ATENTIE: topicurile care nu isi au locul aici sunt sterse sau inchise fara avertizare, iar userii care continua sa greseasca risca suspendarea contului !
Răspunde

Re: Motociclism si Motociclisti

25 Iul 2008, 07:18

@Khael ....nu te-am fentat bro ....asteptam sa te intorci din excursie ...si acum tre sa ne vedem neaparat sa vb ..imi pare rau de eveniment ,am crezut ca deja te dai cu noua jucarie :( ...ce avea mai exact ??

Re: Motociclism si Motociclisti

25 Iul 2008, 15:32

Multumesc tuturor pentru sfaturile pertinente. Saptamina viitoare as vrea sa ma apuc de scoala pentru moto. Apoi mai vedem cum, ce fel si de unde iau motocicleta. :D
Pentru mine este o experienta noua si drept urmare am sa mai postez impresii. Poate asa mai aduc vreun zimbet pe fata cuiva... ;)
Respecte.

Re: Motociclism si Motociclisti

25 Iul 2008, 21:08

@Khael: sorry pt duminica dar am iesit si am ajuns foarte tarziu acasa. Eram pe motor cand m-ai sunat .. :) ma revansez data viitoare.

de ce nu cauti tu unul in germania si il aduci in ro??

Re: Motociclism si Motociclisti

27 Iul 2008, 11:15

Salve, cu siguranta vom mai ajunge in Bacau. Locul in care am fost cazati e superb.
In ce priveste motorul, nu mi-e asa usor sa ajung in Germania, nici nu am vreun expert pe care sa-l iau cu mine, si asa ajung la acelasi lucru. Apelez la cine sa mi-l aduca. Bardak aduc doar din Italia si ofera 1 an garantie. Pe cine am gasit sa aduca din Germania nu ofera nimic decat cumparare si transport. In Germania, uneori preturile sunt si mai mari decat in Ro si deja se practica adusul motoarelor din Italia si vandutul pe Mobile.de. Nu mai e nici acolo chiar un paradis.

Daca aveam cu cine sa merg si mai multi bani probabil incercam sa-mi gasesc la un particular serios in Germania, din pacate, nu am.

Re: Motociclism si Motociclisti

30 Iul 2008, 12:03

Sa nu radeti, dar de 2 zile sunt in acceasi dilema legata de BMW vs Honda. Am gasit 2 variante, insa Honda imi place la nebunie... o sa vedem ce iese :D

Re: Motociclism si Motociclisti

01 Aug 2008, 10:43

Pe bucuresteni poate ii intereseaza Primaria Capitalei interzice circulatia motoarelor pe timpul noptii.

Re: Motociclism si Motociclisti

01 Aug 2008, 14:09

pai apropos de atv-uri ...."ATV-urile nu au ce cauta intr-un oras. Potrivit legislatiei auto, aceste vehicule au fost create pentru teren accidentat, iar in Capitala asa ceva nu exista, deci trebuie eliminate"
pai daca ma gandesc bine este plin de gropi ,canale fara capac,borduri.etc. asa ca nu se poate pune prbl de teren accidentat .....
iar despre interzicerea motocicletelor ....o aberatie mai mare nici ca am auzit ...sunt curios sa vad cum se va rezolva....sunt primul la protest :D ...o tara de tarani ,tigani si hoti ... :-t sunt de acord sa ramana fara taloane cei care sunt prinsi cu decibeli cat avioanele cu reactie dar nu generalizam frate ...

Re: Motociclism si Motociclisti

01 Aug 2008, 14:48

Daca ATV-urile nu au voie, atunci nici SUV-urile nu ar avea ce cauta! Chiar am vazut un articol din SUA cum ca SUV-urile foarte mari (la noi nu se vand din alea) nu au voie in zonele rezidentiale ca au mai mult de 3 tone :D

In orice caz, intrebarea e, daca sunt atatea orase cu probleme (am vazut aceleasi demersuri si la Arad, si si in Brasov sunt galagiosi din astia), de ce primarii nu se strang si fac o scrisoare catre Parlament sa modifice legea in acest sens? De ce nu se autosesizeaza un deputat/senator din cei 500 sa propuna asa ceva? Oarecum il inteleg si pe Oprescu sau cine se ocupa de la primarie, el incercand sa rezolve problema folosind mijloacele pe care le are la dispozitie, cu toate ca solutia nu e tocmai etica.

Re: Motociclism si Motociclisti

11 Aug 2008, 12:48

Domnilor...15-17 este festivalul motociclistilor la RADAUTI. Vine careva? http://www.motociclism.ro/forum/index.p ... pic=240310

Re: Motociclism si Motociclisti

12 Aug 2008, 16:01

Domnilor... O să râdeți, dar mă tentează trecerea unei noi categorii pe permis și achiziționarea unei chestii pe 2 roți care să-mi facă deplasările de prin oraș mai lejere.

Acum, singura problemă este că NU vreau nimic altceva sub 600cmc cu 4 cilindri în linie, din câteva motive simple: sunetul motorului, aspectul (vreau musai ceva carenat, nu vreau să-mi ating dejtele de ceva fierbinte plus că arăt stupid pe moped; naked sux și nu le suport). Enduro mă sperie din cauza centrului de greutate cretin (ai toate șansele să te dai cu el pe spate). De un tourer serios bani nu or să fie, tare mă pasionează un anumit BMW, pe de altă parte nu mă văd făcând sute de km pe 2 roți, prefer aerul condiționat și CD-playerul și posibilitatea de a-mi ține de mână prietena la 100km/h cu autostrada liberă.

All in all, mi s-a pus pata pe o CBR600 F4i. Am citit kilometri întregi cum că nu-i bine să te urci ca începător pe una de-asta, că-ți rupi oase, că mori, că etc.

Ce am înțeles eu:
- supersport au cele mai bune frâne - verificarea - sunt singurele la care văd în specs dublu disc pe față.
- SS se controlează mai greu decât o enduro/naked din cauza semighidonului. Verificare = nujt până nu mă urc pe vreuna :D
- ai șanse de 21545730857.9 ori mai mari să mori că-ți scapă mâna-n gaz la o groapă sau se poate bloca accelerația pe full deschis și iar mori că iei 120/h instant. Verificare: atâta timp cât nu-s handicapat presupun că-mi pot controla "pedala" de accelerație, chit că-i la mână. Sau nu?

Acum ce aș dori de la voi să-mi spuneți, cei pasionați. Am experiență la categoria B care deja urcă peste 250.000-300.000km, plus un anume "simț" al traficului. Probleme cu echilibrul nu cred că am, de la 5-6 ani merg pe bicicletă. Dacă adaug o anume paranoia care să mă stăpânească non-stop pe motor, am șanse să apuc bătrânețile începând cu motorul menționat mai sus? :)

Partea a doua. Mă interesează aspectele practice: cum și unde pot să o țin la bloc, cu diverși binevoitori care se fâțâie constant prin jur și care nu se sfiesc să-mi zgârie mașinile (a mea și a prietenei) fără frică de a nu o mai găsi a doua zi sau de a o găsi cu holzsuruburi prin cauciucuri - ceea ce mi-ar putea fi fatal în trafic - sau alte măgării făcute pe la ea.

Toate cele bune :)

Re: Motociclism si Motociclisti

12 Aug 2008, 21:54

Eu merg pe bicicleta de la 10 ani si cand m-am suit pe motor am mers ca o cizma...deci nu se aplica.
Durerile de spate+ maini sunt incomparabile pe SS. Franele pe dublu disc sunt standard si la CB400-le meu ... desi un CB500 va frana de 2 x mai eficient. Conteaza ABS daca are si marimea discurilor si nu numarul lor....
Apuci toate batranetile daca stii sa iti stapanesti pornirile!!!! Nu viteza ucide ci inconstienta...cu viteza mergem toti...

De tinut, trebuie garaj in Bucuresti. Se practica inchirieri de garaje...cauti prieteni si le tii la ei contra-cost. Legata de gard/stalpi/caini :)) si alte "obstacole" nu e o idee buna.

Cbr-ul este una din cele mai ravnite motoare din punct de vedere calitate/pret si al viteza/siguranta. Aici nu am nimic a comenta...in rest...ASFALT USCAT.

Re: Motociclism si Motociclisti

12 Aug 2008, 22:11

$1 scrie:$2u merg pe bicicleta de la 10 ani si cand m-am suit pe motor am mers ca o cizma...deci nu se aplica.


In regim de viteza se cam schimba totul... E ca si cum de la planor treci la avioane supersonice, unde toata teoria de planare este complet inutila.

Re: Motociclism si Motociclisti

12 Aug 2008, 22:17

bine, ideea de baza era echilibrul...motorul a stat pe roti, cand a venit vorba sa il intorc, m-am dat jos de pe el :))

Re: Motociclism si Motociclisti

12 Aug 2008, 22:22

Ia uite ce bine s-a potrivit postul lui Cosmin. A venit acum cand in sfarsit mi-am gasit motorul. Joi-vineri fac actele. :)
Asta e bijuteria, doar ca fata de poza are un parbriz Double Bubble rosu.

cbrf4.jpg


Un CBR F4, nu F4i. E cel pe carburatie, si sincer sa fiu l-am preferat celui pe injectie. Un curatat & sincronizat de carb-uri nu e asa constisitor, in plus e puuutin mai bland decat cel pe injectie.

M-am plimbat cu el, trecand de la 50 de cai la 110. Initial credeam ca in urma experientei cu el imi voi lua zborul. Ei bine, n-a fost asa. Pentru calutii de sub carenaj e chiar bland. Sau mai bine zis, reactioneaza asa cum te porti cu el. Tragi finut de gaz, schimbi in ture mai joase, creste progresiv. Nu are "explozii de putere", e liniar, dar ofera destul nerv cand e nevoie (se simte de cum "brutalizezi" putin gazul). Am mers doar prin oras asa ca nu pot spune cum se comporta la viteze mai mari, dar va voi spune in cateva zile.

Fata de alte SS-uri pe care le-am incalecat (dar nu condus), este al dracu de comod. Saua e mai tare decat la un tourer normal, insa cu ceva banuti poti sa-ti iei o sa custom mult mai comoda. Nu stiu cum e saua la F4i Sport (cea din doua bucati). Semighidoanele sunt mai sus decat la ZX6R sau R6 (asta l-am vazut la tomcat) si atunci permit o pozitie mai relaxata in oras.

Dupa 2 ore de mers prin Bucuresti nu pot spune ca m-a durut cu adevarat ceva, dar deh, era si entuziasmul la mijloc.
Franele se comporta foarte bine. De "controlat" e chiar foarte manevrabila. Ghidonul brancheaza multicel pentru o sportiva, permitind unghiuri de intoarcere destul de stranse. Nu e grea si avand centrul de greutate destul de jos se apleaca cu usurinta.

Acum, privind treaba cu incepatorii pe supersport. Din punctul meu de vedere, nu e recomandat incepatorilor absoluti, din 2 motive.
1. Pericolul de accident grav - asta se intampla de cele mai multe ori in cazurile pustilor cu aere de vedeta de cartier. Un om echilibrat stie sa-si infraneze instinctele astea turbate.
2. Greselile de incepator - CBR-ul e iertator, dar nu ca modelele recomandate incepatorilor. Asa cum ai spus si tu Cosmin, mana mai scapa in gaz, de la o gropa, de la un damb, etc. Franarile incepatorilor sunt uneori prea brutale si blocheaza rotile (de cele mai multe ori in momentul in care roata fata nu e dreapta) ceea ce duce la inevitabilele trante. Desi in putine cazuri aceste trante s-au soldat cu urmari grave, plasticaraia si fibra de pe motoare sufera. De aici si recomandarea naked-urilor. Deci, daca iei CBR sau SS in general, obligatoriu sa-i mondezi crashpad-uri. Sunt acele buloane care se monteaja pe lateral si au rolul de a proteja carenele prin preluarea socului cazaturii si tinerea motorului la distanta de sol.

Pentru gararea ei exista solutia lui verga_Cip, inchirierea unor garaje in mai multi oameni, dar astea au cam disparut din capitala, ridicate de primarii. Se mai practica inchiriere locurilor de moto din parcarile Dalli. De la tomcat stiu ca un loc de moto este 150 Ron pe luna si ti se ofera spatiu cat pentru o masina. Nimeni nu comenteaza daca pui mai multe motoare pe locul acela, deci si aici costurile se pot imparti. Daca o tii langa bloc, alarma, ghidon blocat, blocaj pe disc si asigurata cu lant de ceva mare si stabil. Daca nu ai de ce sa o legi, pune-i alarma si blocajele si incearca sa o pui undeva in spatele masinilor parcate, intre masini si garduri ceva.
Mai exista solutia parcarii in cea mai apropiata benzinarie cu camera de supraveghere, bineinteles, contra-cost, ca si baietii de la benzinarie "e oameni si tre sa mananca si ei ceva".

Cam atat (putin nu? :)) ) si da, CBR-ul e o super alegere.

@tomcat: Si-a gasit fratele meu trotineta noua sau nu? B-king? R1? Monster de 900? Ce-a ramas pana la urma?

Re: Motociclism si Motociclisti

13 Aug 2008, 09:35

Felicitări, Alex :)

Fix păreri directe vroiam să aud, și vă mulțumesc pentru ele. Chestia cu instinctele de puștan eu zic că nu se aplică, deși am probleme de anger management. Până o să-mi iau carnetul or să fie și alea sub control :D

Și eu am ezitat F4-F4i. Injecția mă cam neliniștea ca idee (întreținere and stuff). Probabil că o să mă orientez tot spre carburație.

Oricum toate astea vor fi făcute la anul, 2008 e prea scurt pentru mine să fac și școala de A. Poate motorul, dacă găsesc vreo ofertă, să-l iau din iarnă și să-l parchez într-un garaj, ceva, mă orientez eu.

Așteptăm și alte impresii din șaua CBRului :D

Re: Motociclism si Motociclisti

13 Aug 2008, 09:38

Acum o luna si ceva ma batea gandul sa imi iau o motocicleta. Dar am incercat o data sa merg pe o motocicleta. Cand am vrut sa o intorc, nu a luat curba destul si am dat cu ea in gard. Nu am avut nimic nici eu nici ea , ca a cazut pe iarba, si aveam cam 10km/h. LA cateva zile, inca mai vroiam sa imi iau, dar l-am vazut pe unu cum s-a urcat pe o octavia. Mi-a mai sarit si prietena in cap si am renuntat la idee pentru moment.

Re: Motociclism si Motociclisti

13 Aug 2008, 11:21

@Cosmin Multumesc!
In ce priveste injectia, circula o vorba cum ca daca te apuci sa desfaci un motor pe injectie nu-l mai scoti la loc cum era. Desigur, e un mit urban si cred ca un mecanic cu adevarat bun nu are nicio problema, insa, asa cum spuneam, nu e constisitor pe carb-uri, deci alegerea e facuta.

Sa stii ca nu e tarziu pentru scoala, totul dureaza cam 1 luna si jumatate si cu putin noroc mai prinzi lejer o luna de sezon, avand in vedere ca nu mai sunt anotimpurile cum erau in copilarie. :)

Daca ti-l iei pana sa faci scoala, roaga-ti prietena sa-ti ascunda cheile. :) Pe bune. E periculos si va exista clar tentatia sa-l incerci, chiar si o tura mica pe straduta. Sunt cazuri in care sfarsitul a fost foarte neplacut, daca nu tragic.

@Tiry123 Motociclismul tre sa fie 50% pasiune, 25% frica si 25% luciditate. Asa-l vad. Daca frica mananca din procentele luciditatii, in loc sa te tina in priza, se transforma in panica si atunci esti ca si mort.

In ce priveste incercatul motorului si cazutul ca n-ai reusit o curba, asta-i o prostie. Pai crezi ca te-ai nascut invatat? Aveai instructor cu tine? Ti-a spus cineva cat de greu e motorul ala? Cat de mare e gradul de rotire din ghidon? Te-a pus cineva sa faci jaloane sa te obisnuiesti cu el? Astea se fac in scoala. Fa scoala si o sa vezi ca nu-i mare vrajeala treaba asta. Iar daca esti cu capul pe umeri, nici n-ar trebui sa te intereseze ca X sau Y s-a infipt intr-o masina. S-a infipt el, nu tu. Tot ce poti face e sa tragi concluzii unde a gresit el, ca sa nu ii repeti tu greseala.

Prietenele vor fi mai mereu impotriva, e firea lor, ce vrei, ne iubiesc si ne vor protejati. Acum important e sa vrem si noi sa ne protejam si sa mergem bine, in conditii legale si de siguranta, cu carnet si echipament pe un motor pe masura experientei noastre.

Re: Motociclism si Motociclisti

13 Aug 2008, 12:03

$1 scrie:$2Prietenele vor fi mai mereu impotriva, e firea lor, ce vrei, ne iubiesc si ne vor protejati. Acum important e sa vrem si noi sa ne protejam si sa mergem bine, in conditii legale si de siguranta, cu carnet si echipament pe un motor pe masura experientei noastre.


Imi place fragmentul asta....=))

WAAANNNAAAAAAAAAAAAAA :D


Frumoasa alegere, sa fie intr-un ceas bun!

Re: Motociclism si Motociclisti

13 Aug 2008, 20:00

Cosmin, daca vrei ne vedem vineri seara pe undeva prin oras si il iau si pe "Salogel" cu mine. El are CBR 600 F4I din 2001 si este tot incepator. Poate sa iti povesteasca exact ce si cum.

Re: Motociclism si Motociclisti

14 Aug 2008, 00:50

Cu Salogică mă tot conversez de ceva timp pe Yahu, poate ne vedem vineri ceva timp, sâmbătă dimineață cred că o întind spre mare :D

Re: Motociclism si Motociclisti

15 Aug 2008, 09:08

M-am re re re re razgandit....acum vreau o Honda Cb500 sau un Kawasaki ER5.

Caut prin Germania sa vad ce gasesc, daca e ceva care merita voi trage o fuga sa o aduc. Sper sa imi incapa in FORD :D

Re: Motociclism si Motociclisti

16 Aug 2008, 20:46

$1 scrie:$2-am re re re re razgandit....acum vreau o Honda Cb500 sau un Kawasaki ER5.
:D


ER5 am eu. Am aproape 8000 de kilometri cu ea si sunt foarte multumit de el dar are ceva neajunsuri:
1. disc frana simplu fata si tambur spate dar se rezolva cu un pneu bun
2. pneu spate ingust (130) nu te ajuta prea tare la frana motor si nici la curbe luate in viteza - dar am testat un pneu mai lat (150) si pot sa spun ca se schimba treaba cu frana de motor (curbe in viteza n-am testat)
3. puterea nu e la fel de liniara ca la o Honda dar dupa ce te obisnuiesti nu mai e nici o problema

pentru oras e extraordinara si nici la drum lung nu sta rau (am mers Buc - Tm intr-o zi fara prea mari dureri de spate)
n-am avut nici o problema mecanica pana acum

drum bun!

Re: Motociclism si Motociclisti

17 Aug 2008, 07:16

@verga_cip Eu unul as alege ER-5. Numai pentru aspectul mai placut din punctul meu de vedere. Dar sincer sa fiu, nu m-as urca pe niciunul dintre cele 2. De ce nu incerci un Kawasaki ZR-7?
zr7silver.jpg


Linia de design este asemanatoare cu ER-5, dar e mai "serios". :) Nu este o motocicleta scumpa, deoarece are surate la clasa ei mult mai faimoase. Suzuki SV 650 N, Honda Hornet 600, Ducati Monster 600, toate astea sunt mai scumpe, fiind mai cautate, din varii motive. ZR-7 sunt convins ca il gasesti la un pret de bun simt.

Si daca-l iei, vin sa ma plimbi. De cand mi-am luat permis am vrut sa ma dau cu un ZR-7. :) Mai nou cu z750.

Re: Motociclism si Motociclisti

17 Aug 2008, 12:45

De suflet mi-ar fi Zephyr-ul de 750...mi se pare o motocicleta incredibil de reusita...zvelta, puternica, o alura foarte frumoasa, desenata foarte frumos...


ZR7 e o idee..acum am vazut si eu pe site-uri straine...calculam, calculam si iar calculam :D

Re: Motociclism si Motociclisti

18 Aug 2008, 07:37

@khael ...domnule s-o stapanesti sanatos si sa te bucuri de ea !!!!!!!!! poate o vad si eu daca ai timp saptamana asta ...de astazi am inceput munca :-(

Re: Motociclism si Motociclisti

19 Aug 2008, 16:00

@verga_Cip: Si mie imi picase cu tronc un Zephyr, dar era de 400. E puuutin diferit ca design si are cu vreo 5-6 caluti mai putin decat cel de 550. Mi-a adus aminte de vechile cafe-racer-uri, mai ales ca fostul proprietar ii pusese semighidoane care, uimitor, dadeau al naibii de bine, doar ca modificau substantial pozitia.

@tomcat: Stai ca si cu CBR-ul asta a fost distractie mare, dar se pare ca in sfarsit (dupa telefonul primit azi) s-au rezolvat micile probleme si se pare ca de maine pot semna actele pt. el. Ma jur ca nu mai am rabdare, sa-l iau, sa-l spal, sa ma plimb. :D Ne vedem saptamana asta, sper sa-l iau pana vineri ca in W/E o tai pana la mare, in rest, am timpul de partea mea. Nasol la job, eu ma bucur de concediu. Pana la urma te-ai hotarat ce-ti iei, ai renuntat la B-King?

Re: Motociclism si Motociclisti

20 Aug 2008, 07:15

Vreau sa spun ca de vreo 3 zile tot scriu mailuri astora de pe mobile.... caut anunturi private cu motoare. Ultima "gaselnitza" este un Zephyr de 550, foarte frumos. Astept sa vad ce spune neamtul. Pana una alta trebuie sa-mi si incape in focus :D

Hai..care ati demontat motoare...cum il bag. Eu m-am gandit asa:
scot furca fata direct din bolt (ala cu surub mare din capul furcii, pe mijloc) dupa ce deconectez etrier (care il scot cu totul ca sa nu mai golesc lichidul de frana) si comenzile de pe ghidon, stanga si dreapta. O alta varianta ar fi sa scot doar telescoapele cu tot cu roata, fara a scoate ghidonu lsi ansamblul lui, lucru mult mai usor. Dau roata spate jos si voi avea o inaltime cam de 55-60 cm (disponibil in Focus cam 75) si lunga cam de 170 (disponibil in Focus 165 cm pe lung fara a trage scaunul fata si 200 pe diagonala). O sa fie distractie mare. Sa vad cum il bag in masina si cum il scot :))

Re: Motociclism si Motociclisti

20 Aug 2008, 07:23

@khael ..ma bucur pt tine si astept sa te vad la o tura ;) ...,am renuntat la ideea cu b-king ..un motor enorm ,brutal care nu poate fi folosit decat in scopuri de oras si terase ..ca deh ..da bine namila ..raman la SS-ul meu ..R1 :D ...

@verga_Cip..vezi daca te poti documenta in legatura cu transportul mobrei in masina ..sa nu dai dracu de vreo belea de te costa amend cat face mobra ....stiam ca au oarece legi aiurite prin "M" UE :-" ....in rest bafta mUUUUUUlta la achizitionare

Re: Motociclism si Motociclisti

20 Aug 2008, 10:49

Poai.. nu cred. Atat timp cat greutatea incarcaturii nu depaseste greutatea admisa nu incalc nici o regula :D cred :))

Re: Motociclism si Motociclisti

20 Aug 2008, 12:29

am un prieten ce a adus un diversion de 600 intr-un focus 1 turnier din italia. a demontat roata fata, semnalizatoarele stanga, scarita fata stanga, schimbatorul de viteze, oglinzile, ghidonul demontat doar din inaltatoare - lasate cablurile la locul lor, toba stanga, rezervor gol. foarte imortant: scos acumulatorul!!!!!!!!! daca e tinut aplecat curge acid din el - se obtine focus pt. familia flinstones... bagat/scos in/din masina cu greu dar cu grija, pe o parte - 3 insi. daca pe partea aia ai toba, e bine sa o dai jos. pus bureti si polistiren pe ici pe colo. asigurat cu chingi.
lucruri pe care nu le-a facut si ar fi trebuit: scos uleiul - fiind pe o parte, s-a scurs putin pe undeva. protejat lant cu hartie sau folie de aluminiu de bucatarie - murdareste.
utile: scoci nailon, scoci hartie, coliere plastic, protectie polistiren si textila bara spate masina (la manevre), polistiren mult pt. puncte sprijin, cartoane, folie de protectie (ce se pune sub parchetul laminat), chingi, scule (chei fixe, imbus, torx, surubelnite - si +, etc.). e mai bine ca punctele de sprijin cu polistiren sa ocoleasca punctele pe care s-ar sprijini efectiv motoru'. unele bucati de polistiren se lipesc de motor inainte de a incepe manevra de incarcare!

o solutie ce ar usura treaba: pus in masina un placaj sau un carton gros pe toata lungimea spatiului de incarcare. un covor vechi la indemana. sprijinit juma' de motor pe covor la 'intrare' in masina, basculat apoi tras de covor cu tot cu motor inauntru.

oare nu si mai bine e cu o remorca??
Răspunde