Prezentari cu masini, poze, biografii, liste
Răspunde

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

26 Iul 2008, 11:40

tocmai am facut un drum pina la mare. impresii...

masina a accelerat foarte repede la 200km cu noul soft. am mers in mare parte pe harta de 141 cai. pe ruta cernavoda-cta am mers si cu softul de 150 cai. depasirile erau un deliciu. ;)

consum mediu de 6.9% pe CDB pe traseul bucuresti-mamaia-costinesti-mamaia-cetatea histria-bucuresti.

tinuta de drum excelenta pe toate tipurile de drum si la oricare viteza.

la intoarcere am constat ca masina trage serios spre dreapta, lucru pe care inainte nu-l facea. tre' sa fac o reglare de directie.

pe drumul dintre mamaia si histria, masina zbirniia din toate incheieturile.

concluzia, focus 2 este o masina care sta foarte bine pe sosea, pt o masina din clasa ei, dar care are un interior cu finisari jalnice.

imi scirtie asa: panou stinga la centura, fate usi fata(stg si dreapta), bancheta spate, scaun pasager, si mai nou unu greiere sub bord undeva in zona butoanelor de clima.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Iul 2008, 07:40

din pacate iti dau dreptate
partea buna (cel putin asa e la mine) e ca zgomotele apar si dispar
nu se repeta in acelasi loc

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

31 Iul 2008, 15:29

am facut si a -2-a revizie la 25000 km. am fost la Romcar pe Sos Giurgiului

cost total 710 lei din care 330 lei manopera si 380 piesele cu care am venit eu.


in manopera a intrat si inlocuirea filutrului de polen si inspectia de caroserie(vreo 70 ron fara tva). faza tare este ca a uitat sa puna stampila in cartea service pt inspectia de caroserie. cred ca nici nu a avut loc aceasta inspectie.

toate problemele semnalate de mine au avut ca rezolvare: "ASA FACE TOATE". cum o fi posibil sa spui asa ceva atunci cind:
-roata dreapta scirtie din cauza placutei si discul s-a mincat semnificativ mai mult decit celelalte 3 roti.
-un zgomot ciudat din zona electromorului atunci cind pun si iau contactul. lucru pe care atunci cind era noua nu il facea. cica "asa face toate".
-coloana volanului face clanc doar atunci cind iau viraj dreapta. nu insa si la stinga. raspunsul a fost: "nu vedeti ca face si pe stinga". 8-} am vb pers cu seful de service si a bagat masina inca o data in hala. i-a zis unui trepadus sa unga nush ce. rezultatul... face la fel.

sincer nu stiu de ce mai imi bat capul cu revizii la service ford.

daca ar fi sa dau o nota acestui service, ar fi nota 7 din 10. asta pt ca nu am asteptat mult. nu au comentat ca am venit cu piesele mele. am avut vizibilitate din zona clientilor, asa ca am stat cu ochii pe mecanici, care chiar au inlocuit toate componentele.

concluzia finala este ca nu stiu cum dracu se face ca in serviceurile din Ro toti sunt fara chef de munca si vor sa scape cit mai repede fara sa isi bata capul pt a investiga intradevar o problema.

ps: inainte de a schimba filtrul de polen, ac-ul abia facea fata pe treapta a-4-a. acum pe treapta 3 te zboara din masina. raceste imediat. sugestia mea este sa il schimbati cit mai des. daca nu, macar la fiecare revizie. la fel si filtrul de aer. eu il schimbasem acum 4000 km, dar deja era negru.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

31 Iul 2008, 15:35

E bine ca n-au comentat nimic fiindca ai venit cu piesele tale. Dar n-au mentionat nicaieri in cartea de service asta?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

31 Iul 2008, 15:42

Ai idee cât te costau piesele luate de la ei ?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

31 Iul 2008, 15:52

$1 scrie:$2i idee cât te costau piesele luate de la ei ?


pai a facut userul fritz revizie la romcar acum 1 sapt si ceva. l-a costat 890 ron dar a benificiat si de o reducere de 10% din valoarea totala(manopera + piese). in general o revizie cu filtru de polen schimbat costa cam 900-1000 ron.

pe cartea service nu au mentionat si nici nu aveau unde sa mentioneze. ei au uitat sa puna stampila si pe inspectia de caroserie.

dar in cartea service au notat nr de factura acolo unde a pus stampila. din factura reiese ca nu a fost vorba decit de manopera.
Ultima oară modificat de muzica9 pe 31 Iul 2008, 15:57, modificat de 2 ori în total.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

31 Iul 2008, 15:55

Forcar scrie pe mine. Mersi.

Cât despre "aşa face toate" deja nu cred că mă mai obosesc să-i zic de problemele mele.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

04 Aug 2008, 16:35

$1 scrie:$2oncluzia, focus 2 este o masina care sta foarte bine pe sosea, pt o masina din clasa ei, dar care are un interior cu finisari jalnice.


Da la restul masinilor din clasa te-ai uitat ce interioare au? Desi focusul 2 e mai conservator la interior decat focusul 1, parerea mea e ca arata mai bine decat majoritatea compactelor.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Aug 2008, 16:58

dupa o sapt in care am fost plecat din tara, si n-am condus nimic, azi am facut 100 km in Buc. m-am rendragostit de masina mea. :)

ps: am fost sunat ca au venit arcurile sport. dar nu stiu daca sa le mai montez. la ce curbe am luat cu ea azi, s-a comportat mai mult decit multumitor. :-??

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

13 Aug 2008, 17:23

ce arcuri? Daca vii diseara o sa vezi si strut bar-ul :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

22 Aug 2008, 17:47

am ridicat arcurile sport eibach. dar inca sunt in dubiu daca sa le montez sau nu.

voi lua o decizie dupa ce voi trece pe jantele de 17" si dupa ce imi va veni si body kit-ul ST.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Aug 2008, 10:58

pune si tu o poza cu xenoanele te rog ca sunt tare curios.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

23 Aug 2008, 12:24

$1 scrie:$2une si tu o poza cu xenoanele te rog ca sunt tare curios.


pai n-am nici o poza facuta noaptea. mai degraba o sa le vezi cind ne intilnim. :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Sep 2008, 23:31

am ridicat toate componentele Kitulul de ST.

de remarcat eleronul ST care este destul de greu. citeva kg in plus, nu gluma.

astept sa vina si difuzorul de bara spate de la Rieger si apoi ma duc la vopsit.

RT00034148-3.jpeg
RT00034148.jpeg


ps: ce parere aveti de jantele acestea? :)
gmp xeno.jpg

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

06 Sep 2008, 23:52

Jențile alea's un pic ciudate.
Să te văd într-o zi cu ploaie cu mașina plină de nămol din infectul București și cu jențile alea și m-ar apuca râsul :D.

Sunt un pic extravagante. Dacă vrei să-ți personalizezi la maxim mașina să zicem măcar altă culoare, nu roșu.

Cât a fost kitul de ST de curiozitate, căci de pus nu se pune problema la mine ?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Sep 2008, 01:21

daca era negru mat in loc de rosu era perfecta cu partea cromata :D

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Sep 2008, 07:58

exista modelul acesta si pe negru mat si pe imitatie de fibra de carbon. dar am eu un fix cu incaltari rosii. :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Sep 2008, 16:55

ROSUUUUUUUUUUUU, nici un negru mat.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Sep 2008, 17:27

O sa iesi in evidenta :D poate te lasa astia cu masina pe butuci :|

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Sep 2008, 20:56

misto jantele rosii ;) .

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

07 Sep 2008, 21:37

$1 scrie:$2isto jantele rosii ;) .


ok, vad ca a plac.

problema este ca ca sunt cam dificil de procurat pe prinderea 5x108 si ca au 8J ca latime, ceea ce inseamna ca vor fi destul de grele.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Sep 2008, 15:03

drum buc-cta dus intors consum de 8% afisat in bord si 8,44% obtinut prin metoda plin.

pe autostrada am mers cu pilotul setat la 180km/h iar pe DN am tras de ea cit am putut.

am avut 4 pers in masina iar la intoarcere am folosit tot drumul AC.

o fi bine o fi rau? :-S

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Sep 2008, 21:00

Atâta timp cât nu-ți pică motorul e bine :D
Ceva semne de uzură vizible la motor pe setările cu 150cp ?
Fum, zgomote, tremurat motor, etc.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

10 Sep 2008, 21:45

$1 scrie:$2tâta timp cât nu-ți pică motorul e bine :D
Ceva semne de uzură vizible la motor pe setările cu 150cp ?
Fum, zgomote, tremurat motor, etc.


eu oricum sunt paranoic si multe zgomote mi se par suspecte. :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

11 Sep 2008, 11:17

Înseamnă că suntem 2 :)

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

28 Sep 2008, 21:39

in asteptarea difusorului de bara spate care intirzie, :( drept pt care am cerut restituirea avansului, va prezint poze cu micile modificari aduse:

covoras portbagaj(scuzati mizeria)
IMG_0246.JPG


praguri protectie inox(sunt originale ford si sunt foarte diferite fata de ce am vazut ca se vinde pe forum)
IMG_0249.JPG

IMG_0250.JPG


nuca schimbator din aluminiu
IMG_0254.JPG

IMG_0255.JPG


plafoniera cu leduri(nu e de ST cea cu leduri rosii, ci de GHIA sau TITANIUM cu leduri orange). in poze nu se vede mare lucru, dar ea isi facea treaba, iluminind foarte placut zona centrala
IMG_0253.JPG

IMG_0257.JPG

IMG_0259.JPG

IMG_0262.JPG

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

29 Sep 2008, 08:24

Foarte fain tot ce ne-ai aratat...M-ai zapacit :-O Cind aud de tuning imi ies ochii ca la melc....caci si eu vreau sa-mi fac...Te-a intrebat un coleg mai inainte dar cred ca ai omis din greseala...Zi-ne si noua cit costa un kit ST.?

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

29 Sep 2008, 08:32

$1 scrie:$2oarte fain tot ce ne-ai aratat...M-ai zapacit :-O Cind aud de tuning imi ies ochii ca la melc....caci si eu vreau sa-mi fac...Te-a intrebat un coleg mai inainte dar cred ca ai omis din greseala...Zi-ne si noua cit costa un kit ST.?


lui i-am rasp in pm.

cam 4000 ron.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

29 Sep 2008, 08:50

Scuze ,n-am stiut...Merci de info. Cu riscul de a te zapacii ...am citi topicul dar nu am inteles foarte bine ...Ce piese contine de fapt tot Kit-ul asta ST ? Daca ai info. mai multe decit mine stii cumva kit-ul ST pentru Mondeo este mai scump ...si daca da cu cit...daca stii evident.

Re: Povestea Focusului de 150 de cai

29 Sep 2008, 09:24

Daca tot ne-ai facut pofta cu protectiile de prag :D , fii amabil si specifica de unde le-ai luat si cat costa.
Răspunde