Am vorbit cu domnul Panea L. recepționerul care a "avut în grijă" mașina mea și s-a rățoit la mine că de ce nu l-am sunat în 24 de h și că nu mai are ce să facă.
I-am explicat simplu - el oferă garanție pt. lucrarea efectuată.
Pe procesul de predare-primire în custodia Romcar se face doar consemnarea stării exterioare a vehicului.
Interiorul nu este trecut nicăieri.
I-am dat o mașină ok și ei mi-o f#t.
A vorbit cu tipul care a făcut procesul de predare-primire nu știa cum arăta interiorul mașinii.
În concluzie mi-a dat un nume pt. un șef de atelier : Marian Niculescu să 'rezolv' cu el 'dacă se poate'. Evident că n-am reușit să sun la recepție service să dau de el. Doar e sămbătă.
Cum i-am zis și lui vă zic și vouă :
Dacă nu se poate vorbesc cu șefu de service, cu romcar românia, cu romcar europa, cu OPC și chem și presa dacă mă irită așa de tare. Să vedeți ce bine o să facă un articol de 200 cuvinte despre jegul de serviceul Romcar. Și poate o să iau legătura cu toți userii ford care au avut probleme cu romcar să facem un articol de toată pagina.
Continuăm luni saga.