Asadar sa RECAPITULAM, ca sa nu ajungem iar off topic
1. Se da una bucata motor termic, ce functioneaza pe un ciclu CARNOT (
http://ro.wikipedia.org/wiki/Ciclul_Carnot ) modificat ( doua izoterme si doua izocore - pentru ca asta-i cliclul real de functionare al unui motor cu ardere interna, indiferent ca-i alimentat cu benzina/motorina/GPL vezi si
http://ro.wikipedia.org/wiki/Principiul ... odinamicii );
2. Se ia ( a se citi cumpara, confectioneaza in bucatarie/garaj/parcare ) una bucata "generator minune
" care disociaza APA, pe principiul electrolizei, in constiuientii sai OXIGEN + HIDROGEN ;
3. "Generatorul minune
" il alimentezi cu
ENERGIE electrica din istalatia auxiliara a motorului, de la punctul 1, care are la baza un generator/alternator + accumulator electric "tampon" ( utilizat pentru a suplinii in primul rind virfurile de consum electric ) care CONSUMA. Ce consuma ? LUCRU MECANIC preluat de la arborele motorului !!!
si transformat ( sub un anumit rendament in energie electrica );
4. Asadar "generatorul minune
" produce OXIGEN + HIDROGEN (Produce 106 l./h echivalent a 570 Kcal, vezi link furnizat de voi
http://www.kenterprise.ro/ro/magazin_on ... 12v_9.html ) pe care-l folosesti.
5. La ce il folosesti OXIGENUL + HIDROGENUL rezultat ? Sa imbunatatesti ( PE PROPIE RASPUNDERE pentru ca amestecul este FOARTE USOR EXPLOZIV ) compozitia amestecului carburant (aer + combustibil ) folosit la motorul de la punctul 1. Rezultatul ESTIMAT, der NU SI REAL, ar fi o scaderea a cantitatii de combustibil lichid (benzina/motorina/GPL).
6. o transformare sumara a puterii calorice a amestecului OXIGENULUI + HIDROGENULUI, adica 570 Kcal/h, se face conform formula 1 kcal = 1.163x10-3 kWh ( vezi
http://www.engineeringtoolbox.com/unit- ... d_185.html ) adica 0,66291 kWh, adica maximum 0,8 CPh (asta in conditiile in care totul ar fi ideal si conversia s-ar face cu un randament unitar. Dar cu "chestia" cu randamentele care sunt INTOTDEAUNA subunitare ce facem ?
).
Asadar in concluzie UN SOI DE KAKAMAKA
Haide-ti fiti seriosi !!!!
Ca revin si o dau un ENTALPIE si ENTROPIE
PS CE FACEM CU MOTOARELE MODERNE ale caror amestecuri combustibile sunt monitorizate de ECU - computer motorului si care vor primii informatii false despre natura combustibil ....