Serviceuri ce nu tin de dealerii/reparatorii autorizati Ford

Reguli forum

Regulile sectiunii Comercial s-au schimbat. Va rugam sa consultati regulamentul sau acest topic.
Subiect închis

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

10 Sep 2008, 20:13

$1 scrie:$2n autorizatia mea parca scria: "nu se prelungeste".
Cartea a venit cand mai era cateva zile valabila; de-acolo, a mai durat 1, max.3 zile (nu mai stiu)lucratoare pana am avut tot facut (inmatriculare normala si fara intermediari).


Problema la mine e ca nu fac eu inmatricularea ci firma de leasing. Sper macar sa vina pana imi expira autorizatia..chiar daca las masina cateva zile pe bara...dar macar sa se rezolve situatia.

M-am interesat pentru costurile unei "prelungiri" a autorizatiei: 30 ron talonul (adica hartia), 50 ron inmatricularea si 120 ron un nou set de numere = 200 ron. Mai pe scurt iti inchiriezi singur propria masina pentru o luna sa o poti conduce :)

Maine sun din nou la Ford sa vedem ce se mai aude.

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

11 Sep 2008, 15:12

Am primit confirmarea ca, in sfarsit, CI-ul a ajuns la Ford. Sper ca BCR-ul sa rezolve intr-o saptamana cu numerele. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sprijin.


Ne citim in curand. Vreau sa pun alarma, cotiera si scut, asa ca ne auzim pe respectivele threaduri :)

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

13 Sep 2008, 12:54

nicio problema. pentru scut, vezi ca, deja am postat la topic-ul "scut motor": viewtopic.php?f=62&t=15557&start=40

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

21 Sep 2008, 17:34

intradevar, bataie de joc ce se intampla in service-urile din romania. si in special la bdt. si pentru toti posesorii de masini ford, faceti tot posibilul si evitati FORD FOCSANI. asta daca nu vreti sa va tociti nervii din cauza unor neseriosi ca sa nu folosesc alte cuvinte mai "grele". tre sa stai nonstop cu ochii si gura pe ei, si sa ai si o rabdare de fier. altfel stai si astepti mult si bine.am avut masina in service la ei o luna, fusese lovita si imi trebuia o piesa; la 2-3 zile ma duceam la ei. de fiecare data imi ziceau altceva.

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

28 Oct 2008, 16:11

Adaugatzi pe lista asta si Romcar Ford Galati ....... programare facuta din mai ... masina nu a intrat in serv nici pana in sept .. cika abia in dec ..... urmarea un cap in gura celui care mi-a zis asta .....

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

08 Dec 2008, 22:33

Vroiam sa va zic ca sunt campion la consum 12.5 % si asta tinand cont ca 70% din drumuri le fac noaptea unde se merge lejer iar restul de 30% le fac ziua pe aglomeratie. La consumul asta ma simt si eu ca un mare bastan, cand zic cat consum toti se uita la mine "mama da ce bolid ai, motor de 2.5 sau 3.0 turbo?" mda doar un 1250 la 75 cp :)) e el mic dar consuma cat o fiara, asta ca sa mai radem un pic.
Am fost acu 2 sap la BDT zic hai sa o duc la o revizie la ei, sa o vada poate o fi vreun senzor care nu merge, reglaj ceva, sa le mai zic si de zgomotul ala de la ambreiaj. OK merg acolo si imi zice ca trebuie sa fac programare ca la ei e totul organizat.OK era marti, se uita si imi zice joi la 16 e ok? zic da, noteaza consum mare,zgomot ambreiaj, lipsa de putere intre 1500-2000 rot. Merg joi la 16 fara ceva, imi face fisa de intrare si imi zice: Acum asteptam sa elibereze un mecanic!!! bun am stat pana la 17 si ceva,dupa ce am facut ca toate cele pe acolo, ca imi zice ca prog nu are legatura cand intrii aia e asa la misto, ca ei nu stiu cat au mecanicii de lucru. Super zic, daca unu vine si cere skimbare de motor tu programezi pe urm la 1 ora dif, adika speri ca motorul sa fie gata peste 1 ora? L-am cam pus in ceata cu intrebarea. Oricum nici o miscare acolo , stai de prost pana mori, dc nu ma tineam de el bah cand intru de 1000 ori nu ma baga. OK intram si zic sa ma lase langa masina ca sa ii explic si eu mecanicului ce are. NU se POATE, vine la mine sefu de service;ca domnule nu mere ca aici “e doar mecanicii”, noi nu avem voie ca draci ca laci, deci eu dau 30 euro manopera pe ora si pe banii mei nu am voie sa vad ce se intampla cu masina mea.Ne am certat nu m a lasat zic ok, am incercat si m am holbat pe un geam care dadea la ei. ce sa iti zic un haos total, se pierde vremea, se sta la oha si pe glume pe banii nostri, m am uitat si la alte masini la fel, total dezinteres si grija fata de client. Bun macar era acolo si era la tester, termina, vine un alt tip de acolo si imi zice: Domnule masina nu are nimic, si acu BOMBA "BECURILE SI INDICATOARELE DE LA BORD FUNCTIONEAZA OK, LA FEL SI LITROMETRUL, MASINA NU ARE NIMIC" hmmm brusc simteam ca nu mai am puterea sa reactionez. Fratele meu, scumpul meu prieten "nu becurile si indicaoarele sunt problema ca alea le vad si eu ca merg" EL COMPUTADOR" CE ARATA? pai nu putem vedea ca info e scris pe o harta pe care nu se umbla si nu se vede nimic. explikatie cretina de service FORD. m am abtinut sa ii zic dar trebuia sa ii zic " ba boule cu un laptop faci totul la masina asta, o pornesti o gadili si o intrebi ce face, o faci sa zambeasca, tot, ca de aia are computador care controleaza totul, tot el zice toti parametri gen benzina aer avans aprindere toate calculele si parametrii care trec prin el, nu e logic? In final raspunsul de mare gratie si mult asteptat de mine " MERGETI ASA CU MASINA PANA SE VEDE CEVA, SAU APARE O PROBLEMA CA NOI NU AVEM CE SA II FACEM" deci pana nu crapa baietii nu stiu ce sa ii faca. zgomotul de ambreiaj? pai asa e, asa se aude, nu stim ce e cu el, :)) mda nu ma mir, lipsa de forta? nu stiu!!!!! deci consuma cat un audi de 3.0 benzina si nimeni nu stie de ce. SUper ma bucur ca am fost la REPREZENTANTA FORD la baietii profesionisti de la noi. rusine mare BDT!!!!!!!!!!

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

08 Dec 2008, 22:59

@DrMicutu: Pai cine te-a pus sa te duci acolo? Daca-i de la noi de pe forum...arata-l cu degetul :D
Poate nici noi nu stim exact unde sa-ti spunem sa te duci in Bucuresti ca sigur e bine dar macar stim unde sa nu te duci (adica la BDT) ca sigur e de rau :( .

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

12 Ian 2009, 19:44

BUNA SEARA. IMI PUTETI SPUNE VA ROG FOARTE MULT DINTRE CEI CARE STIU CAM IN CAT TIMP ESTE GATA REPARATIA LA O FORD FIESTA , ACESTA FIIND AVARIATA. PRECIZEZ CA ESTE IN GARANTIE SI ARE CASCO. TRB SCHIMBATE AMBELE USI PARTEA STANGA PLUS ARIPA FATA SI SPATE SI BAIA DE ULEI .ESTE LA REPREZENTANTA FORD DE LA PLOIESTI

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

12 Ian 2009, 19:56

$1 scrie:$2UNA SEARA. IMI PUTETI SPUNE VA ROG FOARTE MULT DINTRE CEI CARE STIU CAM IN CAT TIMP ESTE GATA REPARATIA LA O FORD FIESTA , ACESTA FIIND AVARIATA. PRECIZEZ CA ESTE IN GARANTIE SI ARE CASCO. TRB SCHIMBATE AMBELE USI PARTEA STANGA PLUS ARIPA FATA SI SPATE SI BAIA DE ULEI .ESTE LA REPREZENTANTA FORD DE LA PLOIESTI


cca 6-8 zile lucratoare (2 tinichigerie, 3 vopsitorie, una montaj final) de la momentul in care sunt piesele de schimb aprovizionate iar aici e aici :-t

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

14 Ian 2009, 23:06

bdt este un service de profesionti care in mod sigur daca s-ar aduna toate mintile luminate de acolo au 60-70% sanse sa repare un FORD T, restul de modele care s-au fabriact deja ii depasesc. : =))

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

16 Ian 2009, 17:41

Ba nu-i asa! Da-mi voie sa te contrazic!

Cei de la BDT nu pot sa repare un Ford T, pentru ca nu are mufa OBD la care sa cupleze IDS-ul!
Ca am vazut ca cam asa se lucreaza...Punem testerul si daca nu gaseste nici o eroare, masina n-are nimic, asa face toate. :-??

:D

Re: service ford-neseriozitate,total dezinteres

15 Aug 2012, 21:19

Salutare posesori de Ford.
In speranta ca cineva se va sesiza si poate va rezolva problema (poate Ford Romania) deschid acest subiect .
Imaginea marcii Ford in Romania a prin contur chiar foarte bine, mai ales dupa ce compania mama a venit si investit in Romania, inlaturand astfel fostul importator Romcar.
Toate bune si frumoase, la nivel national, dar din punctul meu de vedere, in plan local imaginea Ford are foarte mult de pierdut; asta datorita dealerilor locali, care prin felul de a trata clientii, fie ei clienti de service sau potentiali cumparatori.
Incep prin a-mi spune parerea despre dealerul local si cu speranta ca acest subiect sa atraga cat mai multe comentarii pro si contra dealarilor/reparatorilor autorizati locali din toata tara.
General Electronic Service – Focsani Vrancea.
Pe plan local acest reparator autorizat Ford, de-a lungul anilor si-a atrat asupra sa o “faima” nu tocmai buna. Asta datorita preturilor, dotarilor din service, angajatilor si mai ales a patronului.
1. Incepand cu service-ul, acesta are, mai nou un singur elevator, un canal, un stand de directie si statie ITP. Spun “mai nou” pentru ca inainte de a fi statia ITP, a fost un elevator montat in acel loc.
2. Pe elevator, am inteles ca ridica doar turisme; Connect, Ranger, Kuga si Transit neputand fi ridicate, deci in cazul unui defect la trenul de rulare constatarile facandu-se cu masina pe sol sau cel mult in canal.
3. Spatiul de desfasurare a lucrarilor de service, este foarte mic. Daca sunt in reparatie doua Transit-uri se cam”blocheaza” service-ul
4. Personalul acestei firme a fost si este in continua schimbare. La vanzari autoturisme, angajatii sunt schimbati frecvent, ceea ce ma face sa cred ca cei angajati sunt doar ca sa “fie cineva acolo” si nu sunt angajati pe baza calitatilor si experientei fiecaruia. Intru-un timp angatatii de la vanzari “treceau in partea de service” pentru a suplini lipsa oamenilor de acolo, si sfarseau prin a-si da demisia.
5. Angajatii service-ului sunt la fel, in continua miscare; si aici nu ma refer doar la activitatile de service ci si la angajarea unor oameni noi. Dupa ultimile cunostinte mai sunt trei mecanici si un ucenic angajati, care dupa spusele lor pe langa munca de service mai fac si munca “obligatorie”: sapa, fac beton, ara pe camp, etc. Calitatea lucrarilor lasa de dorit: reveniri in service, constatari gresite, urme de ulei si vaselina lasate pe capota sau mai rau pe tapiterie, etc.
6. Administratorul/ patronul firmei, intervine direct in tot ce inseamna activitate de vanzare sau activitate de service. Daca o sa ajungeti in Focsani la Ford si aveti o problema de natura electrica sau o problema ce necesita o diagnosticare cu testerul, veti avea surpriza sa vedeti ca reparatia/diagnosticarea o va face patronul. La probleme mai complicate, am avut neplacerea sa constat ca omul nu stie meserie. La probleme generale iti ofera raspunsuri evazive si superficiale. Acest lucru mi-l poate spune si nu mecanic de la coltul strazii si nu trebuie sa dau o gramada de bani la reprezentanta. Implicarea patronului in relatiile cu clientii s-a dovedit a fi nepotrivita; multe discutii s-au terminat cu amenintari, injurii si chiar cu darea afara a clientilor respectivi. Multe persoane din Focsani posesori de Ford, care au trecut prin experienta “reprezentanta Ford” pot confirma aceste lucruri.
7. Si nu in ultimul rand, preturile. Ma voi referi doar la partea de service, pentru ca in cazul vanzarilor situatia e cat de cat transparenta; diferente mici la vanzare intre dealeri. In cazul service-ului, a unor lucrari cu cauza nedefinita costul reparatiei urca exagerat de mult. Nu vorbesc doar depre piese (care de multe ori nu stii daca este noua si daca a fost inlocuita) ci si despre costul manoperei. De exemplu, mai demult pretul unei diagnoze era de 250ron, doar diagnoza nu si reparatia. De la receptie, baiatul de acolo iti spunea pretul, daca nu aveai ce face inghiteai in sec si asteptai sa nu mai apara altceva; verificarea unghiului de fuga 150ron. E adevarat, nu te obliga nimeni sa te duci la ei, dar nu prea ai de ales cand e o urgenta si cea mai apropiata reprezentanta e la 70 km.

Astfel trag un semnal de alarma catre Ford – poate ca de la Bucuresti toate par ok, dar situatia nu este deloc asa.PACAT.
Sperand ca nu va-ti plictisit, astept ca aceasta discutie sa se dezvolte si sa aduca argumente pro si contra pentru fiecare reprezentanta in parte.
Subiect închis