Chip tuning - 1.6 Benzina, Focus 2
Motiv: titlu mai sugestiv
-
emilliviu - Ford Freak
- Mesaje: 234
- Membru din: 26 Noi 2007, 02:07
- Localitate: Bucuresti
de emilliviu » 07 Mar 2008, 17:18
de leut27 » 07 Mar 2008, 17:20
de strutz007 » 21 Apr 2008, 12:21
de hober » 21 Apr 2008, 12:58
de deejay_xb » 21 Apr 2008, 18:49
de cody » 21 Apr 2008, 19:06
de erasserST » 22 Apr 2008, 12:08
$1 scrie:$2ps nu vobesc aiurea am facut chestia asta la fosta solenza si fugea de rupea!! )
de alex_tsr » 03 Mai 2008, 15:41
de Doc » 06 Mai 2008, 12:57
de jo_2k » 06 Mai 2008, 14:52
$1 scrie:$2u axe si fara soft masina o sa mearga ca un trabant. Aveti grija la axe ca sunbt de mai multe feluri si in general o axa prea sport poate face ca masina sa mearga balbait la relanti (cu variantii) sau sa-l urce la 1000-2000RPM.
de alex_tsr » 06 Mai 2008, 17:13
$1 scrie:$2u axe si fara soft masina o sa mearga ca un trabant. Aveti grija la axe ca sunbt de mai multe feluri si in general o axa prea sport poate face ca masina sa mearga balbait la relanti (cu variantii) sau sa-l urce la 1000-2000RPM.
de jo_2k » 06 Mai 2008, 19:38
$1 scrie:$2$1 scrie:$2u axe si fara soft masina o sa mearga ca un trabant. Aveti grija la axe ca sunbt de mai multe feluri si in general o axa prea sport poate face ca masina sa mearga balbait la relanti (cu variantii) sau sa-l urce la 1000-2000RPM.
http://www.pumaspeed.co.uk/showdetails.php?id=302
Cei de aici spun ca l-au testat intr-o masina "std mapped". Cred ca std mapped vine de la mapare originala, adica de fabrica. Poate ma insel ca nu-s foarte priceput cu asa ceva.
Axele de sus nu sunt niste axe sport. Cel putin nu zice niciunde asa ceva. Sunt niste axe cu came mai street. La axe cu came sport nu prea iti mai sta masina la relanti. Cei de pe site spun ca e stable at idle speeds, care iarasi cred ca inseamna ca e stabil motorul la relanti.
Nu stiu cat de mult conteaza la un motor aspirat sa-i faci chip tuning. Pentru aia 7-15 cai putere in plus nu cred ca se merita investitia de 300-400 EUR. Daca e motor turbo e deja alta mancare de peste, dar la aspirat nu isi merita investitia. Cel putin asta e parerea mea. As investi in chiptuning doar daca nu as mai avea ce sa mai modific la masina. Si sunt foarte multe lucruri de modificat la o masina.
Spor.
de mauru007 » 06 Mai 2008, 20:44
de alexandrusavu » 06 Mai 2008, 21:05
de jo_2k » 06 Mai 2008, 23:16
$1 scrie:$2 complicat rău cu motorul mai ales la câtă electronică e
de mauru007 » 06 Mai 2008, 23:35
de alex_tsr » 07 Mai 2008, 01:02
de jo_2k » 07 Mai 2008, 10:22
$1 scrie:$2in ce am gasit ca info la Rar daca motorizarea exista din fabrica pe modelul masinii scapi de omologare daca se incadreaza intr-o crestere de putere de pina la 40 %. Si pina la urma traim in Romania si totul se poate "rezolva". Sunt persoane care au pus pe Dacia 1300 motoare turbo, o sa caut mai multe informatii si o sa fac un topic separat.
de Cornel001 » 07 Mai 2008, 11:05
de muzica9 » 08 Mai 2008, 11:43
$1 scrie:$2u sunt curios daca i se poate pune un turbo sau compresor.
de silviu buc. » 20 Mai 2008, 23:27
de muzica9 » 21 Mai 2008, 08:32
de silviu buc. » 21 Mai 2008, 19:11
de mihaisradu » 19 Oct 2008, 22:09
de Doc » 01 Noi 2008, 13:25
de mihaisradu » 02 Noi 2008, 04:44
de leut27 » 02 Noi 2008, 12:22
de mihaisradu » 02 Noi 2008, 23:33
de alex_tsr » 03 Noi 2008, 19:37
$1 scrie:$2e sa-i fac si eu motorului meu 1.6 benzina 100 CP sa traga mai bine? poate ma ajuta cineva cu sfaturi, + piese ce as putea cumpara, loc pentru montaj, preturi estimative... multumesc.
de mihaisradu » 03 Noi 2008, 23:30
Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori