Masina e luata din Olanda. Ca dotare este un Trend (din 2001), TDDi 115 CP, cu climatronic, pilot automat, faruri de ceata, geamuri electrice spate. Poate mai are ceva in plus fata de Trend-ul de la vremea respectiva dar nu-mi vine in minte... :icon_confused:
Legat de un post ce l-am citit mai sus cu AC-ul care ar merge continuu. La AC manual compresorul se porneste doar la apasarea butonului de dezaburire sau a butonului de AC.
La EATC (climatronic) daca este pe auto si apesi pe butonul de AC (cel rotund din dreapta) de 2 ori, deci sa se aprinda si apoi sa se stinga LED-ul compresorul nu va mai porni chiar daca in masina este foarte cald

. Va porni doar daca apesi pe butonul de AC, dezaburire sau AUTO. Compresorul nuu merge continuu niciodata, acesta are cicluri de pornire/oprire in functie de temperatura ambientala, cantitatea de refrigerent. Aceste cicluri sunt controlate de AC cycling switch, cea de sub capota (high pressure cut-off switch) are doar rol de oprire a compresorului si pornire a ventilatoarelor in caz ca detecteaza o presiune prea mare in sistem (la ~25 bar pornesc ambele ventilatoare de racire la diesel).
Eu folosesc ~30 minute pe saptamana AC-ul pt. a mentine presiunea in sistem si pt. ca uleiul de AC sa circule si sa lubrifieze sistemul, lucru recomandat si de Ford de altfel.
Daca-l pornesc odata la 2 saptamani timp de 1 minut se simte ca ia din puterea motorului. Cu metoda aceasta totul e OK, vara da aer rece foarte repde daca-l folosesc asa.
Nu pot spune ca sunt norocos cu incalzirea electrica a antigelului, toate rezistentele s-au ars si acum se face caldura mult mai greu in masina :icon_rolleyes: , la Forcar costa 480 RON jucaria cu cele 3 rezistente, la reprezentanta din Cluj 197 EUR!!! E exagerat la reprezentanta pretul de aceea voi cumpara de la Forcar. Problema majora e ca nu se vand rezistentele alea separat, doar tot subansamblul...
Toate cele bune!