14 Apr 2008, 14:06
14 Apr 2008, 15:28
14 Apr 2008, 16:10
14 Apr 2008, 17:08
$1 scrie:$2e plateste si taxa de prima inmatriculare la inmatricularea definitva. Masinile in leasing sunt sub regim de import temporar
14 Apr 2008, 17:15
14 Apr 2008, 18:21
14 Apr 2008, 23:34
$1 scrie:$2xperienta mea:
- in 2004 am inceput contract de leasing, pt Focus din Germania;
- masina a fost inmatriculata temporar, fara vama facuta;
- in Martie 2008, leasingul a fost inchis prin plata tuturor ratelor si a valorii reziduale;
- masina a fost importata definitiv de catre firma de leasing; am avut de plata accize (motor de 1.8) la valoarea reziduala;
- la inmatriculare pe numele meu, NU am platit taxa de prima inmatriculare. Pentru ca masina a fost inmatriculata anterior in Ro (exista certificatul de inmatriculare).
Pentru alte detalii.... sunt aici.
LE: am avut numar de genul B-XXXXX 03/08
15 Apr 2008, 08:41
15 Apr 2008, 13:51
$1 scrie:$2mportul temporar presupune ca la intrarea masinii in tara va fi specificat clar si fara "dus-intors" ca acea masina se va exporta pana in data de cutare. Si nu ca "daca o ia ala, daca n-o ia..."
15 Apr 2008, 17:37
$1 scrie:$2$1 scrie:$2mportul temporar presupune ca la intrarea masinii in tara va fi specificat clar si fara "dus-intors" ca acea masina se va exporta pana in data de cutare. Si nu ca "daca o ia ala, daca n-o ia..."
Nu e chiar asa ! Din experienta mea, nu lucrez direct in legatura cu formalitatile vamale de export, dar ma baga si pe mine in seama la birou cand se face cate o operatie vamala, un regim de import temporar se poate inchide in doua moduri: fie prin exportul marfii, fie printr-un import definitiv (punere in libera circulatie, mai nou..) situatie in care se platesc drepturile vamale (eventuale accize, taxe de import) si TVA.
Atat timp cat masina a fost inmatriculata temporar (numere gen B-99999, fara litere) sigur importul definitiv nu a fost facut.