Esapament dublu. Cum functioneaza?
Imi explica si mie cineva care este regula de functionare a unui esapament cu 2 iesiri din toba finala.
Caz de studiu. Am vazut in trafic masini BMW sau AUDI, diesel si benzina(ambele variante) care au toba finala cu 2 iesiri. Este vb de modeul cu 2 tevi una linga alta, si nu modelul cu evacuare stinga-dreapta.
Am vazut ca una din tevile de evacuare este blocata de o valva, care cel mai probabil se deschide la turatii mari. Care este logica? Cu ce ajuta acea valva daca tine una din evacuari inchisa, la turatii joase?
Caz de studiu. Am vazut in trafic masini BMW sau AUDI, diesel si benzina(ambele variante) care au toba finala cu 2 iesiri. Este vb de modeul cu 2 tevi una linga alta, si nu modelul cu evacuare stinga-dreapta.
Am vazut ca una din tevile de evacuare este blocata de o valva, care cel mai probabil se deschide la turatii mari. Care este logica? Cu ce ajuta acea valva daca tine una din evacuari inchisa, la turatii joase?
-
muzica9 - 1nsane Member
- Mesaje: 3817
- Membru din: 11 Dec 2006, 10:18
- Localitate: Bucuresti
- Maşina: FULL FARA PIELE