Noutăţi din lumea automobilistică
29 Aug 2006, 09:28
@Paulp: confort si siguranta zici tu ca ofera Logan??? Buna gluma! :icon_mrgreen:
Am condus unul si numai confortabil nu pot spune ca m-am simtit; 90% dintre butoane/manete parca au fost puse de un copil cu mitraliera... Iar pe partea sigurantei, are destule acolo la bord...:icon_lol: Ma rog, nu are sens sa insistam ca threadul era altul.:icon_confused:
Eu zic ca totusi se ridica peste Multipla in top. O fi ea urata dar macar finisajele arata muuult mai bine ca la Logan. Am dreptate?
29 Aug 2006, 09:29
din scurtele mele plimbari cu loganuri, pot sa spun ca se simt mai putin gropile decat in fiesta mea.
29 Aug 2006, 09:37
Si la primul viraj care e senzatia?

..cand incepe sa se incline dulapu' :icon_mrgreen:
29 Aug 2006, 09:45
pai depinde la ce viteza il iei
29 Aug 2006, 09:47
Pai comparativ cu Fiesta ca spuneai ca se simt mai putin gropile decat in Fiesta. Eu dupa ce am mers cu Focus-ul la primul viraj cu Logan-ul am crezut ca mai am o remorca ceva in spate..
29 Aug 2006, 09:49
n-am mers tare cu nici un logan si nici n-am mers mult, dar pare sa stea ok pe sosea. cred ca hibele lui sunt in alta parte, nu la trenul de rulare
29 Aug 2006, 09:51
ABS este de kko la golan.... pus frana.. intrat unul pe rosu.... si era sa cac batul cat ai zice.. "LOGAN"
Apoi... treptele si forjele.... tre sa ai rabdare si vreo 50 de ani minim ... ca sa te simti bine.
PS: test pe logan de 1.6 si 90 de cai (cred ca sunt romanesti caii... si nu sunt cai si ponei)
bafta
29 Aug 2006, 09:54
Masina sta Ok pe sosea pt o masina normala fara nici un fel de pretentii..dar e adaptata la gropile noastre ..adica suspensie cam moale care o dezavantajaza in viraje mai ales la viteze mai mari si unde mai pui ca e si cam inalta..
PS. De fapt nu sunt 90 de cai ..sunt vreo 87-88..dar la transformarea din kw in CP au mai furat vreo 2 cai si ceva

..are 64KW care inmultit cu ~ 1.37 nu dau 90 CP :icon_mrgreen:
29 Aug 2006, 10:55
1 kW = 1,36 CP
deci are 87CP
focusul TDDi are 90 ..adica 66KW
29 Aug 2006, 11:06
OK, atunci nu ar fi util sa definim CP Logan?? Acesta are 0.71 KW si ne va fi simplifica ulterioarele calcule... :icon_mrgreen:
29 Aug 2006, 11:24
Hihi ..astia de la dacia au inventat o noua unitate de masura :icon_mrgreen: ..Ciudat e ca doar la varianta de 1.6 au "gresit" calculul..probabil ca era prea jenibil in 2006 benzinar de 1.6 cu 87CP..asa cu 90..alta treaba.. :icon_mrgreen:
30 Aug 2006, 12:19
1. Logan e o masina pt cei de varsta a 3-a care toata viata au avut doar dacia sub fund, care sunt obisnuiti cu viteze de croaziere de 70-80km/h. Pt ei este f buna. Pt cei ca noi care s-au obisnuit cu suspensii independente pe toate puntile, motor de peste 100cp, etc.......pt o zi te amuzi......pt mai mult...incepi si te enervezi. Hai sa fim seriosi la drum intins era sa fac pe mine de emotii , vrei emotii luati o curba cu logan cu 100 cand cu focusul nu as lua mai tare de 120.......credeam ca se rastoarna...ca o barca pe sosea. NU INCERCATI VREODATA SA OCOLITI CEVA BRUSC SI APOI SA REVENITI PE TRAIECTORIE !!!!!
2 . Are una din cele mai incomode pozitii de condus......dupa 1 ora m-a durut spatele(a se tine cont ca am condus varianta full cu reglaj lombar)
3. Logan Steppe mi-a palcut mie......tractiune 4x4, etc.......sincer e o masina care as cumpara-o.(doar pt iarna ca sa merg la schi, sau vara la munte, ca o alternativa a IMS antic care mi-l doresc de mic copil)
P.S. - Ieri am condus pentru prima data in viata mea Dacia 1310 veche.....am permisul de ceva timp dar pana acuma asa a fost filmul ca nu am avut ocazia sa o conduc......vreau sa zic ca acuma nu ii voi mai injura pe cei cu daciile care merg pe DN1 cu 70km/h, si ii voi ocoli CAT MAI MULT POSIBIL. SUnt criminale rau amsinile astea, demaraj varza, frane si mai varza, cand ploua nu vezi absolut nimic afara, nu am cuvinte.....pentru o zi a fost chiar misto
30 Aug 2006, 17:10
@OctavianC: Eu am mers cu focusul o data cu 190 dinspre Galati inspre Bucuresti (de fapt i-am dat 190 de pe la Buzau pe E85 pana in Bucuresti, mai putin in localitati.) Curbele le luam cu 140 fara probleme. Se tine extrem de bine Focusul in curbe. Ce-i drept eu am suspensii sport din fabrica si te cam salta la denivelari.
30 Aug 2006, 18:04
eu mi-am facut mana pe o dacia sport! La trecerea de la aia pe focus nu mi s-a parut diferenta la fel de mare ca atunci cand am codus-o din nou dupa ce am condus focusul! Iar loganu eu zic ca e o masina corecat la banii pe care ii dai! Sunt oameni care strang foarte greu banii pe un logan si se gandesc ca au garantie la ea! eu am mers cu logan si ma declar .......... fericit ca am focus :icon_lol:
30 Aug 2006, 18:44
madymax@ faceam comparatie intre focus si dacia.......nu am zis ca nu poti lua curbele cu viteza mai mare.....
Wolfyman@ da sunt masini mai dragutze si probabil mai bune la acelasi pret ca si logan..acuma am intrat pe dacia.ro sa vad cat costa o dacia "FULL" diesel....10 114 euro.......hais a fim seriosi iau opel astra clasic cu mult mai mutle doari noua la banii aia....au ceva promotie acuma
30 Aug 2006, 18:56
Fratilor, LOGAN-ul are suspensia moale , pentru comfort, ca sa zica si nea Gheorghe care trece de pe o dacia 1300 din '77 : "Vaaaaai , ce masina buna, nu simti nimic in ea.!!!!!". Si din cauza asta in curbe se lasa tare.
Dar sincer nu mi-as lua un Logan FULL in nici un caz , mai bine cu focusul in care simt mai bine gropile, decat sa am rau de mare.......aaa.....pardon, barca......... pardon Logan
30 Aug 2006, 21:28
suspensie moale, cauciuc cu talon mare, scaune tare ciudate cu pozitie inainta de condus....ziceam ca focus are pozitie inalta de condus...da m-am razgandit.
30 Aug 2006, 22:31
inca ceva...un amic a avut ieri accident cu loganul........a fost lovin in lateral......undeva de la jumatatea aripii fata pana la capatul usii soferului...s-a deschis airbagul frontal.....nu ar fi norma sa se deschida la un impact frontal sau usor lateral....nu doar lateral ca si in cazul lui?
30 Aug 2006, 22:33
In loc sa zici bine ca s-a deschis acuma chestionezi de ce si cum
Esti rau
Da la plesnit peste ochi pe prietenul?
Cu Stima
30 Aug 2006, 22:41
ceva de genu

...a fost oricum impact urat.....a avut cel cu opelu 100.......loganu e varza.......despagubire totala ii da casco....daca intra direct in usa nu mai avea zile, asa a prins si motorul.
31 Aug 2006, 09:37
BIne ca s-a deschis airbag ul ala.Ce mai conteaza de ce si ca trebuia sau nu.Eu am vazut cazuri in care trebuia sa se deschida si nu s-a dechis.
Atunci e mult mai rau.
31 Aug 2006, 10:54
azinoapte ma duceam la Roman cu masina unui prieten ford mondeo luat anul asta e din colectia"de poveste" l-am rugat sa ma lase sa conduc si eu si nu a vrut .... bine si slva domnului ca nu a vrut...., ca la intare in roman a intrat unu cu loganu in noi lateral stanga la logan s-a deschis airbagu la ford s-au deschis doar pe partea soferului ....... urmari loganul nu era mai lung decat un tico iar la mondeo s-a sifoant aripa capota si spart farul , iar sub capota sparte cateva plastice...... nici unul din soferi nu era baut....... loganul avea cam 50 cand a intrat in mondeo...... mondeo avea cam 60 ..... dupa accident prietenul meu imi zice :"mare dreptate ai avut cand nu m-ai lasat sa ma duc sa imi cumpar logan si cu diferenta de bani sa imi iau pamant pentr casa(asta era alternativa la mondeo)"
asa ca nu vreau sa mai aud de loganuri fie ele si rulote tip break
Ultima oară modificat de
mariuscociorva pe 31 Aug 2006, 11:15, modificat 1 dată în total.
31 Aug 2006, 10:59
nu degeaba are 3 stele la testele de impact

...si alea 3 le-a primit probabil ca sa nu faca renault de ras.
04 Sep 2006, 11:34
Iar sinteti rai... comparati cu fostele Dacii, e totusi o evolutie mare. Si apoi nu mai comparati cu Focus, ci cu clasa echivalenta, ceea ce e cam greu ca nu prea se incadreaza nici la Fiesta, nici la Focus asta doar uitindu-te la gabarit. Credeti ca Fiesta busit cu Mondeo e mai solida ? La dotari nu uitati ca se vind Focusuri in 2006 cu tamburi pe spate si un climatronic nu face mai frig ca manualul sau pielea nu e chiar comoda vara-iarna!!! Cit folosesti comanda electrica a scaunului, ce-ti trebuie lumina la picioare, e musai sa ai geamuri electrice spate ? O veni si vremea cind s-o oferi, macar optional, dar pina atunci sa nu circotim... Eu zic ca e multa masina pentru 7000 euro.
04 Sep 2006, 11:55
Multa si degeaba :icon_mrgreen: ..imi cer scuze pentru atitudine..dar am condus mai multe versiuni de logan (printre ele si cea "full" de 1.6) si pur si simplu le urasc..totul este pe dos, totul suna aiurea..pur si simplu nu-mi place. E adevarat ca in comparatie cu vechea dacie e un progres dar nu cred ca la ea trebuie sa ne raportam. Sincer mi s-a parut mult mai placuta la condus Solenza.
04 Sep 2006, 11:59
Si eu am aceeasi impresie, Solenza pare mai reusita si ca design...
04 Sep 2006, 14:43
Solenza mai palcuta la condus si sta mai bine pe sosea. Da este un pas mare facut de Dacia dar degeaba, uitati-va cum arata echivalentul Skodei...Octavia, pentru ca atunci cand VW a achizitionat Skoda a scos Felicia, (solenza la romani) si apoi Octavia(echivalentul Logan-ului)....hai sa fim seriosi uitati-va la Octavia 1 si la Logan cum arata, sau SEAT, sau alte autoturisme.
Logan esta masina noua ideala pentru omul la 60 ani care circula 3000 km/an, sau pentru cei ce stau la tara pe drumuri neasfaltate. da un logan este bun sa merg cu el pe drumuri forestiere sau la munte asta in cazul in care nu imi permit ceva offroad.
SI la testele de impact nu stiu de ce dar as prefera sa fiu intr-o fiesta noua decat in logan.....aceeasi greutate intr-o structura mai mica= rezistenta mai mare la impact
04 Sep 2006, 18:48
in timp ce toti producatorii de autoturisme indifernet de marca gandesc masini cat mai perfecte ptr drumuri perfecte, dacia face logan ptr romania si nu numai dar diferenta e ca au un atu in plus la gropi, cred ca e facuta ptr tarani pardon romani, ca ori drumurile nationale ori pe camp cam tot aia e, poate cand vom avea drumuri mai bune o sa avem si masini romanesti mai bune
05 Sep 2006, 08:52
fata de acu cativa ani drumurile nu mai sunt asa de rele.... poate doar in bucuresti...dar sincer eu de la bacau pana la costinesti nu am vazut o groapa si m-am uitat foarte atent pe asfalt.... asa ca loganul nu e nici pt off-road nici pt tarani ... e doar o masina ieftina in care raportul pret/calitate/oferta este maxim . Acum nu cred ca la 8000 de euro sau cat e un logan mai bun sa ai si navigatie si clima si cutie automata... eu zic ca ai suficiente
05 Sep 2006, 09:05
Sunt suficiente daca masina ar fi fost fabricata acum 10-12 ani..desi daca te uiti la cum e lucrata si la solutiile tehnologice aplicate ai putea sa juri ca e fabricata acum 10-12 ani :icon_mrgreen:.
Pe bune ..de ce intr-un escort din '94 ma simteam excelent si nimic din el nu lasa senzatia de ieftin (desi era modelul de baza fara cine stie ce dotari), iar cand m-am urcat in logan mi se parea ca stau intr-un dulap, toate comenzile sunt puse de parca ar trebui sa le utilizeze pasagerul din dreapta folosindu-se de ambele maini, pozitia de condus te face sa crezi ca esti intr-un camion, motorul e lenes la turatie mica iar daca o calci urla ca o drujba.. si lista ar putea continua..asta a fost senzatia mea cand am incercat sa trec de pe o masina veche de mai bine de 10 ani pe un logan nou nout.. am refuzat masina cea noua si sclipitoare si am luat un Focus SH. Oare am gresit? :icon_mrgreen:
Presupun ca daca te dai jos dintr-o dacie veche si te urci intr-un logan ti se va parea o masina extraordinara..dar daca ai avut ocazia sa conduci si altceva..n-o sa te impresioneze deloc loganul.
Powered by phpBB © phpBB Group.
phpBB Mobile / SEO by Artodia.