Cum stau cu service-ul, cum se comporta la achizitionarea masinii, la reparatiile in garantie
Răspunde

SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 16:45

Poate ar fi trebuit sa fie o afirmatie titlul, dar, in fine.........
Iata de ce am deschis subiectul: pe 16 septembrie aflandu-ma in service-ul PROLEASING TGV au constatat bravii mecanici ca trebuie sa schimb la masina mea (FF2 2006 1.6 TDCI 109 CP) rulment de presiune, curea auxiliara si simering palier :-O . Pana acum toate bune si frumoase dar vine si vestea proasta: CUREAUA AUXILIARA NU ESTE ORIGINALA!!!! Concluzia: nu se poate acorda garantie pentru celelalte repere., plus platit 100 RON reprezentand o ora manopera.
Istoricul masinii este urmatorul: la Ploiesti am schimbat rola intinzatoare curea auxiliara; bara spate schimbata la CSD (masina a stat acolo o saptamana); 2 revizii la ROYAL MOTORS (la 15000 si 30000); caseta directie schimbata la PROLEASING TGV.
De ce am facut insiruirea aceasta? Pentru ca undeva in aceste locuri a fost schimbata cureaua auxiliara. Nu acuz pe nimeni in mod direct, dar grav este ca se intampla. Se pare ca masina a fost deja trecuta in baza de date ca fiind iesita din garantie. Nu pot sa imi dau seama unde a fost schimbata? Cei din Tgv au spus ca este exclus ca masina sa fi venit cu aceasta curea neoriginala (DAICO - asa scrie pe curea).
Concluzii: - am pierdut garantia;
- de azi nu mai plec de langa masina in service....
- se poate intampla oricui dintre noi.... este atat de simplu pentru ei;
Sunt scarbit de toata aceasta situatie.
Deja astept preturile de FORCAR ca sa schimb piesele pe propria cheltuiala. Mecanic priceput am, caci slava Domnului, nu s-a terminat mecanica la cei de la Ford.
Si luasem catalogul pt Fiesta ca sa achizitionez si un Ford mai mic...... exact in aceeasi zi.........
Ultima oară modificat de Alen pe 16 Sep 2008, 17:47, modificat 1 dată în total.
Motiv: mutat in sectiunea corespunzatoare

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 16:52

$1 scrie:$2oate ar fi trebuit sa fie o afirmatie titlul, dar, in fine.........
Iata de ce am deschis subiectul: pe 16 septembrie aflandu-ma in service-ul PROLEASING TGV au constatat bravii mecanici ca trebuie sa schimb la masina mea (FF2 2006 1.6 TDCI 109 CP) rulment de presiune, curea auxiliara si simering palier :-O . Pana acum toate bune si frumoase dar vine si vestea proasta: CUREAUA AUXILIARA NU ESTE ORIGINALA!!!! Concluzia: nu se poate acorda garantie pentru celelalte repere., plus platit 100 RON reprezentand o ora manopera.
Istoricul masinii este urmatorul: la Ploiesti am schimbat rola intinzatoare curea auxiliara; bara spate schimbata la CSD (masina a stat acolo o saptamana); 2 revizii la ROYAL MOTORS (la 15000 si 30000); caseta directie schimbata la PROLEASING TGV.
De ce am facut insiruirea aceasta? Pentru ca undeva in aceste locuri a fost schimbata cureaua auxiliara. Nu acuz pe nimeni in mod direct, dar grav este ca se intampla. Se pare ca masina a fost deja trecuta in baza de date ca fiind iesita din garantie. Nu pot sa imi dau seama unde a fost schimbata? Cei din Tgv au spus ca este exclus ca masina sa fi venit cu aceasta curea neoriginala (DAICO - asa scrie pe curea).
Concluzii: - am pierdut garantia;
- de azi nu mai plec de langa masina in service....
- se poate intampla oricui dintre noi.... este atat de simplu pentru ei;
Sunt scarbit de toata aceasta situatie.
Deja astept preturile de FORCAR ca sa schimb piesele pe propria cheltuiala. Mecanic priceput am, caci slava Domnului, nu s-a terminat mecanica la cei de la Ford.
Si luasem catalogul pt Fiesta ca sa achizitionez si un Ford mai mic...... exact in aceeasi zi.........


Salut,

Cam lunga lista ta cu probleme...imi pare rau! Si raspunsul e DA, suntem inselati/furati/luati la misto in service-urile "autorizate"!

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 16:56

Asa este peste tot... Am renuntat de mult sa mai cred in reprezentantele Ford...sau ale oricarei marci de la noi din tara. Peste tot e bataie de joc. (sau poate nu o fi peste tot...ma rog.) Prefer sa merg la un nene care are deschis un service in "spatele blocului" dar macar stiu ca ma lasa sa ma uit ce face... si nu umbla cu manareli.

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 17:27

stai linistit eu mi'am lasat masina in service o saptamana si tot asa am gasito(reparatii de tinichigerie) si cand am fost akuma cica nu au ajuns piesele desi ei m'au sunat saptamana trecuta ca toate piesele au ajuns si se pot apuca d masina :| :-t

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 17:39

Ultima veste bomba: Cureaua originala a masinii cu care vine din fabrica este DAICO!!! Curea despre care PROLEASING TGV a spus ca nu este originala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------NO COMMENT!!!------------------------

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 17:42

$1 scrie:$2ltima veste bomba: Cureaua originala a masinii cu care vine din fabrica este DAICO!!! Curea despre care PROLEASING TGV a spus ca nu este originala!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
-----------------------------NO COMMENT!!!------------------------

ce ai d gand sa faci?
meri si fa'le scandal

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 17:47

Raspuns final: Da, suntem inselati in service, dar nu numai acolo... :D
Referitor la ultimele noutati, este chiar interesanta faza!

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 17:49

ha-ha, asta-i buna :-t
sa-i vad cum iti acorda garantia inapoi
ar trebui sa-ti rezolve si masina pe gratis, in contrapartida cu neplacerile create :-"

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 17:54

Are cineva idee daca este stipulat undeva ca nu pot sta langa masina MEA cand este in service?nu mi se pare corect sa las banii MEI pe mana altora fara sa vad ce fac .Chiar daca este in garantie.

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 17:56

Am vorbit deja cu directorul de la PROLEASING. Va tin la curent. Oricum o sa rezolve masina gratis pt ca e in garantie.

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 17:56

succes!!!

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

16 Sep 2008, 18:03

atunci, daca tot te-ai hotarat sa iei o Fiesta, ia-o de la ei, dar prajeste-i cu un discount substantial

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

17 Sep 2008, 07:09

Service-urile autorizate sunt OBLIGATE sa lucreze NUMAI cu piese originale.
Nu au cum sa-ti scoata masina din garantie din moment ce toate schimbarile le-ai facut la ei.

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

17 Sep 2008, 10:57

Situatia este cam asa:
- pe curea scrie "DAICO", pt ca astea sunt curelele pe care le foloseste Ford. Cand cumperi o curea originala, pe ambalajul ei scrie "Ford" dar cureaua este inscriptionata cu numele producatorului. Exemplu: filtrul de motorina "UFI" vine in cutie pe care scrie "Ford"./
- mecanicii de la PROLEASING TGV nu cunosc aceste lucruri (din pacate pentru noi, clientii) si seful de service mi-a si spus ca masina nu mai este in garantie. Le-am spus ca toate curelele sunt inscriptionate DAICO, si (poate pt ca au aflat si ei) au zis ca vor de la mine si confirmarea de la Romcar. Este incredibil: ei puteau sa obtina confirmarea pe loc dar nu au vrut. O sa obtin si aprobarea si merg peste ei, desi sunt convins ca ma sicaneaza in felul acesta doar ca sa ma faca sa renunt.
P.S. : Nu fac tb asta pt o banala curea care este 75 ron la Forcar ci pt celelalte piese pe care treb sa le schimbe (rulment presiune si simering palier) si mai presus de toate doar ca sa le arat cat sunt de incompetenti, ca prea s-au invatat cu clienti care inghit nemestecate toate gogosile servite de ei.
--------RESPECT FORCAR--------- =D> =D> =D>

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

17 Sep 2008, 18:39

Atasez si pozele facute de PROLEASING TGV.
Aveti idee, la voi scrie la fel pe curea? Daca da, e rau pt ca treb sa veniti la Tgv sa va spuna ca ati pierdut garantia!!!
FiÅŸiere ataÅŸate
100_1996.jpg
100_1998.jpg
100_1999.jpg

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

17 Sep 2008, 19:57

In antiteza totala, ia uite cum e in UK:

"Ford's 620-strong network of Authorised Repair Centres have signed up to the new motor industry Code of Practice for Service and Repair, launched today.

Under the code, consumers have more rights than those required by law. It offers free consumer advice and conciliation service, and low cost, legally binding arbitration.

The code has been developed by industry bodies such as the Society of Motor Manufacturers and Traders and the Retail Motor Industry Federation to promote and safeguard the interests of consumers. It helps them to identify subscribing garages and to gain easy access to the advice, conciliation and arbitration services.

Garages are required to meet a prescribed set of standards in their service and repair operations in order to qualify for the code. The RAC has been appointed to carry out compliance checks, which take place unannounced and at regular intervals. As well as inspecting garage facilities, these checks monitor the quality of the work. A follow-up check is carried out for any garage not meeting the required criteria.

The objective of the code is to ensure that garages provide appropriate standards of vehicle service and repair work, and that customers are treated fairly.

Ford Authorised Repair Centres already operate at standards that meet or exceed the motor industry Code of Practice. However, Ford recognises the need for such a code to raise the performance of the industry as a whole and to provide valuable consumer benefits.

John Cooper, Ford of Britain's director for customer service, said: "We are pleased to be leading the industry by all of our Authorised Repair Centres signing up at the launch of this code. It is an important industry initiative that provides a genuine benefit for customers and sets defined standards for garages for repairing and servicing vehicles."

Ford Authorised Repairers benefit from comprehensive training and tooling programmes. Technicians undergo an extensive training curriculum focusing on all aspects of Ford products and technology. The training is tiered with approximately a third of all Ford AR technicians going on to become Senior or Master Technicians handling diagnosis and more complex mechanical repairs.

Recognising the technical sophistication of modern Ford vehicles, all Ford Authorised Repairers are equipped with Ford's state-of-the-art diagnostic tool (IDS) to ensure that any faults can be diagnosed quickly and accurately, for improved "right first time" repairs and to minimise the inconvenience of vehicle downtime. "

Pe cand si la noi???

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

18 Sep 2008, 11:17

Pe baza pozelor trimise, FORCAR mi-a confirmat: cureaua auxiliara de pe masina mea [u]este originala.[/u] La 10 min dupa ce am trim mail-ul au raspuns. =D>
In schimb de la Romcar astept raspuns de 48 ore :-??
De asemenea am vb si la PROLEASING Ploiesti, de unde am luat masina si astept tel de la ei. Nu inteleg ce o fi atat de greu sa te uiti in propria magazie de piese si sa vezi ce scrie pe o curea pt ca apoi sa rezolvi clientul.
Cei de la Ploiesti au spus ca, si chiar daca nu era cureaua originala, celelalte piese (rulmen si simering) trebuia sa fie inlocuite pe garantie.
NU MAI INTELEG NIMIC!!! :-S

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

18 Sep 2008, 15:21

Pai e simplu de inteles. Esti inca o victima a prostiei si incompetentei unora din service-urile lu' peste. Normal ca le e greu sa admita ca sunt niste prosti. Iar pe Romcar ii doare in cot.
Pun pariu ca in gura sunt tari si mari aia de la Proleasing Targoviste. Pun pariu ca daca stai la o bere cu baietii, se lauda de zici ca-s cei mai buni din tara asta pe Ford.
Mi-e sila, ca aud si vad prea des cazuri cu d-astia pe care daca-i scuturi putin nu valoareaza nici 2 cepe degerate!

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

19 Sep 2008, 18:58

Raspunsul Romcar: "in urma verificarilor rezulta ca Romcar SRL distribuie si curele auxiliare inscriptionate DAYCO." :)
NO COMMENT!!!

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

23 Sep 2008, 17:52

sunt fan ford dar asta ESTE O NESIMTIRE COMUNISTA ..

PAI TRIMITETI UTILIZATORUL SA ADUCA SCRISOARE DE LA ROMCAR CU CE TIPURI DE PIESE VA DA VOUA IN MAGAZIE MAI CAPETE SECI ?

AICI ESTE VORBA DESPRE REA VOINTA, PROSTIE SI INCOMPETENTA .
RUSINE SA VA FIE !!! DACA NU AR FI INTERZISE CUVINTELE MAI GRELE PE SITE AS FACE SPUME . ASA CA :
.................................................................................................

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

23 Sep 2008, 17:59

$1 scrie:$2unt fan ford dar asta ESTE O NESIMTIRE COMUNISTA ..

PAI TRIMITETI UTILIZATORUL SA ADUCA SCRISOARE DE LA ROMCAR CU CE TIPURI DE PIESE VA DA VOUA IN MAGAZIE MAI CAPETE SECI ?

AICI ESTE VORBA DESPRE REA VOINTA, PROSTIE SI INCOMPETENTA .
RUSINE SA VA FIE !!! DACA NU AR FI INTERZISE CUVINTELE MAI GRELE PE SITE AS FACE SPUME . ASA CA :
.................................................................................................


Aloooo!
Domnu'! Nu sunteti pe forumul Romcar si discutia asta nu se poarta cu cineva de la Romcar... :D

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

23 Sep 2008, 18:00

poatre o rasari soarele de la Craiova in viitor, ca de la Bucuresti....m-am lamurit .

ai dreptate . se subantelege sper cui ma adresez si i-mi cer scuze .
in primul rand ma adresez omului de acolo de la targoviste . daca la unii se poate dar la targoviste nu inseamna ca sistemul permite dar un roman neaos si fara multe carte face ce stie el mai bine. PUNEA LUMEA PE DRUMURI AIUREA !


fiti siguri ca mai citesc si ei .
Ultima oară modificat de tractor pe 23 Sep 2008, 18:04, modificat de 2 ori în total.

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

23 Sep 2008, 18:02

$1 scrie:$2oatre o rasari soarele de la Craiova in viitor, ca de la Bucuresti....m-am lamurit .


Eu nu inteleg de ce tipi la noi, ca doar nu suntem angajatii Romcar...

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

23 Sep 2008, 18:16

Momentan situatia e in coada de peste. Le-am lasat hartia de la Romcar si au spus ca piesele au fost deja comandate. Astept sa ma sune. Dar nu cred ca ma vor pune in cap de lista...
Ma gandesc si la faptul ca treb sa ma cert cu ei sa imi dea banii pt manopera.(cand mi-au spus ca nu e originala cureaua m-au taxat si cu o ora de manopera). Cred ca ma duc insotit de protectia consumatorului.

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

24 Sep 2008, 14:00

Noutati: da, cureaua este ok, masina este in garantie (recunoaste PROLEASING TGV)
Eu: F. bine atunci, sa comandam piesele!
Proleasing Tgv: Nu, ca treb sa facem iar constatare! :-O
Eu: Pai pt ce? Nu tot voi ati facut si prima constatare?
Proleasing Tgv: Asta e procedura.
Eu: Bine, se poate maine?
Proleasing Tgv: Nu avem timp maine.
Am renuntat si am plecat. Nu ai cu cine. Pur si simplu ramai uimit........
M-am programat la Ploiesti. Sa vedem.......

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

24 Sep 2008, 22:52

Mihai, mie mi se pare ca tipa la idiotii din service TGV... aia de au trimis omul sa obtina scrisoare de la romcar in loc sa obtina ei direct de la partenerul lor de 'afaceri'....
Si eu sunt de acord cu el...

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

24 Sep 2008, 23:08

$1 scrie:$2outati: da, cureaua este ok, masina este in garantie (recunoaste PROLEASING TGV)
Eu: F. bine atunci, sa comandam piesele!
Proleasing Tgv: Nu, ca treb sa facem iar constatare! :-O
Eu: Pai pt ce? Nu tot voi ati facut si prima constatare?
Proleasing Tgv: Asta e procedura.
Eu: Bine, se poate maine?
Proleasing Tgv: Nu avem timp maine.
Am renuntat si am plecat. Nu ai cu cine. Pur si simplu ramai uimit........
M-am programat la Ploiesti. Sa vedem.......

Deci ce ti se intampla tie e din cauza ca au un SEF service varza, un responsabil de piese varza, responsabil garantii varza.
Cand ai o masina noua in fata nu te arunci ca bou in fan sa spui ca nu e in garantie din cauza unei piese :-O,
Cutia + motorul ies din garantie numai daca nu s-au efectuat reviziile la timp. Daca ai cartea de garantie si o citesti poti sa te duci sa le dai idiotilor cu ea in cap pana raman literele intiparite pe fruntea lor.
Chiar daca tu nu ai fi avut curea de acc originala NU aveau dreptul sa ti-o scoata din garantie atat timp cat ai avut stampila de efectuare a revizilor intr-o reprezentanta ford.
Bafta

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

25 Sep 2008, 00:10

citesc si ma crucesc.

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

26 Sep 2008, 13:58

NB: Am întrebat și eu cât costă revizia de 15mii la Proleasing. Eu fiind din București. Speram să ies mai ieftin în provincie.
Nu mai găsesc mailul exact dar era 14 mil cu filtrul de polen cu cărbune activ + programat cheia escamotabilă. Deci 12 mil revizia si 2 mil cheia.
În condițiile în care la romcar giurgiu maxim 800ron + 110 cheia. Prețuri de pe mail.

...

Re: SUNTEM INSELATI IN SERVICE????!!!

26 Sep 2008, 18:16

$1 scrie:$2B: Am întrebat și eu cât costă revizia de 15mii la Proleasing. Eu fiind din București. Speram să ies mai ieftin în provincie.
Nu mai găsesc mailul exact dar era 14 mil cu filtrul de polen cu cărbune activ + programat cheia escamotabilă. Deci 12 mil revizia si 2 mil cheia.
În condițiile în care la romcar giurgiu maxim 800ron + 110 cheia. Prețuri de pe mail.

...


cred ca sunt nebuni cu preturile astea eu am facut revizia de un an la targu jiu si m-a costat 460 ron dar am pus filtru de polen normal(90ron),nu cu carbune.
revizia am facut-o pe 21 august si m-am interesat si de revizia de 2 ani si au spus ca va costa tot atat numai ca vor verifica in plus si sistemul de franare.
succes la preturi mai mici la revizii.
Răspunde