Am reusit sa ma enervez f. tare a doua oara in mai putin de o saptamana. Iată cum:
Duminica trecuta s-a spart colacul de la WC. Numai ca era cumparat de doar 17zile! Si dadusem 80lei pe el!
Ma duc cu el la Hornbach sa mi-l schimbe sau sa-mi dea banii inapoi pt ca eram in intervalul de 30 de zile de la cumparare) in care comerciantii sunt obligati prin lege sa schimbe produsul sau sa dea banii inapoi. Unde mai pui ca in Hornbach e o mare reclama pe care scrie ca "Orice produs se poate returna in termen de 30 de zile cu exceptia plantelor".
Am ajuns la serviciul clienti (sau cum ce denumire o avea). Rog sa-mi schimbe capacul, verifica bonul, apoi cheama pe cineva de la raion.
Ala: nu putem sa-l primim inapoi!
Eu: Pai da dar s-a spart in termenul de 30 de zile in care sunteti obligati sa-l schimbati, conform legii!
Ala: Pai daca l-ati folosit!
Eu:

Dar nu era normal sa-l folosesc?
Ala: Da, dar asa nu mai putem sa-l primim inapoi!
Ma enervez, chem seful mare si vine directorul adjunct al Hornbachului Berceni.
Dupa ceva contre nici asta nu vrea sa mi-l schimbe. Le spun ca voi reclama cazul la protectia consumatorului. La care cel de la raion: ce, ne amenintati?! Eu: nu, va spun ce voi face in continuare. Si am plecat.
Binenteles ca am reclamat (in aceeasi zi) la ANPC.
Pt ca nu ma enervasem suficient azi (26.09.2008) primesc telefon de la OPC. Fara sa se recomande (dar precizand ca e de la OPC) incepe:
Buna ziua/Buna ziua. D-voastra sunteti... si ati reclamat la OPC...
Eu: Da.
Pai la cine ati reclamat, la vanzator?
Eu: Da (gandindu-ma la magazin) dar nu am apucat sa spun mai mult ca cel de la telefon incepe:
Slujbas OPC: Pai n-ati reclamat unde trebuia , trebuia sa va duceti...
Eu: stati putin ca vroiam
Slujbas OPC: Nu ati reclamat la cine trebuia, trebuia la director
Eu: Lasati-ma sa va spun pana la capat
Slujbas OPC: Nu ati reclamat...
Eu: am reclamat la serviciul clienti si apoi am chemat directorul, venind directorul adjunct care nu a vrut nici el sa-mi schimbe colacul
Slujbas OPC:
Prezentati-va maine la director si el o sa vi-l schimbe!Eu: nu mai vreau sa mi-l schimbe vreau sa-mi dea banii inapoi pt ca intre timp mi-am luat altul!
Slujbas OPC: Nu se poate ca asa prevede legea, sa-l schimbe (De parca eu ar fi trebuit sa stau o saptamana/o luna fara colac la WC pana binevoiesc ei sa mi-l schimbe!)
Eu: Atunci trimiteti-mi raspunsul d-voastra in scris!
Slujbas OPC: Buna ziua!
Va dati seama cat m-am enervat de am stat sa scriu atata (si la servici)!
Astia de la OPC sunt platiti din bani publici si isi permit sa-si bata joc de consumatori ca, de, mai fac si ei un ban (gros) pe langa salariu!
Stie careva daca la asa ceva poate fi dat in judecata Hornbach-ul cu sanse mari de castig (si sa plateasca si-n plus pt magarie)? Din pacate m-a luat asa repede ca n-am avut timp sa pornesc inregistrarea convorbirii.