Totul despre membri

Povestea Focusului de 150 de cai

Prezentari cu masini, poze, biografii, liste

Moderator: Cornel001

Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mai 2008, 16:31

Dupa un an si jumatate de stat pe forum cred ca ar fi timpul sa-mi prezint si eu masina.

Este vb de un FF 2 Trend CL 2007(cu pachetul de optionale inclus la acel moment) comandat la sfirsitul lui dec 2006 si primit la mijlocul lui ian 2007. Duc lipsa citorva optionale ca: esp, incalzire in scaune, parbriz incalzit, sistem suplimentar de incalzire(deh este disel si inghet pina se incalzeste) dar daca as fi adaugat chestii in plus, termenul de asteptare era de minimum 3 luni. La urmatoarea masina nu voi mai face rabat.

Ce am facut pina acum la masina

1. adaugare adaptor ipod la unitatea originala. merg comenzile pe volan.
2.cauciucuri iarna dunlop 16"
3.senzorii de parcare+alarma au venit impreuna cu masina ca discount
4.am montat grila cromata.
5.stopuri negre cu led
6.faruri cu lupa si angel eyes
7.monat huse pt scaune. se muleaza perfect. au aceeasi textura si culoare ca si tapiteria originala. compatibile cu airbagurile laterale si bancheta rabatabila.
8.soft nou + unichip=150 bhp
9.bel rx75 pe care ma chinui de un an(criza de timp) sa il alimentez de la plafoniera.

ce urmeaza:

1.roti mai mari. 17" sau 18". ramine de vazut. cert este ca vor fi roti originale ford. asta pt ca am ajuns la concluzia ca sunt foarte rezistente. alte roti de la alti producatori se deformeaza mult mai rpd.
2.folie solara+antiefractie
3.bara fata + spate.
Fişiere ataşate
IMG_0122.JPG
IMG_0115.JPG
IMG_0112.JPG
IMG_0100.JPG
IMG_0101.JPG
IMG_0099.JPG
IMG_0095.JPG
IMG_0092.JPG
IMG_0091.JPG
IMG_0089.JPG
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mai 2008, 16:53

Iar acum partea interesanta.

Initial am aplicat pt o resoftare clasica. Voiam sa o fac prin Colina Motors dar pe parcurs am aflat ca tuning nu se face la ei ci la Aspad. Colina sunt doar intermediari. Pt ca nu m-au anuntat de la bun inceput, m-am dus personal la Aspad(economie de vreo 300 ron).

Toate bune si frumoase pina cind m-am horarit sa fac un test dyno sa stiu exact citi cai am sub fund. Au rezulat 134.5 cai la doar 3300 rpm dupa care puterea scadea.
FORD FOCUS.jpg


Personal eram multumit de cum tragea masina, mult mai bine ca inainte dar aveam senzatia ca dupa 3500 rpm tragea liniar, ceea ce s-a si confirmat. Am pus softul original la loc si eram hotarit sa merg la service pt verificari. Ei mi-au spus ca ar fi debitmetrul sau egr-ul cu probleme. Insa inainte de service am mai tras un test dyno. Rezultatul....
ford stock.jpg


Masina a scos 119 cai cu softul original. Mai mult decit scrie producatorul.

Am aplicat pt returnarea banilor. Sfat prietenesc. Nu faceti resoftari decit cu testare dyno!

Acum am soft nou + unchip si 151 cai.

Este soft modificat de Dimsport si reglaje facute cu unichipul la Mastertuner

Doar cu unichipul masina nu putea trece de 140 de cai la 3000 rpm pt ca apareau erorile de soft in bord. Ecu intra in autoprotectie.

Asa ca s-a recurs la modificarea softului original(lucru pe care il evitam, dar nu am avut ce face) dupa care s-au modificat valorile trimise de ecu catre senzori cu unichipul. totul s-a facut pe dinamometru.

Costuri: 450 euro. Cu negocieri aprinse pt ca voia sa ii dau si bani pe soft modificat(200 euro), iar eu nu am vrut pt ca mi-a promis ca masina va scoate 150 de cai fara alte interventii.
Grafic.JPG


Din pacate nu mi-a salvat si ultima testare in care masina a atins 151 bhp. :( In graficul atasat sunt teste progresive.

In pretul asta intra si butonul de schimbat mape. Am montat buton in torpedou(pt moment, pina gasesc alt buton mai estetic pe care sa il pun linga butonul de dezaburire)
IMG_0132.JPG


pozitia I - 122 ps si 330nm(everboost inclus) low fuel+safe
II-141 ps si 368 nm(everboost inclus) fun
III-151 ps si 380nm(everboost inclus) race

A durat 10 h cu tot cu montaj + reglaje pe dyno. Am stat vreo 2 h sa faca softul ceky si 1 h sa localizam si sa demontam contraaripa ca sa ajungem la ecu. :)

Cu o turbina mai mare(pt ca cea de pe 1,8 tdci este mica rau) ma pot duce lejer la 170ps. Daca luam in calcul admisie si evacuare+ alt intercooler mai mare te poti apropia de 200 ps. dar in cazul asta iti trebuie si discuri de frina mai mari si un ambreiaj sport. Treaba de soft a fost facuta. Cu unichipul poti face acum orice setare in sus sau in jos.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde jo_2k » 13 Mai 2008, 18:30

Felicitari pentru masina este f frumoasa.
Sa o stapinesti sanatos si sa te aduca mereu intreg acasa fara probleme.
F misto chestia cu schimbat setarile din buton, :D si f bine ai facut ca ai lasat si varianta "stock" disponibila. =D>
La multi km fara incidente sau stricaciuni.

PS. Pentru scaune incalzite se poate rezolva cu niste huse incalzite (pentru timp de iarna cind e frig in masina)
97 Escort MkVI-MkVII 1.6 16v
Imagine
__________________________________________________
www.eprotejat.ro - Protejaza-ti copilul!
www.6vineloto.ro - Generator numere loto
Avatar utilizator
jo_2k
1nsane Member
 
Mesaje: 2437
Membru din: 03 Apr 2006, 15:46
Localitate: Bucuresti
Maşina: 97 Escort Mk6 1.6 16v
VIN: WF0AXXGCAAVA24836

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde deejay_xb » 13 Mai 2008, 18:38

sunt de parere ca ar fi trebuit sa schimbi si admisia si evacuarea inainte de a te apuca de modificari chip/ecu....

cel mai simplu la evacuare e sa scoti catalizatoru si sa pui o finala sport, asta daca nu vrei sa te bagi la un traseu complet turbo-back!

la admisie iti trebuie o gura de aer cat mai aproape de grila fata si un filtru de aer sport / sau direct sa pui un filtru sport conic cat mai aproape de grila fata....


bafta!
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde gfocuss » 13 Mai 2008, 19:44

..frumos focus, bafta
ford focus 1.8 TDCI 115 cai activi, din 2006 echipare trend.
STOCURI GERMANIA http://www.weku.ro
gfocuss
Member
 
Mesaje: 413
Membru din: 08 Dec 2007, 20:26
Localitate: Arad
Maşina: Ford Focus 115 HP
VIN: WF0WXXGCDW6S85852

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mai 2008, 19:49

$1 scrie:$2unt de parere ca ar fi trebuit sa schimbi si admisia si evacuarea inainte de a te apuca de modificari chip/ecu....

cel mai simplu la evacuare e sa scoti catalizatoru si sa pui o finala sport, asta daca nu vrei sa te bagi la un traseu complet turbo-back!

la admisie iti trebuie o gura de aer cat mai aproape de grila fata si un filtru de aer sport / sau direct sa pui un filtru sport conic cat mai aproape de grila fata....


bafta!


mai ma gindesc. bate rau de tot la ochi la garantie daca aplic evacurare si kit de admisie. :)
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde deejay_xb » 13 Mai 2008, 20:26

da da cu alea cred ca ajungi pe la 165 cai :D
Imagine
Imagine
Avatar utilizator
deejay_xb
1nsane Member
 
Mesaje: 2463
Membru din: 18 Apr 2007, 12:07
Localitate: Bucuresti
Maşina: Porsche Cayenne Turbo twin-turbocharged 4.8L V8 500+ hp

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mai 2008, 20:36

$1 scrie:$2a da cu alea cred ca ajungi pe la 165 cai :D


ajung, dar cum am mai spus tre sa incep sa umblu si la stabilitate. frine, discuri, suspensii+ un ambreiaj mai solid.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde trafficman » 13 Mai 2008, 22:27

Super masina! Daca poti zi-mi te rog si mie unde ai gasit husele, cu cat si daca poti pune si o poza ar fi ideal :)

Si inca o intrebare: ai aflat din vre-o sursa sigura cat rezista ambreajul stock (NM)?
FORD FOCUS TREND COLLECTION 2007, 1,8 TDCi, 115 Cp, 5 doors, Tonic
VIN: WF05XXGCD57L09738

Eternity is a very long time, especially towards the end...
Avatar utilizator
trafficman
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 22 Iul 2007, 19:55
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: FF2, 2007, 1.8 TDCi, 115HP, Trend
VIN: WF05XXGCD57L09738

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 13 Mai 2008, 22:46

$1 scrie:$2uper masina! Daca poti zi-mi te rog si mie unde ai gasit husele, cu cat si daca poti pune si o poza ar fi ideal :)

Si inca o intrebare: ai aflat din vre-o sursa sigura cat rezista ambreajul stock (NM)?


in tirg la vitan. vreo 200 ron
IMG_0129.JPG


iar despre ambreiaj si cutie mi s-a zis ca ar fi proiectate sa mai reziste cam inca 100 nm in plus
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Fritz » 14 Mai 2008, 07:56

Nice!
Frumoase modificarile, facute cu gust. Ca sa nu mai zic de soft nou + unchip :)
Subaru Forester 2010 2.5X Limited, Symmetrical AWD, 170CP
Ford Focus Ghia 2007 Hatchback 2.0 TDCi 136CP - parents-in-law's car
Ford Focus Trend 2005 Sedan 1.6 TDCi 90CP - parents' car
Avatar utilizator
Fritz

focused
 
Mesaje: 1405
Membru din: 12 Dec 2005, 02:44
Localitate: Far West
Maşina: 2010 Subaru Forester 2.5X Limited, Symmetrical AWD, 170CP

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde ripperu » 14 Mai 2008, 08:05

felicitari muzica9!
cred ca este suficient 151 CP la tractor...:-)
dar cum faci cu garantia? care-i planu' de bataie?
Avatar utilizator
ripperu
Gold Member
 
Mesaje: 642
Membru din: 23 Mai 2007, 12:43
Localitate: San Pedro de la Paz, Region VIII, Bio-Bio
Maşina: Focus Trend Collection, 1.8 TDCi - 115CP, Hatchback, Ocean Blue
VIN: nu_mai_bine_bere_

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde mirceamc » 14 Mai 2008, 08:30

S-o stapanesti sanatos!
Interesante modificari, dar cea mai interesanta e cea cu butonul cu 3 pozitii! Cum e: ai mai multe chipuri sau in functie de pozitia butonului incarca alt soft?
Mircea M - Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI 68CP (2007), Bucureşti
Prezentare maşină: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=9010
Imagine
Avatar utilizator
mirceamc
 
Mesaje: 1451
Membru din: 25 Oct 2007, 12:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fusion 1.4 TDCI Comfort, 2007

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 14 Mai 2008, 09:24

$1 scrie:$2elicitari muzica9!
cred ca este suficient 151 CP la tractor...:-)
dar cum faci cu garantia? care-i planu' de bataie?


nu se vede decit daca se demonteaza foarte multe componente si se ajunge la ecu. iar daca sunt probleme cu garantia unchipul se poate da jos.

$1 scrie:$2nteresante modificari, dar cea mai interesanta e cea cu butonul cu 3 pozitii! Cum e: ai mai multe chipuri sau in functie de pozitia butonului incarca alt soft?
S-o stapanesti sanatos!
Interesante modificari, dar cea mai interesanta e cea cu butonul cu 3 pozitii! Cum e: ai mai multe chipuri sau in functie de pozitia butonului incarca alt soft?


unichipul salveaza niste harti de injectie. ca si cum ai avea alt soft. le poti schimba oricind, chiar si in mers. efectul este imediat.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde mirceamc » 14 Mai 2008, 09:39

$1 scrie:$2nichipul salveaza niste harti de injectie. ca si cum ai avea alt soft. le poti schimba oricind, chiar si in mers. efectul este imediat.

Chiar foarte interesant. Multumesc de raspuns.
Mircea M - Ford Fusion Comfort 1.4 TDCI 68CP (2007), Bucureşti
Prezentare maşină: http://forum.clubford.ro/viewtopic.php?t=9010
Imagine
Avatar utilizator
mirceamc
 
Mesaje: 1451
Membru din: 25 Oct 2007, 12:21
Localitate: Bucuresti
Maşina: Fusion 1.4 TDCI Comfort, 2007

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Krupy » 14 Mai 2008, 09:58

Frumoasa masina si puternica :) . Daca reusesc sa vin in seara asta abia astept sa vad ce poate :D
Ford Focus IV Active Business 1.5 Ecoboost 180 A8 Absolute Black
Ford Focus III Titanium / 1.5 Ecoboost 150 Lunar Sky
Ford Focus II Trend Collection/ 1,6 TDCi/ 90CP / HB 5 usi / Moondust Silver Metallic
https://forum.clubford.ro/viewtopic.php?f=15&t=12785&start=30#p1471639
Avatar utilizator
Krupy
1nsane Member
 
Mesaje: 1027
Membru din: 15 Ian 2008, 20:52
Localitate: Bucuresti
Maşina: Ford Focus Active 1.5 180 A8

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde BogdanF » 14 Mai 2008, 13:14

Frumoasa masinuta, astept si eu sa-mi vina stopurile in.pro :D O sa avem faruri si stopuri la fel :))
FORD FOCUS 2007 1.6 TI-VCT FUN X Imagine
DACIA DUSTER 2012 1.5 dCi Imagine
Avatar utilizator
BogdanF
 
Mesaje: 2104
Membru din: 05 Mar 2005, 13:24
Localitate: Bucuresti
Maşina: Focus al II-lea

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Leo777 » 14 Mai 2008, 23:34

Superba masina, sa te bucuri de ea fara evenimente.

Cel mai mult mi-a placut partea cu cele 3 harti de injectie memorate. Dar deh, la un benzinar ca al meu nu prea cred sa se poata face asa ceva :( .

Faruri angel eyes cu lupa se pot pune si pentru masina din semnatura? Ca despre crestere de putere m-am lasat pagubas; am inteles ca nu ii pot "baga" mai mult de 7 - 10 hp in plus, iar cu admisia nu fac nimic dat fiind ca nu am turbo. :((
Cu prostul nu-i bine sa te pui, ca are mintea odihnita!
Avatar utilizator
Leo777
Member
 
Mesaje: 429
Membru din: 02 Mai 2008, 11:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 2.0 d 140 hp, 2011 Mondeo 1.8i 125 hp, 2003
VIN: vinnegrudincelbun

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 15 Mai 2008, 00:05

$1 scrie:$2uperba masina, sa te bucuri de ea fara evenimente.

Cel mai mult mi-a placut partea cu cele 3 harti de injectie memorate. Dar deh, la un benzinar ca al meu nu prea cred sa se poata face asa ceva :( .

Faruri angel eyes cu lupa se pot pune si pentru masina din semnatura? Ca despre crestere de putere m-am lasat pagubas; am inteles ca nu ii pot "baga" mai mult de 7 - 10 hp in plus, iar cu admisia nu fac nimic dat fiind ca nu am turbo. :((


n-am prea vazut faruri aftermarket pt mondeo. insa am vazut inele CCFL special facute pt marimea farurilor de pe mondeo.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde Leo777 » 15 Mai 2008, 16:37

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2uperba masina, sa te bucuri de ea fara evenimente.

Cel mai mult mi-a placut partea cu cele 3 harti de injectie memorate. Dar deh, la un benzinar ca al meu nu prea cred sa se poata face asa ceva :( .

Faruri angel eyes cu lupa se pot pune si pentru masina din semnatura? Ca despre crestere de putere m-am lasat pagubas; am inteles ca nu ii pot "baga" mai mult de 7 - 10 hp in plus, iar cu admisia nu fac nimic dat fiind ca nu am turbo. :((


n-am prea vazut faruri aftermarket pt mondeo. insa am vazut inele CCFL special facute pt marimea farurilor de pe mondeo.


Poti sa-mi dai niste detalii? Firma, adresa, un indiciu ... unde pot gasi?
Cu prostul nu-i bine sa te pui, ca are mintea odihnita!
Avatar utilizator
Leo777
Member
 
Mesaje: 429
Membru din: 02 Mai 2008, 11:19
Localitate: Bucuresti
Maşina: Mondeo 2.0 d 140 hp, 2011 Mondeo 1.8i 125 hp, 2003
VIN: vinnegrudincelbun

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 15 Mai 2008, 18:54

$1 scrie:$2m vazut inele CCFL special facute pt marimea farurilor de pe mondeo.


Poti sa-mi dai niste detalii? Firma, adresa, un indiciu ... unde pot gasi?[/quote]


EBAY!!
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde edit » 28 Mai 2008, 17:49

felicitari muzica9.

ce nu-mi place la masina ta ar fi farurile. lasati dom'le bmw-ul in pace. bmw-ul este bmw iar copiile starnesc zambete.
AM AVUT Ford Focus 2 trend collection
Avatar utilizator
edit
1nsane Member
 
Mesaje: 1763
Membru din: 22 Mai 2007, 07:37
Localitate: Bucuresti
Maşina: BMW 520xD G30

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 28 Mai 2008, 20:09

posibil sa le schimb. trec pe far negru cu lupa si xenon orig ford.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 04 Iul 2008, 19:56

$1 scrie:$2osibil sa le schimb. trec pe far negru cu lupa si xenon orig ford.


nu mai trec pe far orig cu xenon de la ford pt ca daca adaptez sistemul, ma costa 500-600euro(ebay) dar vor niste simple faruri cu xenon. fara posibilitate de reglare electrica ci doar manuala(adica din surub :) )

modulul care face reglarea automata se afla intre caroserie si sasiu si nu cred ca poate fi montat ulterior.

ramin pe farurile cu lupa actuale de care sunt multumit.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde trafficman » 04 Iul 2008, 20:44

Cati km ai facut de cand ai 150 de cai? Merge tot la fel de bine?
FORD FOCUS TREND COLLECTION 2007, 1,8 TDCi, 115 Cp, 5 doors, Tonic
VIN: WF05XXGCD57L09738

Eternity is a very long time, especially towards the end...
Avatar utilizator
trafficman
Ford Freak
 
Mesaje: 115
Membru din: 22 Iul 2007, 19:55
Localitate: Cluj Napoca
Maşina: FF2, 2007, 1.8 TDCi, 115HP, Trend
VIN: WF05XXGCD57L09738

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 04 Iul 2008, 20:59

$1 scrie:$2ati km ai facut de cand ai 150 de cai? Merge tot la fel de bine?


vreo 3000 km. dar cu harta de 150 cai merg doar cind am chef de distractie.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde pintilie mircea » 21 Iul 2008, 20:19

salut , angel eyes m-ar interesa si pe mine .... un pret si cum pot sa intru in posesia lor
Avatar utilizator
pintilie mircea
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 21 Iul 2008, 12:45
Localitate: lugoj
Maşina: FORD MONDEO 2.0 TDCI 16V TURNIER GHIA 131CP

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 21 Iul 2008, 20:27

$1 scrie:$2alut , angel eyes m-ar interesa si pe mine .... un pret si cum pot sa intru in posesia lor


pai pt mondeo nu gasesti faruri cu angel. singura solutie este sa pui inele CCFL, dar asta implica desfacerea farului.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde pintilie mircea » 21 Iul 2008, 20:35

pai il si sparg daca e pana acolo si pun alta sticla :D .....unde pot sa gasesc?
Avatar utilizator
pintilie mircea
Incepator
 
Mesaje: 9
Membru din: 21 Iul 2008, 12:45
Localitate: lugoj
Maşina: FORD MONDEO 2.0 TDCI 16V TURNIER GHIA 131CP

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

Mesajde muzica9 » 21 Iul 2008, 21:05

$1 scrie:$2ai il si sparg daca e pana acolo si pun alta sticla :D .....unde pot sa gasesc?


ebay sau site-uri de profil din ro.

nu e nevoie sa il spargi. dezlipesti si lipesti cu silicon la loc.
Avatar utilizator
muzica9
1nsane Member
 
Mesaje: 3817
Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
Localitate: Bucuresti
Maşina: FULL FARA PIELE

Următorul

Înapoi la Totul despre membri

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

cron

Cine este conectat

În total sunt 3 utilizatori conectaţi :: 0 înregistraţi, 0 invizibili şi 3 vizitatori (date care se bazează pe utilizatorii activi în ultimele 5 minute)
Cei mai mulţi utilizatori conectaţi au fost 2573 pe 30 Sep 2024, 17:07

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 3 vizitatori

Zile de naştere

Nicio zi de naştere astăzi

Site Login