mai prost , plecasem ceva mai turat in a 1-a si am crezut ca am pierdut mai mult timp.
Am inteles ca mergea si cu motorina premium ca se simte diferenta, eu aveam b. de 95 ca nu prea am simtit in trecut.
14 Apr 2008, 00:09
14 Apr 2008, 00:13
14 Apr 2008, 02:27