Sa-i bag sau sa nu-i bag Dura Lube ?
-
radulucian - Ford Freak
- Mesaje: 138
- Membru din: 31 Ian 2008, 17:43
- Localitate: Bucuresti
Moderator: Automatistul
de radulucian » 20 Mar 2008, 14:49
de SliceofLife » 20 Mar 2008, 14:54
de radulucian » 20 Mar 2008, 15:11
$1 scrie:$2f... duralube... bani aruncati aiurea. Am vazut motor desfacut cu Duralube in el si unul fara. Cel fara era normal cel cu era plin de mazga imprastiata.
viewtopic.php?f=29&t=9210&hilit=duralube
de SliceofLife » 20 Mar 2008, 17:34
de bil » 20 Mar 2008, 18:49
de Mihai L » 20 Mar 2008, 19:20
$1 scrie:$2azga din motor se formeaza datorita prafului ce intra in el...nu din cauza folosirii aditivilor de ulei sau tratamentelor de motor.
de radulucian » 20 Mar 2008, 19:55
$1 scrie:$2$1 scrie:$2azga din motor se formeaza datorita prafului ce intra in el...nu din cauza folosirii aditivilor de ulei sau tratamentelor de motor.
Fratilor, puneti mana pe carpa de praf si stergeti motorul ala pe dinauntru! Pai se poate sa dati vina pe Duralube??? (ce daca producatorul afirma ca prin folosirea produsului se DEPUNE o pelicula protectoare??)
de bil » 20 Mar 2008, 21:30
de leontet » 21 Mar 2008, 02:01
de THE_HULK » 21 Mar 2008, 09:03
de radulucian » 21 Mar 2008, 09:20
$1 scrie:$2ura Lube este una dintre cele mai mesterite sarlatanii din lumea masinilor. Dupa teste efectuate de producatori auto de prestigiu, intre care BMW si Mercedes, s-a dovedit ca motoarele "tratate" cu Dura Lube prezentau urme de uzura mult mai pregnante decat cele fara astfel de "ingrijiri". Ca urmare, produsul a fost interzis de la comercializare in SUA pana la schimbarea pretinselor proprietati si implicit a reclamelor aferente. Nu stiu daca au facut-o sau nu (scandalul de care vorbesc a avut loc acum cel putin 3-4 ani), cert e faptul ca tot timpul asta la noi s-a vandut fara probleme. Nici nu-i de mirare, citeam pe niste forumuri texte ale unor utilizatori multumiti care afirmau ca din momentul adaugarii de DL motorul a inceput sa porneasca la jumatate de cheie, de unde pana atunci trebuiau 2-3-4 incercari, si alte "marturii" de genul asta. Oricum, facand chiar totala abstractie de cele de mai sus, in cartea masinii se specifica extrem de clar ca e interzisa utilizarea oricaror aditivi de combustibil sau ulei de motor.
de chops_new » 21 Mar 2008, 17:58
de ogabic » 21 Mar 2008, 22:42
de bil » 23 Mar 2008, 09:36
de Mihai L » 23 Mar 2008, 11:24
de aps » 23 Mar 2008, 13:36
de Ludicass » 23 Mar 2008, 20:54
de bil » 23 Mar 2008, 21:08
de Mihai L » 23 Mar 2008, 22:17
$1 scrie:$2ubiectul Dura lube a mai fost discutat .. pro si contra! Un search rezolva problema.
Cit despre mesajul lui Bil, cam are omu dreptate. Exprimarea poate e nitel deficitara,
POATE?![]()
dar in esenta cam asa e. Vin tot soiul de "meseriasi" aici pe forum si posteaza niste chestii de te crucesti, desi ei nu fac diferenta intre diesel si benzina. Si posteaza cu un aer de cunoscatori, de profesionisti in domeniu, de saracii cei care citesc iau tot soiul de aberatii de bune si urmeaza sfaturile "cunoscatorilor" intocmai. Pe mine ma sperie cind vad ca unii cer scheme electrice, cer poze cu nu stiu ce piesa si detalii despre ea in ideea ca o vor repara singurei. Adica tu nu stii nici macar ce face piesa respectiva, ce sa mai zic cum arata si unde e montata, si vrei sa te apuci sa-i dai de cap. Oameni buni, de asta exista servisuri autorizate, de asta exista mecanici... sa mergi, sa iti faca o diagnoza computerizata si in 2 min sa iti spuna ce are masina. Nu sa ceri pareri de la unu si altul si apoi sa dai cu presupusul sau sa le iei prin elminare. Nu-i dacia lui bunicu pe care o reparai in fata blocului...
Sa inteleg de aici ca ti se pare relevanta "experienta" lui bil in materie de motoare (vorba ceea, daca vizitezi 200 de magazine auto saptamanal poti construi motoare de Ferrari)
La partea cu "reparatul" dupa ureche iti dau dreptate. Pe de alta parte, ce sa mai zici de "meseriasii" din service care nici macar nu au citit de pe forum, ca s-ar mai lumina unii dintre ei...?
Cu mici exceptii, lumea pe aici, scuzati-mi exprimarea, cam fura curent. Ar fi de dorit ca moderatorii sa intervina nu numai in situatii de incalcare a regulamentului, ci si pt a corecta informatiile aberante. Din pacate, multi dintre cei care cunosc mecanica, care au masini tunate, care sint pasionati si au experienta in domeniu, au renuntat sa mai posteze. Parerea mea e ca nivelul discutiilor a scazut f. mult si discutam aiurea... E o parere personala.
Tot ca o parere personala, am o intrebare: ce procent din cunostintele tale in domeniul auto se bazeaza STRICT pe experienta personala?
Informatii suficiente se gasesc pe internet acum, e cazul sa bag motorina in rezervorul unei masini pe benzina ca sa pot afirma ca nu face bine deloc?
Nu cred ca e cazul ca fiecare sa reinventeze roata ca sa poata vorbi despre ea; este un forum si nu academie de stiinte, cu partile bune si rele inerente
PS: DA, praf in motor... sau filtrul de aer e pus ca sa mai ia reprezentantele niste bani pe consumabile?!Nu trageti in om aiurea, ca are dreptate. Un filtru ieftin, un filtru de proasta calitate, un filtru sport care permite sa intre aer mai usor dar si impuritati, nu face decit sa scurteze viata motorului datorita prafului care intra direct in motor.
PS1: vrb din experienta, eu am bagat duralube si DA, a avut efect. A scazut consumul (vizibil clar pe comp. de bord la consumul instantaneu la relanti). Explicatia e simpla... s-a redus frecarea.
La fel de relevanta si experienta ta (banuiesc ca vorbesti de o singura masina)... Ai idee ce jocuri sunt intre piston si cilindru? Cine controleaza depunerea pe care o face duralube acolo?
Despre scandalul duralube, e o poveste stiuta. Cam toate firmele producatoare de aditivi au fost implicate in scandaluri asemanatoare. Intrebarea mea e... daca aditivii sint nocivi, de ce este permisa comercializarea pe piata in toata Europa? De ce la benzinariile Rompetrol poti cumpara si se promoveaza masiv benzina aditivata?!? Asta nu dauneaza motorului?!?
Este o diferenta, nu cred ca gasesti pe undeva benzina/motorina pura, toate au diversi aditivi. La fel si uleiurile.
Atentie insa la concentratiile folosite si in special la modul in care se testeaza inainte de punerea pe piata. Si nici o varianta nu promite minuni, ca duralube&Co.
de bil » 23 Mar 2008, 22:47
de Mihai L » 23 Mar 2008, 23:37
$1 scrie:$2artea cu cele 200 de magazine am scris-o pt ca persoanele care au acele magazine+service'uri au ceva experienta in domeniu. Vizitele mele la magazine sau service'uri nu este cea legata de cumpararea unor braduti mirositori...ci una de colaborare.
Unii vand asa ceva si nu au auzit/avut reclamatii.
Cred ca sunt cel putin trei oameni de pe acest forum care au asa ceva acasa si nu l-au folosit... O fi important acest procent, nu o fi?![]()
Unii folosesc asa ceva si nu au nimic de reclamat.
Si altii care vor sa reclame? Doar nu dai in judecata magazinul care ti-a vandut produsul...
Experienta personala legata de masini este cu mult mai mare fata de multi dintre utilizatorii acestui forum (inclusiv tu Mihai L) care spui ca praful nu are cum sa intre in motor.
Cel care intra este foarte fin si care trece prin filtre (un aer perfect curat nu poti obtine)
Vad ca la sfarsit o dai la intors (lovesti in pret si alte treburi).
Acesti aditivi au fost creati pt a ajuta motoare mai "batrane" ...uzate (dar nu foarte mult).
Oricum mai citeste despre clasificarea uleiurilor, despre functionarea motoarelor cu ardere interna, cu ceea ce se intampla intr-un motor, cu factorii ce duc la uzura motorului etc.
Dupa cum am mai spus nu apar duralube ... dar are niste +uri.
Oricum vad ca deja ma lupt cu morile de vant.
Nu chiar, pana la urma asta este rostul unui forum. Discutam, fiecare prezinta argumente/fapte, ne lamurim...
Bafta
de leontet » 23 Mar 2008, 23:58
de aps » 25 Mar 2008, 12:24
$1 scrie:$2azga din motor se formeaza datorita prafului ce intra in el...nu din cauza folosirii aditivilor de ulei sau tratamentelor de motor.
$1 scrie:$2Vin tot soiul de "meseriasi" aici pe forum si posteaza niste chestii de te crucesti, desi ei nu fac diferenta intre diesel si benzina. Si posteaza cu un aer de cunoscatori, de profesionisti in domeniu, de saracii cei care citesc iau tot soiul de aberatii de bune si urmeaza sfaturile "cunoscatorilor" intocmai. Pe mine ma sperie cind vad ca unii cer scheme electrice, cer poze cu nu stiu ce piesa si detalii despre ea in ideea ca o vor repara singurei. Adica tu nu stii nici macar ce face piesa respectiva, ce sa mai zic cum arata si unde e montata, si vrei sa te apuci sa-i dai de cap. Oameni buni, de asta exista servisuri autorizate, de asta exista mecanici... sa mergi, sa iti faca o diagnoza computerizata si in 2 min sa iti spuna ce are masina. Nu sa ceri pareri de la unu si altul si apoi sa dai cu presupusul sau sa le iei prin elminare. Nu-i dacia lui bunicu pe care o reparai in fata blocului...
Cu mici exceptii, lumea pe aici, scuzati-mi exprimarea, cam fura curent. Ar fi de dorit ca moderatorii sa intervina nu numai in situatii de incalcare a regulamentului, ci si pt a corecta informatiile aberante. Din pacate, multi dintre cei care cunosc mecanica, care au masini tunate, care sint pasionati si au experienta in domeniu, au renuntat sa mai posteze. Parerea mea e ca nivelul discutiilor a scazut f. mult si discutam aiurea... E o parere personala.
Faptul ca n-am decat 5 posturi pe forum n-ar trebui sa aiba nici o relevanta cu priceperea mea. Moderatorii ar trebui sa corecteze ce?
PS: DA, praf in motor... sau filtrul de aer e pus ca sa mai ia reprezentantele niste bani pe consumabile?!Nu trageti in om aiurea, ca are dreptate. Un filtru ieftin, un filtru de proasta calitate, un filtru sport care permite sa intre aer mai usor dar si impuritati, nu face decit sa scurteze viata motorului datorita prafului care intra direct in motor.
PS1: vrb din experienta, eu am bagat duralube si DA, a avut efect. A scazut consumul (vizibil clar pe comp. de bord la consumul instantaneu la relanti). Explicatia e simpla... s-a redus frecarea. Despre scandalul duralube, e o poveste stiuta. Cam toate firmele producatoare de aditivi au fost implicate in scandaluri asemanatoare. Intrebarea mea e... daca aditivii sint nocivi, de ce este permisa comercializarea pe piata in toata Europa? De ce la benzinariile Rompetrol poti cumpara si se promoveaza masiv benzina aditivata?!? Asta nu dauneaza motorului?!?
$1 scrie:$2xperienta personala legata de masini este cu mult mai mare fata de multi dintre utilizatorii acestui forum (inclusiv tu Mihai L) care spui ca praful nu are cum sa intre in motor.
Vad ca la sfarsit o dai la intors (lovesti in pret si alte treburi).
Acesti aditivi au fost creati pt a ajuta motoare mai "batrane" ...uzate (dar nu foarte mult).
Oricum mai citeste despre clasificarea uleiurilor, despre functionarea motoarelor cu ardere interna, cu ceea ce se intampla intr-un motor, cu factorii ce duc la uzura motorului etc.
Dupa cum am mai spus nu apar duralube ... dar are niste +uri.
Oricum vad ca deja ma lupt cu morile de vant.
Bafta
de bil » 25 Mar 2008, 20:34
de Ludicass » 25 Mar 2008, 21:12
de hober » 26 Mar 2008, 15:11
de radulucian » 26 Mar 2008, 16:44
$1 scrie:$2azna..... parca forum-ul trebuia sa fie ceva cosntructiv, unde se elucideaza lumea vis-a-vis de anumite pb...
de radulucian » 26 Mar 2008, 16:49
de DanielArdelian2 » 27 Mar 2008, 01:42
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 9 vizitatori