11 Iul 2008, 08:45
11 Iul 2008, 09:41
11 Iul 2008, 11:00
11 Iul 2008, 11:20
11 Iul 2008, 11:34
$1 scrie:$2u stiu de ce f multa lume considera ca o masina sport trebuie sa aiba tractiune integrala
si teoria contrazice aceasta impresie - greutate mare
dar si practica - sa luam un caz real BMX, au sistem integral f bun si totusi M-urile nu sunt integrale. la o comparatie M3 - 335 xi se vede ca nici nu au de ce sa isi bata capul cu un sistem de tractiune integrala pt performante excelente.
daca masina are o distribuie a maselor buna, o propulsie (tractiune spate cum mai zic unii) este superioara unei tractiuni integrale.
revin cu completarea ca vorbesc exclusiv de masini pentru asfalt
11 Iul 2008, 12:52
$1 scrie:$2in linie dreapta, teoretic si practic da, dar in pe un circuit virajat??!!!
mai demult a fost la top gear un test intre. mertz amg 6.3, bmw m3, si audi rs4.
la testul de sprint a cistigat clar mertz-ul avind motorul cel mai puternic.
la testul de circuit a cistigat rs4, cu motorul cel mai slab dar cu tractiune integrala.
13 Iul 2008, 06:35