ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 02:41

"io am inteles ca au fost vreo 2-3-4 masini diferenta din ce mi`au zis baietii "
baietii s-au facut ca nu aud cand le-am zis ca probabil ei ne-au vazut abia dupa ce eu lasasem mai usor acceleratia (vezi al doilea post al meu). Asta prima data. Iar a doua data nu prea cred ca am apreciat asa gresit distanta. Eram chiar in spatele tau, plus aceeasi situatie a fost si golful prima data si mi-au confirmat constatarea.

daca nu intervine ceva sa fiu ocupat mai incercam si sambata viitoare. sper ca acolo sa putem sa dam startul mai bine, sa nu fim stresati ca vine ceva din spate.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 10:33

$1 scrie:$2atch 100cp 1.6i sa ma dau cu el ... sedanu lui cornel e posibil sa aiba un mic dezavantaj la masa proprie (cred) ... .


eu garantez ca hatch-ul tau este mai greu decat masina lui cornel cu minim 50 kg. asta din cauza motorului diesel.
m-as baga si eu insa doar cu un start lansat pt ca eu nu vreau sa-mi bulesc masina plecand in forta de pe loc.
pun la bataie A4-le . am vazut ca un user are un focus de 1.8 tunat la 145 cp. m-ar interesa sa stiu cum se comporta mai ales ca am aprox 100 kg peste el.
Uitasem: nu merg decat pe autostrada pt ca in oras se poate intampla o prostie.

PS se va supara Mariustom tinand cont de ceea ce se discuta aici.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 10:40

da eu am 1,8 tdci. si dupa cum scrie mai sus, aseara m-am dat cu un audi a6 140 ps.

a fost prima liniuta la care am participat cu focusul. :) nici papi nu era cu experienta. la prima plecare a calat motorul. :)

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 10:45

"eu garantez ca hatch-ul tau este mai greu decat masina lui cornel cu minim 50 kg. asta din cauza motorului diesel."

inteleg ca n-ai facut statistica. cand compari o "variabila" pastrezi celelalte conditii constante.
Per ansamblu luat ai dreptate, motorul tdci se descurca bine tinand cont de greutatea suplimentara, dar sunt sigur ca il mai poti usura daca-i dai jos turbina, nu ? (asta doar pt cine intelege aluzia).


"sa-mi bulesc masina plecand in forta de pe loc."
ia zi-ne si noua ce stii tu si noi nu stim.

"baietii s-au facut ca nu aud cand le-am zis ca "
pe de alta parte s-ar putea sa gresesc fata de ei si ei sa fi inteles dar tu sa fi ramas neatent.

PS pt @muzica9 (nu ti-am retinut numele adevarat) eu nu prea inteleg cum te=a facut ST-ul cu numa o lungime de masina.
Din toate de pana acum rezulta ca daca vreau performanta tre sa iau diesel.
Pe de alta parte baiatul cu vw-ul mi-a zis ca tsi-ul de 122 pe care l-a testat e mai tare decat un diesel de putere echivalenta :-??
Ultima oară modificat de Cornel001 pe 14 Apr 2008, 10:49, modificat 1 dată în total.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 10:46

a6-le 140 cp are 100 kg peste mine si probabil 200 peste tine. e normal sa il faci mai ales ca el prinde 100 km/h in 10,2 sec conform cartii tehnice. a mea face suta in 9,4 insa asa cum am spus nu ma bag la plecare de pe loc pt ca iti bati joc de masina. fie plecare lansata fie nimic.

cornel, un hatch focus 1.6tdci are 1354 kg conform cartii tehnice. sedanul tau 1.6 benzina cred ca are aprox 1300 kg. eu doar spuneam de greutatea celor doua masini si a ta sigur este mai usoara cu aprox 50 kg si in nici un caz altfel, asa cum sustinea OMG. nu spuneam ca dieselul ar avea avantaje pt ca .....
am tinut sa clarific un lucru partial necunoscut de unii.

in ceea ce priveste plecarea de pe loc stiu ca o masina face ca toti dracii cand ii dai blana. nu vreau sa aduc o uzura a ambreiajului si a mai stiu eu ce atat timp cat nu este necesar.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 11:21

$1 scrie:$2in ceea ce priveste plecarea de pe loc stiu ca o masina face ca toti dracii cand ii dai blana. nu vreau sa aduc o uzura a ambreiajului si a mai stiu eu ce atat timp cat nu este necesar.

Si la plecare lansata se duce ambreiajul. Iar daca te dai doar o data, nu se simte diferenta intre plecari. Daca te-ai da zilnic as mai zice. :-"

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 12:45

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2in ceea ce priveste plecarea de pe loc stiu ca o masina face ca toti dracii cand ii dai blana. nu vreau sa aduc o uzura a ambreiajului si a mai stiu eu ce atat timp cat nu este necesar.

Si la plecare lansata se duce ambreiajul. Iar daca te dai doar o data, nu se simte diferenta intre plecari. Daca te-ai da zilnic as mai zice. :-"



ambreiajul se uzeaza prematur daca nu a fost conceput pt un anumit cuplu ... daca imi duc motoru in 350nm atunci se uzeaza ... la 230nm imi tine , poate chiar si la 280-300nm ... in fiecare zi din 5 plecari 3 le fac in forta si pot spune ca se comporta la fel de 13k km ... daca la 30k cade , ghinion , il schimb ... nu mi`am luat 90 de cai sa folosesc doar 45 din ei ...

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 13:07

Si io obisnuiesc sa plec de multe ori in forta , chiar la rupere de aderenta asfalt, am vreo 21.000 si e ok pana acum. Cum a zis si omg d-aia ne-am luat masini sa ne dam cu ele nu sa ne speriem ca se strica. E treaba constructorului sa puna un sistem de ambreiaj adecvat. Probleme stiu ca era la subaru wrx sti sau la lancer evo , unde in oras datorita fortei mari, uzai destul ambreiajul.

Sper sa nu pice.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 13:56

Nu cred ca pica prea devreme, spre 90.000 cred poti merge lejer cu el, chiar si la un mod de condus mai sprinten.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 15:03

ambreiajul tine 90,000, chiar si mai mult, dar volanta .. canci. prima m-a dus 65,000. acum am 97,000 dar stiu ca nici asta nu mai e intreaga.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 15:38

eu am mers pe o corsa cu un ambreiaj pana la 150.000 km. ulterior masina a luat-o un coleg care cred ca a facut inca 30.00
consider ca daca nu sunt defecte de fabricatie sau alte elemente care sa duca la uzura, un ambreiaj trebuie sa tina 200.000 km.

revenind la subiect, sunt dispus sa fac o liniuta cu oricine dar nu cu plecare de pe loc. treapta a 2-a si 40km/h este ok pt un start lansat

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 16:07

$1 scrie:$2u am mers pe o corsa cu un ambreiaj pana la 150.000 km. ulterior masina a luat-o un coleg care cred ca a facut inca 30.00
consider ca daca nu sunt defecte de fabricatie sau alte elemente care sa duca la uzura, un ambreiaj trebuie sa tina 200.000 km.

revenind la subiect, sunt dispus sa fac o liniuta cu oricine dar nu cu plecare de pe loc. treapta a 2-a si 40km/h este ok pt un start lansat


sincer eu nu cred ca ma fac liniute cu masina din dotare. mi-e mila de ambreiaj.

la un start lansat la 40km/h nu mai intervine experienta soferului. nu mai conteaza piesa dintre volan si scaun. conteaza doar cuplul si tehnologia de pe masina.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 16:23

$1 scrie:$2..PS se va supara Mariustom tinand cont de ceea ce se discuta aici.

:P :D Văd că v-aţi "întins" ca ... râia :))

Dar vă mai las puţin în suc propriu, să vă perpeliţi ... bine ;)

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 16:28

$1 scrie:$2quot;.

PS pt @muzica9 (nu ti-am retinut numele adevarat) eu nu prea inteleg cum te=a facut ST-ul cu numa o lungime de masina.
Din toate de pana acum rezulta ca daca vreau performanta tre sa iau diesel.
Pe de alta parte baiatul cu vw-ul mi-a zis ca tsi-ul de 122 pe care l-a testat e mai tare decat un diesel de putere echivalenta :-??


jumatate de lungime de masina mai exact.

explicatia este ca distanta pe care ne-am dat a fost foarte scurta. nici eu nici el nu am apucat sa dam a 3-a. plus ca darian a zis ca cam ratat startul. atentie nu ma laud ca am facut st-ul sau ca am facut cine stie ce performanta. am fost doar mirat ca nu am ramas in urma rau.

de aseameanea ii multumesc lui darian ca a avut bunavointa sa imi inmineze st-ul pt "a ma da" cu el o tura.

audiul stiam ca o sa-l fac. motorul de 2l 140 ps mi se pare submotorizat pt o masina de 1700kg

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 16:33

da, juma de masina am vrut sa zic, mi-a scapat un cuvant.
pai asta ma miram si eu , ca n-ai ramas in urma mai mult.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 18:31

$1 scrie:$2sincer eu nu cred ca ma fac liniute cu masina din dotare. mi-e mila de ambreiaj.
la un start lansat la 40km/h nu mai intervine experienta soferului. nu mai conteaza piesa dintre volan si scaun. conteaza doar cuplul si tehnologia de pe masina.


la un start lansat de la 40 km/h totul depinde de masina. la plecarea de pe loc intervine si soferul care poate sa dea in masina ca prostul si de asta nici nu ma gandesc la o liniuta cu plecare de pe loc. as fi vrut sa vad daca masina mea avand aprox aceeasi putere cu a ta ar fi reusit sa recupereze un handicap de 100 kg. m-ar fi interesat sa vad daca tuningul facut la masina ta da rezultate reale sau rezultatul este mai mult pe hartie.
apropo, ce cuplu ai la masina acum? unde ai facut tuningul?

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 18:51

eu nu inteleg de ce nu vreti voi sa mergeti pe autostrada !?

exista ceva doritori cu 2.0tdci si 136 cp sau 2.0 benzina.
m-ar interesa si un ST, sa vad cu cat ma zdrobeste.

ti-a crescut consumul dupa tuning, muzica 9 ?
Ultima oară modificat de edit pe 14 Apr 2008, 18:56, modificat 1 dată în total.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 18:53

la aspad. http://www.chiptuning.ro adica tot acolo unde duce colina motors masinile pt resoftare in asa zisa operatiune cu garantie.

in acte 330 nm. real... o sa aflu in scurt timp. tre sa fac dyno test. in Buc stiu doar de 3 locatii. mastertuner in colentina, autotest vitan, metrotehnica dealear seat. voi mai stiti alte locatii?

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 19:18

$1 scrie:$2ti-a crescut consumul dupa tuning, muzica 9 ?


nope!

a scazut. pt ca 80-90% din timp merg normal. poate chiar mai calm acum. :) un paradox. inainte schimbam la 2750 -3000 rpm. acum schimb mai des la 2500 rpm. cei drept s-a si incalzit afara.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 19:56

edit eu zic să te dai cu ionutz ca să știi o treabă :D

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 20:44

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2u am mers pe o corsa cu un ambreiaj pana la 150.000 km. ulterior masina a luat-o un coleg care cred ca a facut inca 30.00
consider ca daca nu sunt defecte de fabricatie sau alte elemente care sa duca la uzura, un ambreiaj trebuie sa tina 200.000 km.

revenind la subiect, sunt dispus sa fac o liniuta cu oricine dar nu cu plecare de pe loc. treapta a 2-a si 40km/h este ok pt un start lansat


sincer eu nu cred ca ma fac liniute cu masina din dotare. mi-e mila de ambreiaj.

la un start lansat la 40km/h nu mai intervine experienta soferului. nu mai conteaza piesa dintre volan si scaun. conteaza doar cuplul si tehnologia de pe masina.



adevarat ... din mers te dai de la 60-80 in sus pe distante mai mari daca vrei sa faci o treaba ... nu degeaba se dau baietii din nemtia pe autobahn de la 200 in sus ; au cu ce ...

la 40km/h nu mai conteaza ft mult cuplu -> avantaj motor cu putere mai mare

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 20:49

am vazut ca ionutz are 3.0 si 204 cp. cam mult pt mine.
exista un tuning pt 2.0tdi de 143 cp si 320 nm, facut de un tuner bun a lui vag: ABT.
o varianta ar fi sa creasca pana la 170 cp si 370 nm iar a 2-a care mi se pare riscanta este de 200 cp si 400 NM.

ma gandesc ca daca as gasi pe cineva aici pe forum cu putere intre 160 si 180 mi-as face o idee mai buna.
204 cp sunt destul de multi dar, buni pt a-mi face o idee.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 22:27

$1 scrie:$2m vazut ca ionutz are 3.0 si 204 cp. cam mult pt mine.
exista un tuning pt 2.0tdi de 143 cp si 320 nm, facut de un tuner bun a lui vag: ABT.
o varianta ar fi sa creasca pana la 170 cp si 370 nm iar a 2-a care mi se pare riscanta este de 200 cp si 400 NM.

ma gandesc ca daca as gasi pe cineva aici pe forum cu putere intre 160 si 180 mi-as face o idee mai buna.
204 cp sunt destul de multi dar, buni pt a-mi face o idee.


:)) ai vazut cit costa o resoftare la ABT?

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

14 Apr 2008, 22:45

am deschis topic pt sambata viewtopic.php?f=31&t=14864

cine da cu prezenta sa se treaca pe lista etc ....

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

15 Apr 2008, 06:16

$1 scrie:$2Cum a zis si omg d-aia ne-am luat masini sa ne dam cu ele nu sa ne speriem ca se strica. E treaba constructorului sa puna un sistem de ambreiaj adecvat.


Oah , ce tare ii " zicerea " asta ! Io propun sa fie aleasa motto-ul clubului !!! =D> =D>

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

15 Apr 2008, 07:39

$1 scrie:$2m vazut ca ionutz are 3.0 si 204 cp. cam mult pt mine.
exista un tuning pt 2.0tdi de 143 cp si 320 nm, facut de un tuner bun a lui vag: ABT.
o varianta ar fi sa creasca pana la 170 cp si 370 nm iar a 2-a care mi se pare riscanta este de 200 cp si 400 NM.

ma gandesc ca daca as gasi pe cineva aici pe forum cu putere intre 160 si 180 mi-as face o idee mai buna.
204 cp sunt destul de multi dar, buni pt a-mi face o idee.

primul chip este un chip ''soft'' de la 140cp la 170cp iar al doilea este un chip ''hard'' cel care duce puterea la 200cp,parerea mea este ca la cel de 200cp nu rezista nici ambreiajul,si mai important de atat cutia de viteze....

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

15 Apr 2008, 12:28

topicu a fost inchis ... astept pm`uri cu nr de tel pt cine vrea sa vina sambata ...

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

15 Apr 2008, 12:38

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Cum a zis si omg d-aia ne-am luat masini sa ne dam cu ele nu sa ne speriem ca se strica. E treaba constructorului sa puna un sistem de ambreiaj adecvat.


Oah , ce tare ii " zicerea " asta ! Io propun sa fie aleasa motto-ul clubului !!! =D> =D>


Banuiesc ca te tii de misto-uri :-w

In loc de "cu" poate fi pus "la". Nu e vorba doar de "liniute", asta cu omg e prima pe care am facut-o vreodata, dar poate am io chef sa plec mai tare de la semafor, adica sa ajung mai repede la viteza de "croaziera"...
Ultima oară modificat de Cornel001 pe 15 Apr 2008, 12:40, modificat 1 dată în total.

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

15 Apr 2008, 12:40

mai fratilor eu stiu ford e masina buna dar nici chiar asa la ce ati dat voi clasa erau soferi morti in proportie 85 la suta asa ca la unele va dau dreptate dar chiar in halu asta nu se poate deci ma repet soferi din masinile alea erau de vina

Re: Liniute, depasiri, scheme si manevre in trafic

15 Apr 2008, 13:21

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2
$1 scrie:$2Cum a zis si omg d-aia ne-am luat masini sa ne dam cu ele nu sa ne speriem ca se strica. E treaba constructorului sa puna un sistem de ambreiaj adecvat.


Oah , ce tare ii " zicerea " asta ! Io propun sa fie aleasa motto-ul clubului !!! =D> =D>


Banuiesc ca te tii de misto-uri :-w
.


NICI VORBA ! Chiar imi place ce-ai zis !! :) ^:)^
Răspunde