ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 06:30

Centrul de greutate este in general mai sus la un SUV. De aici si rasturnarea mai usoara. Mai sunt filme destule cu SUV-uri care se rastoarna jenant de usor.

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 06:37

$1 scrie:$2entrul de greutate este in general mai sus la un SUV. De aici si rasturnarea mai usoara. Mai sunt filme destule cu SUV-uri care se rastoarna jenant de usor.


E normal sa se rastoarne usor , sint masini gindite sa fie folosite in off-road nu in curse pe asfalt !

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 08:40

discutia cred ca a plecat de la altceva: masina romanului de 5000 de euro, care a ajuns 9200 pana la urma, a beneficiat de reclama Dacia si de increderea populatiei.

a iesit un avorton ciudat si urat, periculos pe sosea si mancator de bani.
un far de solenza costa 300 de mii, un far de logan 3 milioane...

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 08:51

$1 scrie:$2iscutia cred ca a plecat de la altceva: masina romanului de 5000 de euro, care a ajuns 9200 pana la urma, a beneficiat de reclama Dacia si de increderea populatiei.

a iesit un avorton ciudat si urat, periculos pe sosea si mancator de bani.
un far de solenza costa 300 de mii, un far de logan 3 milioane...


Cred ca gresesti , sint multe masini mai scumpe mai urite si mai nesigure decit loganul ! Io vad ca Dacia e pe drumul bun , deja Sandero arata normal !

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 08:55

$1 scrie:$2un far de solenza costa 300 de mii, un far de logan 3 milioane...


pai ce vrei? a devenit masina frantuzeasca. :))

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 09:57

$1 scrie:$2ericulos pe sosea

asta mi se pare o mare exagerare.

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 10:13

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2ericulos pe sosea

asta mi se pare o mare exagerare.

Subscriu. Eu am mers cu un logan de 90cp si m-a impresionat. Cam lenes, dar in rest este foarte ok.

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 11:08

$1 scrie:$2sta mi se pare o mare exagerare.

Subscriu si eu. Periculos e ala cu Hummer-ul: O dacie, o salcie si un stalp (si cred ca aici s-au terminat elementele de decor, ca altfel mai darma ceva) :-"

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 11:44

condus loganu de 1,5 dci pe asfaltul tarii mai mult de 2000 km,prin diverse excursii,in general pe la munte si nu m-am rasturnat,n-am abordat curbe inchise cu 70 km/h ci cu cat mi-a permis masina.tinuta de drum destul de buna.nu stiu de restul cu piese, cu fiabilitate motor si componente, stiu ca atata vreme cat nu esti zmeu masina merge bine pana si in curbe :))

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

04 Iul 2008, 21:19

$1 scrie:$2n far de solenza costa 300 de mii, un far de logan 3 milioane...


Lasa ca si un far de Sierra sub 3.6 mil n-am gasit. Loganul nu-mi place nici mie, e urat, dar e bine ca totusi a inceput sa inlocuiasca pe sosele multe din vechile Dacii ruginite, fara frane, fara lumini, etc. Loganul e periculos in functie de cine il conduce.

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

07 Iul 2008, 11:56

Nu cred ca Loganurile is cele mai periculoase , pe mine ma pun pe ginduri aia care umbla cu Mazda 2500 ,Nissan Navara s.am.d. cu 140 - 150 la ora , is curios cum evita ei un obstacol la asemenea viteze ...

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

07 Iul 2008, 14:39

$1 scrie:$2
$1 scrie:$2P.S. O namila din asta se rastoarna mai usor decat o masina compacta cu suspensii medii (nici f tari, nici f moi).


Evident, intrebarea este "de ce crezi asta?"
Raportul latime/inaltimea masinii + tractiunea integrala sunt doua lucruri care lucreaza impotriva teoriei tale.


La americani chiar a fost o problema destul de urata cu numarul de decese din cauza rasturnarii SUV-urilor, chiar si la Ford. Au fost vinovati si cei ce produc cauciucuri. Pana la urma au mai modificat/imbunatit cate ceva si parca au mai scazut numarul de vehicule rasturnate.

In principiu, cu cat centrul de greutate este mai ridicat, cu atat se rastoarna mai usor. Intradevar, cu cat este mai lata masina, cu atat se rastoarna mai greu, dar aportul adus de ridicarea centrului de greutatea este net superior latimii mai mari cu 20cm (SUV mare fata de o compacta). Tractiunea nu cred ca mai are nicio importanta in acel moment, ESP-ul, in schimb, poate sa faca diferenta intre o masina cu rotile in jos si una cu ele in sus. Important mai este si cat de tare/moale este suspensia. Per total, cred ca un Explorer s-ar rasturna la viteza mai mica decat un Focus, de exemplu. Parerea mea!

$1 scrie:$2iscutia cred ca a plecat de la altceva: masina romanului de 5000 de euro, care a ajuns 9200 pana la urma, a beneficiat de reclama Dacia si de increderea populatiei.

a iesit un avorton ciudat si urat, periculos pe sosea si mancator de bani.
un far de solenza costa 300 de mii, un far de logan 3 milioane...

Asta ca vrei tu sa il scoti asa. Discutia a plecat de la faptul ca un cascador a incercat sa rastoarne masina, s-a chinuit ceva, pana la urma a reusit. Masina se pare ca era un Logan, si de atunci au inceput sa sara opinii ca, de fapt, Loganul se rastoarna usor, cum ziceau initial cei de la ADAC. Cei de la ADAC, care mai ziceau, in incheierea raportului cu Loganul rasturnat : "mai bine cumparati o masina germana second-hand decat un Logan nou".......

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

08 Iul 2008, 06:26

$1 scrie:$2 Cei de la ADAC, care mai ziceau, in incheierea raportului cu Loganul rasturnat : "mai bine cumparati o masina germana second-hand decat un Logan nou".......


Da , se pare ca de fapt testul ADAC a fost un clip publicitar ceva mai lung ...

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

10 Iul 2008, 20:35

08062008064-001.jpg
fără comentarii

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

10 Iul 2008, 21:05

$1 scrie:$2attachment=0]08062008064-001.jpg
fără comentarii

eu cred ca acolo a avut loc un impact. daca se rasturna din inertie, cadea in sant si nu raminea culcata pe partea stinga.

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

10 Iul 2008, 22:20

Bine acum dacă luăm orice poză cu o mașină crăcănată începăm să insinuăm că s-a răsturnat singură așa aiurea ?
Haideți să nu mai scoatem din context.

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

11 Iul 2008, 06:32

Deci sa dau detalii despre poza cu loganul rasturnat...accidentul s-a intamplat acum 1 luna pe langa localitatea Alba iulia ,drumul drept cel putin 1 km. masina nu s-a lovit cu nici o alta masina, nu mai era nici una implicata in accident acolo ,nu stiu exact ce s a intamplat,loganul avea nr rosii, deci banuiesc ca nici soferul nu cunostea masina si ia fortat limitele intr-o depasire sau a evitat pe cineva si s-a rsturnat. Despre logan ce sa zic, cunosc masina si este ok. din anumite puncte de vedere dar la condus sportiv nu se preteaza si nici in situatii limita nu face fata, cauza principala fiind si caucicurile de fabrica , zic eu ,si setarea suspensiilor. #:-S

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

18 Iul 2008, 21:03

@toxicristi: testul cu loganul rasturnat pt. a scoate motto-ul "mai bine un sh nemtesc decat logan" a fost organizat de revista autobild cu ajutorul companiei de teste dekra. adacul nu are nici un rol p'acolo... revista a fost atacata pt. necorectitudine chiar si de alte reviste nemtesti - li s-a aratat cu dej'tu la obraz... si pana la urma au retras materialul cu scuze (fusese publicat doar pe pagina web a revistei si apoi preluat de alte medii ca subiect de stire)... se pare ca p'asta nu o mai tine minte nimeni...

cred ca daca vrei, rastorni orice masina... vedem si in F1 accidente care se termina cu bolizii cei mai tehnologizati ai lumii cu burta la soare...

cred ca pericolul cel mai mare e OMUL... de la volan...

cum se zicea mai sus: ai bani de trabant, mergi mai lesne... ai de bugatti, margi mai iute... dar tre' sa iti amintesti ca oricare dintr-astea doo ar fi, sau oricare intre ele, se supun acelorasi legi ale fizicii - toate au o limita... si in muuuulte cazuri s-a demonstrat ca limita asta nu e direct proportionala cu pretul de achizitie...

raman la parerea mea: logan e o masina foarte buna! bineinteles, raportand calitatea la pret... sa nu uitam de menirea loganului... nu este dedicat sheicilor si nababilor lumii!

sandero va fi un hit istoric... nu putine voci, si nu doar autohtone, il vad in topul clasamentului "car of the year 2009" in lume... si pe buna dreptate!

hai noroc!!!

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

30 Mar 2010, 21:59

Nu As Crede ca Se Poarte Rasturna Asa, Intradevar s-au intamplat multe incidente neplacute cu Dacia Logan,Dar Se Poate Intampla si cu alte masini, Akm Sunt Curios Daca se Va intampla la fel Si cu Dacia Duster, Sunt curios cate slabiciuni va avea pentru singuru motiv ca e o masina romaneasca!:)

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

30 Mar 2010, 22:29

se pare ca a fost fortat sa se rastoarne, vedeti a 3 poza ,rotile cum sunt , totul e o casacadorie de film, si acum partea buna e ca a ramas intreg , eu cred ca e bine,

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

30 Mar 2010, 22:34

cuplu de rasturnare, facut profesionist, de un cunoscator!!!!

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

31 Mar 2010, 18:55

de asta ce ziceti?
FiÅŸiere ataÅŸate
vara2008 (182) - Copy.jpg

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

01 Apr 2010, 09:17

eu cred ca e reclama buna, a ramas intreg dupa ce sa dat peste cap , ni macar antena nu sa rupt.... eu am vazut altele facute praf dupa o asa cascadorie, ..... deci avem o masina fff buna....zic eu =D>

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

01 Apr 2010, 13:43

Eu cred ca totusi Logan-ul are o problema cu stabilitatea, sau cei cu logan cred ca si-au luat masini sport.

In 6 ani de cand sunt in Buc am vazut 3 logan-uri rasturnate in oras.

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

01 Apr 2010, 14:10

cred ca mai degraba cei cu Logan au impresia ca au vreun pui de Lambo sau Ferrari...am vazut destule loganuri luand curbe cu viteze destul de ridicate si nu s-au rasturnat...eu chiar sunt de parere ca e o masina buna pentru Romania...ca-s soferi care le pun eleroane si prelungiri de bara si au impresia ca au masina sport, asta e alta mancare de peste

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

12 Apr 2010, 19:17

greseala de proiect, ampatamentul disproportionat in comparatie cu ecartamentul

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

13 Apr 2010, 10:00

exclus

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

13 Apr 2010, 22:48

e o masina inalta (garda la sol inalta) si cu suspensiile moi.... evident ca nu se poate comporta ca un focus de ex in curbe. totusi pentru ceea ce este (o masina de familie fara nicio veleitate sportiva) se comporta Ok chiar si in curbe.

Re: Rasturnare Logan (de pe fordclub bulgaria)

28 Apr 2010, 10:23

eu cred ca pot rasturna masina mea si la 40 la ora :))
Răspunde